Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Den gikk på natta ja, har blitt sendt mange ganger gjennom TV2, og ble sendt for første gang i Norge tidlig på 90-tallet.

Musikken er herlig. Karakterene er herlig. Storyen er herlig. Stemningen! Noe alle må se...

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går an ja :)

Visste ikke at det var kommet så langt. Tenkte ikke på det. Takker :D

Sesongfinalen sendes i natt i statene. Deretter starter sesong 4 i sommer(rundt juni) da den er fornyet for en fjerde sesong.

Mye bra gjesteskuespillere den siste tiden. Chris Vance fra Prison Break, Danny Trejo, Tim Matheson(igjen), Carlos Bernard fra 24 o.s.v.

Lenke til kommentar

Nå har dere "mast" så om at jeg må se Twin Peaks etter gudene vet hvor mange anbefalinger så jeg har bitt i det sure eple.

Samme her. Er akkurat ferdig å laste hele sulamitten. Er den så bra som det blir påstått så blir den muligens kjøpt også.
Lenke til kommentar

Nå har dere "mast" så om at jeg må se Twin Peaks etter gudene vet hvor mange anbefalinger så jeg har bitt i det sure eple.

Samme her. Er akkurat ferdig å laste hele sulamitten. Er den så bra som det blir påstått så blir den muligens kjøpt også.

Bra gutta. Dette vil dere like.
Lenke til kommentar

Det går an ja :)

Visste ikke at det var kommet så langt. Tenkte ikke på det. Takker :D

Sesongfinalen sendes i natt i statene. Deretter starter sesong 4 i sommer(rundt juni) da den er fornyet for en fjerde sesong.

Mye bra gjesteskuespillere den siste tiden. Chris Vance fra Prison Break, Danny Trejo, Tim Matheson(igjen), Carlos Bernard fra 24 o.s.v.

Tøft. Så netopp ferdig finalen av sesong to. For en tøff slutt. Gleder meg til å se videre.

Kult at de skal lage enda en sesong da. Dette blir spennende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...