CypheroN Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Den gikk på natta ja, har blitt sendt mange ganger gjennom TV2, og ble sendt for første gang i Norge tidlig på 90-tallet. Musikken er herlig. Karakterene er herlig. Storyen er herlig. Stemningen! Noe alle må se... Endret 4. mars 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det noen her som egentlig har sett Twilight Zone? Det er jo veldig kjent, men har ikke sett det før. Det har jo også blitt parodiert, og alt fra Star Wars til mindre kjente filmer har blitt inspirert av den. Ikke akkurat lav rating heller. Originale Twilight Zone (1959) av Rod Serling er meget bra. "Walking Distance" er min favoritt episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det går an ja Visste ikke at det var kommet så langt. Tenkte ikke på det. Takker Sesongfinalen sendes i natt i statene. Deretter starter sesong 4 i sommer(rundt juni) da den er fornyet for en fjerde sesong. Mye bra gjesteskuespillere den siste tiden. Chris Vance fra Prison Break, Danny Trejo, Tim Matheson(igjen), Carlos Bernard fra 24 o.s.v. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå har dere "mast" så om at jeg må se Twin Peaks etter gudene vet hvor mange anbefalinger så jeg har bitt i det sure eple. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har faktisk også begynt å se Twin Peaks. Eneste negative er at det ikke fins i HD. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Pff, er litt av sjarmen det junior. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå har dere "mast" så om at jeg må se Twin Peaks etter gudene vet hvor mange anbefalinger så jeg har bitt i det sure eple. Samme her. Er akkurat ferdig å laste hele sulamitten. Er den så bra som det blir påstått så blir den muligens kjøpt også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har Twin Peaks stående i hylla, men har aldri orka å begynne på den. Tydeligvis mange som har gode meninger om den her inne. Får kanskje starte å se det jeg også til helga. Skal uansett se Firefly for første gang i kveld. Kan bli digg. Likte Serenity veldig godt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Twin Peaks er veldig bra, men jeg tror ikke det er så lurt å starte med voldsomt høye forventninger. Firefly er altfor kortvarig, men på omtrent alle andre måter en fantastisk serie. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eneste negative med Twin Peaks er 4:3 format og en litt treg start (imo). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå har dere "mast" så om at jeg må se Twin Peaks etter gudene vet hvor mange anbefalinger så jeg har bitt i det sure eple. Samme her. Er akkurat ferdig å laste hele sulamitten. Er den så bra som det blir påstått så blir den muligens kjøpt også. Bra gutta. Dette vil dere like. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det går an ja Visste ikke at det var kommet så langt. Tenkte ikke på det. Takker Sesongfinalen sendes i natt i statene. Deretter starter sesong 4 i sommer(rundt juni) da den er fornyet for en fjerde sesong. Mye bra gjesteskuespillere den siste tiden. Chris Vance fra Prison Break, Danny Trejo, Tim Matheson(igjen), Carlos Bernard fra 24 o.s.v. Tøft. Så netopp ferdig finalen av sesong to. For en tøff slutt. Gleder meg til å se videre. Kult at de skal lage enda en sesong da. Dette blir spennende Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen andre enn meg som synes "voice-over"en i Burn Notice likner litt på den som er i Macgyver? Spesielt når han forklarer hvordan du skal lage forskjellige ting etc. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Utvilsomt en liten tribute der ja, husker ett behind the scenes intervju der Macgyver blir nevnt hyppig. Forskjellen er vel at BN er litt mer realistisk, han lager ikke romferger av fyrstikker osv. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fikk litt lyst til å se twin peaks og nå etter å ha lest om serien på wikipedia... Skal bare cente til Burn Notice er ferdig nedlastet Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Håper ikke du leste så alt for mye om plottet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Leste heller lite om selve plottet. Bare så vidt hva det handler om. Nok til å skjønne at det handler om en eller annen etterforskning etter et drap. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 *NANANANAANA* Putt ting i Spoilertag hvis det handler om plottet i en serie eller lignende, ikke det at du avslørte så mye men jeg er redd for at det sklir ut og jeg har enda ikke fått sett TP. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det som han sa der får du vite de første 10 sekundene av piloten så bare slapp av, men ja, detaljer i plottet må dere ikke lese før dere har sett serien. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er lekkert Community blir fornyet for en ny sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå