Bone Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Går ikke Justified på Netflix? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Nei, dessverre ikke. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Prisonbreak ble nevnt. Tror jeg falt av etter sesong 3. Litt tilfeldigheter og litt fordi jeg ble lei. Synes sesong 1 var knallbra, men føler det hele skle ut. Er denne serien verdt å se ferdig? Enig i at det taper seg, men det er fortsatt en av de beste seriene jeg har sett. Kanskje ikke det beste plottet i de siste sesongene, men underholdningsverdien er veldig god. Kommer ny sesong snart, jeg kommer ihvertfall til å følge med. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Prisonbreak ble nevnt. Tror jeg falt av etter sesong 3. Litt tilfeldigheter og litt fordi jeg ble lei. Synes sesong 1 var knallbra, men føler det hele skle ut. Er denne serien verdt å se ferdig? Enig i at det taper seg, men det er fortsatt en av de beste seriene jeg har sett. Kanskje ikke det beste plottet i de siste sesongene, men underholdningsverdien er veldig god. Kommer ny sesong snart, jeg kommer ihvertfall til å følge med. Ei oppsummering av Prison Break: Fyrste sesong var veldig god, spesielt dei fyrste 13 episodane. Tapte seg litt resten av fyrste sesongen. Andre sesong var svak. Tredje sesong veit eg ikkje, for eg slutta å sjå midtveis i sesong to fordi det vart så dårleg, men hev lest at det vart endå mykje dårlegare enn sesong to igjen. Sesong 4 skal visst ha vore endå verre. Dersom serien hadde endt opp med 13 episodar, som var kva dei opphavleg planla, så kunne den gått inn i historia som ein legendarisk god serie. Diverre vart det melking utan (god) planlegging, og serien endte opp som ein kalkun. Endret 8. januar 2017 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Noen tv-kanal som sender Golden Globe? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Steike Dirk Gently var bra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Første sesong av Spartacus er litt bob-bob ja, og det forbedrer seg litt utover. Men jeg kan ikke påstå det blir spesielt imponerende heller, men det er også noe av det som er underholdene med Spartacus Kommet meg litt ut i sesong 3 og er enig i at det tar seg opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Francine York RIP (Batman '66 , Star Trek & Elvis-film) Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Så første episode av Taboo. God start, men litt lite kjøtt på beinet, syntes det stort sett ble etablering av karakterene og mulige konflikter. Episoden kunne fint vært litt lenger for å komme ut av den fasen og få en "smakebit" på videre handling. Uansett så blir det å følge med videre for å se hvordan det utvikler seg og om det faktisk blir en interessant handling. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Ferdig med the OA. Snodige greier. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Ferdig med the OA. Snodige greier. Droppet ut etter et par episoder. Blir det bedre? Synes skuespillet var temmelig dårlig, og hovedkarakteren spiller samme karakter ho har spilt i tidligere filmer. Var det en åpen slutt eller ble det lite forklaringer ala lost? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Blandet for min del. Såg hele og likte det. Men enig i noe av skuespillet. Semi åpen slutt. Alt blir hvertfall ikke direkte forklart, men ikke akkurat rocket science heller. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Droppet ut etter et par episoder. Blir det bedre? Synes skuespillet var temmelig dårlig, og hovedkarakteren spiller samme karakter ho har spilt i tidligere filmer. Var det en åpen slutt eller ble det lite forklaringer ala Lost? Tsk. Lost ble da tilstrekkelig forklart. Alt skjedde i hodet til Jack mens han var slått ut etter kræsjen. Endret 9. januar 2017 av ilpostino Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Droppet ut etter et par episoder. Blir det bedre? Synes skuespillet var temmelig dårlig, og hovedkarakteren spiller samme karakter ho har spilt i tidligere filmer. Var det en åpen slutt eller ble det lite forklaringer ala Lost? Tsk. Lost ble da tilstrekkelig forklart. Alt skjedde i hodet til Jack mens han var slått ut etter kræsjen. Nei. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Dæven, nyeste episoden til Sherlock var konge! Skikkelig cliff-hanger var det på den også! Endret 10. januar 2017 av Nettels Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Dæven, nyeste episoden til Sherlock var konge! Skikkelig cliff-hanger var det på den også! Kjekt å veta! Om lag like kjekt som å få beskjed på førehand om filmar som hev ein "twist", som den gongen eg såg.. Nei, eg hev ikkje tenkt å spoila filmen for andre som ikkje hev sett den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Nå skjer det noe. Følg med nå! ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Er Vikings genuint bra? Vet at mange liker det, men mange liker dårlige serier, så vet ikke helt hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Nei, men Vikings har noen perioder hvor det er bra, men ikke en generelt bra serie. Ok for det meste. In my opinion. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Du-må-gi-den-en-sjanse-serie nummer en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå