Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Jeg skulle se den nye episoden av The Leftovers på mandag og det endte opp med at jeg måtte søke den opp fordi det var umulig å finne på oversikten. Man skulle tro folk vil se den nyeste episoden samme dag...?

Hadde jeg kunnet stjernemerke seriene jeg følger med på eller lignende... Eller at neste episode dukket opp automatisk. Deler man konto med noen må man for Guds skyld passe på å ikke tipse om bra serier før man har sett alt selv! Hvis ikke er det umulig å finne ut hvor man var sist. Jeg datt av Vikings og endte opp med å se fem episoder på nytt før jeg skjønte hvor jeg slapp sist. 

På Netflix fikk jeg pushvarsel på mandagen om at det hadde kommet en ny episode av Better Call Saul. :) Håper de gjør det på alle seriene med løpende episoder jeg har stjernemarkert. 

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke begripe hvorfor de fortsetter med Better Call Saul. Greit det var kjekt med han i Breaking Bad, men SÅ kjekt at at han skal ha egen serie? Neidu. Det er ordentlig sovemedisin, selv om jeg har sett alt og litt ut i nye sesongen.

Lenke til kommentar

Better Call Saul er ikke bare kjempebra, det er helt absurd bra, og alt tyder på at sesong 3 skal bli bedre enn sesong 2, som igjen var bedre enn sesong 1. Helt på høyde med Breaking Bad i mine øyne. I tillegg er jeg rimelig sikker på at denne serien vil gjøre at jeg vil sette enda større pris på Breaking Bad neste gang jeg ser den. Serien gir tross alt mer kjøtt på beina til tre av de beste karakterne fra Breaking Bad, og det vil ikke gjøre Breaking Bad noe mindre bra akkurat.

Endret av """
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slike kundeundersøkelser gidder jeg sjeldent å svare på, men akkurat denne følte jeg at jeg måtte delta. Er personlig veldig fornøyd med HBO Nordic, utvalgsmessig. I mine øyne har HBO Nordic de beste seriene, nye og gamle. Men de trenger helt klart å finpusse mye på brukervennligheten, og at de har mye tekniske problemer/nedetid som ikke er akseptabelt. Blant annet fortsatt ikke støtte for Xbox One er på kanten til latterlig.

Håper de tar tilbakemeldingene de får til seg, og at de forbedrer tjenesten.

Lenke til kommentar

Solid episode av Better Call Saul denne uka. En serie som bygger opp ting på en realistisk og passende måte. Elsker at den ikke prøver å kopiere Breaking Bad, selv om den må besøke Breaking Bad sitt territorium på grunn av serien ikke kan unnvike det på grunn av at de to seriene deler karakterer og kan ikke akkurat viske vekk bakgrunnen deres.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men jeg tipper de som lager de norske tekstene på streamingtjenester får betalt per episode, og at kvalitetskontrollen i etterkant er liten til fraværende. Da er det fristende å ta en spansk en når man kommer over ord og vendinger man ikke helt mestrer, i stedet for å gjøre litt research.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...