covah Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ang. Expanse, hvis de klarer å holde seg noenlunde til historien til bøkene, er det mye å glede seg til. Likte bok 6 som kom i desember i fjor veldig godt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 The Expanse på Netlix. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 IMDb legger ned "Message Boards" http://www.imdb.com/board/announcement Er enig at det er mye dritt der, men ofte likte jeg den godt. Det er alltid noen som har kommentert ting og tang man lurer på etter å ha sett en film eller en serie.. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Enig i det dere skriver om Taboo og Frontier. Ang. sistnevnte synes jeg Chesterfield var en interessant karakter, fikk en slags symapati med karen. Taboo har litt Charles Dickens aktig univers, bare litt mørkere.. Endret 6. februar 2017 av maanemann Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 The Expanse er bra, men er en del rart/rotete handling til tider. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 IMDb legger ned "Message Boards" http://www.imdb.com/board/announcement Er enig at det er mye dritt der, men ofte likte jeg den godt. Det er alltid noen som har kommentert ting og tang man lurer på etter å ha sett en film eller en serie.. Enig der. Sjekker omtrent alltid etter en episode eller film. Noen andre alternativer som er bra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Sett mange serier i det siste. mange fra start til slutt på kort tid Enten falt av lasset eller serier jeg har oversett Stranger Things, hele sesongen i går og i dag, venter spent på sesong 2 The Expanse, Sesong 1 på få dager, startet på sesong 2 Dark Matter, sesong 2 på få dager + noe av sesong 1, venter på sesong 3 Skal nå prøve Emerald City, har sett episode 1 og 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Noen som har sett Santa Clarita Diet? Høres jo veldig spesielt ut, men har sansen for Timothy Olyphant etter Justified. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Timothy Olyphant og Liv Hewson (ung australsk morsom dame kjent for en serie som heter Dramaworld på Netflix) er det beste med Santa Clarita Diet. Hvis du liker Better off Ted (som serieskaperen står bak også), Arrested Development, Parks And Recreation og Communit f. eks så er Santa Clartia Diet litt der, selv om det er hakket mer mørkere humor. Ikke en kjempesolid sesong helhetlig igjennom av Santa Clartia Diet, men fremdeles god underholdning. Synes Drew Barrymore trekker ned litt fordi hun ikke helt passer til humoren eller serien så veldig. Hva jeg elsker er alle de små gjesterollene fra Nathan Fillion til Natalia Morales, Portia di Rossi og The Waitress fra It's Always Sunny in Philadelphia o.s.v. Olyphant er forresten akkurat som Jon Hamm, en skuespiller som passer omtrent like bra til drama som komedie hvis materialet er bra nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 24: Legacy var søppel imo. Sett de to første episodene, men kan ikke si det frister å se mer. Kjedelige karakterer, elendige subplot, vanvittig dårlig CGI, alt egentlig. 24 tapte seg de siste par sesongene med Sutherland også, men dette er på et helt nytt nivå. Skal se et par episoder til, men det bør ta seg opp, om jeg skal gidde å se hele sesongen av det her. APB derimot. Så traileren og trodde jeg skulle hate det. Elon Musk-lignende fyr kjøper et politidistrikt i Chicago, og går all out med ny teknologi og en APB-app som erstatter 911. Av en eller annen grunn så funket dette for meg. Dette var noe helt nytt, og de prøver ikke å lage en dårlig kopi av virkeligheten. Humoren og arrogansen til karakteren til Justin Kirk er også helt i min gate. Blir definitivt å følge med på denne serien videre. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Sjekket ut Medici masters of Florence, likte den Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 den må forresten serienytt.no få inn i søket sitt... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Har hundrevis av episoder på harddisken som jeg ikke har sett, men aner ikke hva jeg skal se.. Artigere å se på "Stranger Things" ting på Youtube.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 den må forresten serienytt.no få inn i søket sitt... Gjerne si meg hvilken streamingtjeneste den er på tilgjengelig i Norge først da? Fordi det er den ikke, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Noen som har sett Santa Clarita Diet? Klarte bare en episode jeg. Mulig serien blir bedre men for meg var det nesten på nivå med Scary Movie-filmserien. Ikke noe for meg. Liker flere av skuespillerne som er med (ikke Drew da, så det hjelper nok ikke) men pilotepisoden var for meg veldig dårlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 APB var virkelig meh for en serie med så mye potensiale. Så bortkast av skuespillere som Justin Kirk og Natalie Martinez (som var god i sesong 2 av Kingdom). Ser ikke ut som at serien er fnugg av interessert i å faktisk fortelle hvor feil det er på alle sett at millionærer kjøper seg politimakt, og gjør det om til sukker fordi hovedkarakteren simpelt bare er snill.Kanskje åpner den opp noe mer interessant videre, men meh. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Begynte å se litt på "The Walking Dead" igjen, men serien er jo såå kjedelig (S06) Skjønner ikke hvordan jeg har klart å komme meg så langt før Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Begynte å se litt på "The Walking Dead" igjen, men serien er jo såå kjedelig (S06) Skjønner ikke hvordan jeg har klart å komme meg så langt før Det er mange som har begynt å kritisere serien for å være for repeterende og det kan jeg langt på vei si meg enig i. Sesongene er jo ganske likt bygget opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå