Stimann Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Nye Prison Break.. Hvordan forholder den historien seg i forhold til sesong 4 og det som skulle være den avsluttende filmen? Er historien mellom disse to? Det får vi svar på 4 april Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Okei, takk.. Trodde kanskje det hadde blitt sagt jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Den gjør en dum forklaring på at Michael bare lever liksom, som ingenting skjedde. Slik jeg forsto det etter de to første episodene så den nye sesongen bare bort i fra "filmen". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Prison Break Så den sykdommen han hadde i filmen som han liksom døde av, det gjelder ikke mer? Jeg husker ikke om sykdommen var en issue i s4? Så etter denne serien fortsetter handlingen etter sesong 4 og Scofield er frisk som en fisk? Takk Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Ja, så ferdig sesongen her forleden dag. Likte det veldig godt, særlig atmosfæren (ja, jeg vet, veldig upresist begrep), men den greide ikke å nå helt opp til hyllen med favorittseriene. Det manglet liksom prikken over i-en for min del. Men veldig bra serie, og veldig bra laget. Ofte i den typen historiske serier pleier det å være noen ting ved seriene jeg henger meg opp i, ofte produksjonsverdien (at de ikke greier helt å fange tiden de er satt til), men her synes jeg det var kvalitet fra start til slutt. Det var kanskje narrativet (tempoet i historien spesielt) og karakterutviklingen som ikke fanget meg helt. Det er likevel en sesong jeg lett kunne sett på ny før sesong 2. Så ferdig i går. Stort sett enig med deg, men kanskje hakket mer negativ. Ble litt lei av gryntene fra James på slutten. Alt i alt en god serie som jeg fint kan anbefale, men kjenner ikke det store behovet for å se sesong 2 slik man gjerne gjør etter en solid serie. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Det som skjedde var at Michael hadde hjernekreft. Det som drepte han var et strømuhell når han skulle redde Sarah, han ofret seg, men ingen så at det faktisk skjedde. Senere så mottok Sarah ett brev der Michaelhadde skrevet hvorfor han ofret seg. Det var fordi kreften var tilbake og at han kom til å dø uansett. MEN nå viser det seg jo at han ikke døde, og at det var en løgn for å beskytte dem. To be continued Prison Break Så den sykdommen han hadde i filmen som han liksom døde av, det gjelder ikke mer? Jeg husker ikke om sykdommen var en issue i s4? Så etter denne serien fortsetter handlingen etter sesong 4 og Scofield er frisk som en fisk? Takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Prison Break Så den sykdommen han hadde i filmen som han liksom døde av, det gjelder ikke mer? Jeg husker ikke om sykdommen var en issue i s4? Så etter denne serien fortsetter handlingen etter sesong 4 og Scofield er frisk som en fisk? Takk Det som skjedde var at Michael hadde hjernekreft. Det som drepte han var et strømuhell når han skulle redde Sarah, han ofret seg, men ingen så at det faktisk skjedde. Senere så mottok Sarah ett brev der Michaelhadde skrevet hvorfor han ofret seg. Det var fordi kreften var tilbake og at han kom til å dø uansett. MEN nå viser det seg jo at han ikke døde, og at det var en løgn for å beskytte dem. To be continued Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Men jeg synes nesten forklaringen på hvorfor T-Bag er ute av fengsel er minst like tilbakestående, eller mer, enn hvorfor Michael er tilbake. Greit at serien er ment å være popcorn-underholdning, men kan da ha noe form for logikk for christ.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 De kunne jo likså greit sagt: glem alt, vi vil prøve igjen fordi sist sugde det gammelmanns balle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Ja, eller "Glem logikk. Vi prøver å gjøre Prison Break satt utenfor USA/Mexico denne gangen." Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Ny episode hver uke nå av Riverdale. Herlig Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 The Killing er bra. Likte første sesong meget godt. Andre litt mindre, men fortsatt bra. Så aldri ferdig tredje fordi jeg følte meg litt mettet på det tidspunktet. De fleste er vel klar over at det er en 'remake' av Forbrydelsen? Hadde mest lyst å se denne selv, men på grunn av tilgjengelighet ble det The Killing. Noen her som har sett begge? Er ellers 4 episoder inn i 24 og synes det leverer så det suser. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Bra du liker 24! Noen sett Lie to Me? Synes det er interessant serie forløpig! Endret 1. april 2017 av Lami Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Sett hele Lie to me. Elsker den. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Finnes det en lignede diskusjon rundt "norges beste underholdningsprogramm" ? at åndenes makt ble nr 2 synes jeg er merkelig . det finnes bedre alternativer her Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Da var seriefinalen til Black Sails sett ferdig. Veldig fornøyd med hele serien. Selv jeg tydeligvis er i et veldig lite fåtall, da jeg faktisk synes at s01e01 er like god som noen annen episode.. Altså, at starten av serien ikke viker tilbake fra noen av de andre. En av mine favoritter, listen ser kanskje slik ut nå, foreløpig: The Wire Game of Thrones Black Sails ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg synes starten på den første sesongen av Black sails var litt treg men når en fikk pint seg gjennom de første tre episodene elsket jeg den. Det er mange som likte den fra episode en av så det er godt mulig jeg måtte se litt for å komme inn i det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Denne sesongen av Black Sails har vært helt hysterisk herlig, får ikke sett finalen før i morgen. Ser veldig frem til den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå