""" Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Dette er første gang The Big Bang Theory er morsomt, og når det først ble morsomt så ble det jammen meg virkelig morsomt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Morsomt å se alle karakterene fra The Good Wife som returnerer i The Good Fight. Ukas episode hadde jo b.l.a. Matthew Perry tilbake til og med, og han vil ganske sikkert være med i flere episoder denne sesongen. Men elsker det faktum at selv sykkelbudet som leverer ordenpapirer er tilbake, som ifølge IMDB har vært med på The Good Wife i små opptredener siden 2013 hvis man ser på skuespilleren som heter Nathan Drake. Sånne småting gjør det ekstra gøy å se på serien som The Good Wife-fan, selv om det ikke enda føles ut som at de spiller på det. Et større fokus på politivold, litt "fake news", TwitterBots og sånt får det nesten til å virke som serieskaperne har blitt oppdatert litt siden The Good Wife på hva som skjer, men har vel kanskje også med det at de kan gå litt mer inn på tabu-områder med tanke på serien sendes på streaming. Skulle nesten hatt mer av Delroy Lindo, spesielt når de gjemmer litt bort Lucca. Uansett, liker jeg The Good Fight, litt som å ha i det minste en underholdende utgave av TGW tilbake. Endret 7. mars 2017 av Maury Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 The OA er nesten like kul som Stranger Things... Full score for The OA fra meg... Netflix. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 The OA er nesten like kul som Stranger Things... Full score for The OA fra meg... Netflix. Prøvde litt men skuespillet er noe av det dårligste jeg har sett. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Skuespillet er noe de har fått gode kritikker for... Jeg mistenker at det du misliker er at mesteparten av handlingen pågår kun på to steder............. Endret 14. mars 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Så Klovn til kaffen og Mandagsklubben , festlig det....... Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Noen som ser Billions? Ble overrasket over å se min norske kaffetrakter på benken til Axe, tenker Wilfa har betalt dyrt for det.. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Man Seeking Woman, lenge siden jeg har ledd så mye av en serie. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Skuespillet er noe de har fått gode kritikker for... Jeg mistenker at det du misliker er at mesteparten av handlingen pågår kun på to steder............. Nei, det var skuespillet. Er lov å ha andre meninger enn kritikerne 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Det går vel mer som oppfølger film enn som serie, menn Sword of Destiny på Netflix er sykt kul, og synes den er bedre enn originalfilmen Snikende Tiger, skjult Drage.... Som du sier; film, men veldig enig i at den var veldig bra, og at den er minst like god som eneren. Det er et skikkelig eventyr dette. Mulig den er gjort litt mer vestligvennlig enn eneren og at det andre reagerer på. Snikende tiger, skult drage var ganske eksotisk og i et annet tempo enn vi er vanligvis er vandt med. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Å fytti katta... Stranger Things på Netflix er kul... Nå har jeg noe å se på mens jeg venter på GOT. 80 tallsfeelingen er konge. Kanskje spesielt for oss som husker det... Jepp! Jeg tror nok den er har en ekstra faktor for oss som vokste opp på 80-tallet, men samtidig synes jeg de har greid å finne et krydder som gir gjør at den ikke bare er som en serie man har funnet i i arkivet (altså blåkopi av 80-tallet), men som har gitt den en fresh touch. På en måte 80-tallet sett med to tusen og ti tallets briller. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Å fytti katta... Stranger Things på Netflix er kul... Nå har jeg noe å se på mens jeg venter på GOT. 80 tallsfeelingen er konge. Kanskje spesielt for oss som husker det... Jepp! Jeg tror nok den er har en ekstra faktor for oss som vokste opp på 80-tallet, men samtidig synes jeg de har greid å finne et krydder som gir gjør at den ikke bare er som en serie man har funnet i i arkivet (altså blåkopi av 80-tallet), men som har gitt den en fresh touch. På en måte 80-tallet sett med to tusen og ti tallets briller. Det freshe med den er det syke gode bildet og de kule fargene og lyssetting.. 80 tallet ellers er så gjennomført bra, brettrollespill før dataspillene kom feks, telefon med snurrehjul, BMX cross-sykler, (disse er som caddilacs for kidsa) Musikken, hårsveisene, karakterskuespillerne, utrolig kult og passende med Vinona som nervøs mor.. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Å fytti katta... Stranger Things på Netflix er kul... Nå har jeg noe å se på mens jeg venter på GOT. 80 tallsfeelingen er konge. Kanskje spesielt for oss som husker det... Jepp! Jeg tror nok den er har en ekstra faktor for oss som vokste opp på 80-tallet, men samtidig synes jeg de har greid å finne et krydder som gir gjør at den ikke bare er som en serie man har funnet i i arkivet (altså blåkopi av 80-tallet), men som har gitt den en fresh touch. På en måte 80-tallet sett med to tusen og ti tallets briller. Det freshe med den er det syke gode bildet og de kule fargene og lyssetting.. 80 tallet ellers er så gjennomført bra, brettrollespill før dataspillene kom feks, telefon med snurrehjul, BMX cross-sykler, (disse er som caddilacs for kidsa) Musikken, hårsveisene, karakterskuespillerne, utrolig kult og passende med Vinona som nervøs mor.. Jepp helt enig i det filmtekniske er meget bra og gir det et løft ift fargene man brukte på 80-tallet. Men primært tenker jeg mest på hvordan plotet og manuset og ikke minst karakterene er portrettert. Det er etter eller annet ukjent der som som gjør det fresht. Og som viser at spesielt serier har utviklet seg enormt siden den gang. Helt enig også i 80-talls effektene. Du traff spikeren på hodet der! Jepp! Ang. Winona Ryder har jeg ikke vært fan. Jeg synes ofte at skuespillet hennes ikke har vært bra, med noen hederlige unntak som i Alien 4 bl.a. Det har også vært endel fjasete roller opp igjennom. Hun var veldig populær på 90-tallet, og sett i lys av de foregående setningene, har nok det hatt sitt å si for at jeg har reagert også. Det sagt gjør hun vel sin livs rolle her !? Det funker ihvertfall veldig bra. Glimrende casting på henne og de andre! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Da har jeg endelig sett ferdig sesong 3 av Vikings. Jeg har likt prestasjonene til Katheryn Winnick (Lagertha), Floki (Gustaf Skarsgård) og Rollo (Clive Standen). Travis Fimmel har tidvis glimtet litt til som Ragnar. Resten har vært litt uttrykksløse. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Masterminds på TNT , kul serie........ Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Noen som ser Paranoid? Netflix. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Man Seeking Woman, lenge siden jeg har ledd så mye av en serie. Slenger på Review her. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Registrerer at Iron Fist mer eller mindre får universielt slakt. Kjedelig i og med at man antagelig er nødt til å lide seg gjennom 13 timer før The Defenders. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Registrerer at Iron Fist mer eller mindre får universielt slakt. Kjedelig i og med at man antagelig er nødt til å lide seg gjennom 13 timer før The Defenders. Ser det samme. Jeg blir faktisk heller å etterspørre en "recap" av hele serien før The Defenders. Det får være like greit. Iron Fist har ikke klart å friste meg et eneste øyeblikk til å ha lyst å se serien. Da hjelper det ikke at serien får slakt heller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Iron Fist er virkelig crap. Og jeg elsker karakteren i tegneserie-form av hva jeg har lest der, men her klarer de gjøre alt feil så og si. Kanskje hovedproblemet er hvordan Scott Buck styrer serien. Jeg vet ikke hvorfor han har sagt ja til så ufokusert regi, og ikke klarer han å styre manusene såpass at de fokuserer på som burde fokuseres på. I de første 6 episodene jeg har sett så var det nesten ikke som serien prøvde å være en superhelt-serie, eller serie med overnaturlige elementer, som er en STOR del av karakteren, selv her i TV-serien. Første gang det faktisk virket som det var i den sjette episoden, og det er 5 episoder for sent. Før det var det bare smale ting her og der, og det selv om jeg synes de har fått Iron Fist-kraften til å fungere på serien. Men de 5 første episodene er så altfor fokusert på familiedrama/businessdrama at det er som serien har et stort identitetsproblem. Synes det var vanskelig å forstå ting første gang jeg forsto serien, så jeg ble ærlig talt litt forvirret. Fordi det var aldri som serien klarte å vise oss hva Danny gjorde i slåsskamper i serien. Og det at serien ikke har en slosskamp større enn 30 sekunder med hovedkarakteren før i episode 4 er litt i seneste laget for en serie som har så mange problemer som denne. Og jeg mer eller mindre likte Luke Cage, Jessica Jones og Daredevil. Etter Iron Fist burde Scott Buck bli bannlyst fra å være showrunner alene. Han kjørte Dexter ned i grøfta, og nå Iron Fist. Med Marvel's Inhumans i høst, så gjør han nok det samme og. Faen for en elendig showrunner. Han ble visstnok sparket fra den kommende David Fincher-serien Mindhunter på Netflix fordi nærmest alle produsentene var kreativt uenig med han i det kameraet starta å rulle. Endret 17. mars 2017 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå