MKej Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hvor blir det av Nathan for You, sesong 4? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Dumb Starbucks betaler Comedy Central for å ikke sende den [Konspirasjonsteori] Hva som skjer med sesong 4 av Nathan For You? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Fruen og meg har vært litt etter skjemaet, men i går kveld ble vi endelig ferdig med de originale 7 sesongene av Gilmore Girls, som vi har sett på jevnt og trutt de siste mpnedene. Vi har nå kun igjen de 4 nye. Men, må innrømme at dette var en fantastisk koselig serie. Et deilig avbrekk fra mye av de andre mer seriøse seriene. Anbefales! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Likte The Good Fight (The Good Wife-spinoffen). Helt klart en serie for de som likte det litt mer dypere og serialiserte aspektet med The Good Wife på sitt beste. Liker at The Good Fight ser ut til å gå inn i det juridiske litt dypere enn The Good Wife, uten å gjøre det så altfor tungt. Mye potensiale her synes jeg. Digger også å se Delroy Lindo i en serie jeg faktisk kan like igjen. Rose Leslie fra Game of Thrones som amerikaner er litt weird, men det fungerer med Christine Baranski og Cush Jumbo i hovedrollene med henne. Glad for at serien ikke kommer til å bringe tilbake Alica Florrick med det første (om det noen gang kommer til å gjøre det). Endret 21. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Vet du om den kommer på norske kanaler/streamings Maury? Kona likte the Good wife veldig godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Nei, dessverre ikke enda. Veldig rart at Netflix ikke kjøper den opp, fordi de har hele The Good Wife som libary-innhold i UK og Skandinavia, og tjenesten mangler juridiske dramaserier synes jeg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg likte The Good Wife veldig, bortsett fra den siste sesongen. Har ikke sett The Good Fight enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, den siste sesongen var dårlig. Ellers var serien grei, med noen noen bra perioder. Beste perioden var rundt sesong 2-3 til slutten av sesong 5. Ellers var det ganske variabelt eller elendig, som sånn den siste sesongen. Veldig fint at Diane Lockheart er nå en av de 3 hovedpersonene sammen med Luca Quinn og Rose Leslie som en nykommer i The Good Fight. Ble ganske lei Alica Florrick etter de siste sesongene av The Good Wife. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, er ganske enig i ditt resonnement egentlig Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Stranger Things virker meget bra etter episode 3?????? Holy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Nordlendingen , hø hø Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Noen som har sett serien High Maintenance? Ser det har gått 4 sesonger på web tv og 1 sesong på HBO. Hvordan henger disse sammen? Er det som har gått på HBO den første sesongen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 De henger ikke noe særlig mer sammen annet enn at hovedkarakteren dukker opp i alle episodene, samt. at noen av karakterer fra web-serien dukker opp i HBO-serien også. Du trenger ikke å se en bestemt sesong eller noe. Er ingen rød tråd eller noe egentlig. Personlig likte jeg HBO-serien best, selv om web-serien burde sees også hvis du liker det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg foretrekker de episodene som gikk på Vimeo. Men det er kanskje mest pga det var sånn jeg ble kjent med serien. Kortere episoder som bare tar for seg en historie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hmmm. Netflix får to stand-up spesialer med Louis C.K. På toppen av en eller flere fra Dave Chappelle, Jerry Seinfeld, Sarah Silverman og Chris Rock. Nesten så Netlfix har monopol på stand-up spesialer snart. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som har sett på siste sesong av sleepy hollow og kan si om det er verdt å se på. Var ikke helt på bølgelengde på hvordan den forrige sesongen avsluttet. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som ser Suits ennå? Jeg datt ut i midten av sesong 5. Er jo litt nysgjerrig på hvordan det går med Mike, men usikker på om jeg orker bruke tid på det. Noen som fortsatt ser på? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Ser på det men venter på at sesongen (6) skal komme ut på blu-ray. Serien gikk på tv2 zebra tidligere men fikk ikke med meg det. Kanskje ligger den på sumo, siste sesong? Endret 23. februar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Noen som ser Suits ennå? Jeg datt ut i midten av sesong 5. Er jo litt nysgjerrig på hvordan det går med Mike, men usikker på om jeg orker bruke tid på det. Noen som fortsatt ser på? Ser på det enda. Aner ikke hvilken sesong det er nå. 6? Drar seg mot slutten forhåpentligvis. Synes serien falt drastisk i kvalitet etter sesong 4. Har faktisk tatt seg litt opp igjen nå de siste episodene. Første halvdel av siste sesongen var i alle fall drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå