Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Har falt av de siste sesongene, men gleder meg til å se dem. Må bare finne de. Lenke til kommentar
gudmund-dbs Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Lost og The Walking Dead er bra serier Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 den må forresten serienytt.no få inn i søket sitt... Gjerne si meg hvilken streamingtjeneste den er på tilgjengelig i Norge først da? Fordi det er den ikke, så vidt jeg kan se. Det var for å finne ut av det jeg søkte. Men da har jeg fått en forklaring. Netflix [fyll inn store vestlige land] har det i katalogen, men det det trenger ikke bety at Netflix Norge nødvendigvis trenger å få det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Er på utkikk etter god britisk krim. Særlig av den type vi pleide å kalle "påskekrimmen", altså 2-8 episoders serier med avsluttende historier. Gjerne flere sesonger, men altså ikke "murderer of the week" Broadchurch er kanskje det aller beste eksempelet på det jeg leter etter. Endret 8. februar 2017 av Shruggie Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Stoppet fra sesong 4 på The Walking Dead. Herregud så repeterende og kjedelig det blir etterhvert. Drepe zombier, finne nytt sted, drepe, finne, drepe, finne. Endret 8. februar 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Er på utkikk etter god britisk krim. Særlig av den type vi pleide å kalle "påskekrimmen", altså 2-8 episoders serier med avsluttende historier. Gjerne flere sesonger, men altså ikke "murderer of the week" Broadchurch er kanskje det aller beste eksempelet på det jeg leter etter. Er ikke River noe av det samme? evt Marcella. Endret 8. februar 2017 av Aellz Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 The Hour kan kanskje falle i smak? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) The Hour er ikke akkurat krim, men har krim-elementer i seg. Likevel en knallgod serie. Hørt at Marcella tar en god vending etter noen episoder, og Anna Friel er god skuespiller (gleder meg til se henne i The Girlfriend Experience). Er britisk krim-noir fra Broen-skaperen Hans Rosenfeldt. Har ikke rukket å få sett den personlig. Endret 8. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Lost Haha. Lost startet bra men etterhvert så rotet de seg bare bort. Makan til bortkastet tid å følge med på alle sesongene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Lost er jo en av de beste seriene som er laget. 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Lost er jo en av de beste seriene som er laget. Kan du forklare lost? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Fulgte med på lost den tiden det ble sendt på tvnorge. Ble aldri sett ferdig. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Lost var bra helt til de rota seg vekk, slik som de gjorde med Dexter etter sesong 4, PB etter sesong 2 osv. Endret 8. februar 2017 av Aellz Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Elsker hvordan Santa Clarita Diet blander sammen Frustrerte Fruer og Dexter. Liker serien godt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Synes også den er artig. Veldig over the top. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Nordiske Netflix har i det minste et litt humor i hvordan den gir serier (unødvendig) navn. 13 Reasons Why heter 13 Gode Grunner på norsk. Serien handler om en jente som tar selvmord og legger igjen grunnene hvorfor hun valgte å ta selvmord for venner og bekjente til å oppdage. På dansk heter den "Piker lyver ikke", på svensk "Tretten grunner til hvorfor" og på finsk har den mest passende 13 Grunner som tittel. EDIT: Tydeligvis er 13 Gode Grunner tittelen på boka på norsk som serien er basert på. Endret 9. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ser for øyeblikket på the newsroom. Positivt overrasket! Vurdert i flere år å sjekke den ut. Noen som har peiling på hvordan sesong 2 og 3 er i forhold til sesong 1? Kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Aron Sorkin sin moralske stemme er ganske sweet men samtidig litt feil..sitte i etterkant og kjefte på hvordan ting skulle ha vært. Har ikke noe å klage på sesongene egentlig, synd det ikke ble mere. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg syntes hele serien var kvalm. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Enig med stort sett all kritikk av The Newsroom. Can't stop loving it though. Spoilers ahead. Forøvrig god stemning med Legion! Vet du om nivået holder seg, Maury? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå