Spartapus Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Ja, jeg ser på dette som serietråden fremfor noen annen her. Unntaket må være Game of Thrones, som ville tatt altfor stor plass her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Går Vikings noe opp i kvalitet etter 1 sesong? Jeg måtte stoppe for det ble for...jah..teit? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Går Vikings noe opp i kvalitet etter 1 sesong? Jeg måtte stoppe for det ble for...jah..teit? Hva var teit? Om du synes den var teit, så blir den nok ikke mindre teit, nei. Jeg synes sesong 1, 2 og 3 var suverene. Har ikke sett resten enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Tenkte ikke på det, men det var ny Big Fat Quiz som ble sendt i går, som sånn tidligere de siste årene. Jeg elsker Richard Ayoade og Noel Fielding. Kan se hele greia her. Endret 7. januar 2017 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Eg tenkte på det Maury og hadde tenkt å etterlyse tradisjonen du har med å poste denne. (kom ikke på ka programmet het...) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Njah, det der var ikke big fat quiz of the year. Det der er en slags "vanlig sesong"-offshoot. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Big Fat Quiz of Whatever. En ny Big Fat Quiz av noe er bedre enn ingenting Endret 7. januar 2017 av Maury Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Noen som har en serie eller to å anbefale? Tenker kanskje å begynne på House of Cards. Noen av seriene jeg har sett: GoT (9.5) Suits (9) Californication (9) Westworld (7) Breaking Bad (8) Sherlock (9) Dexter (9) Mr. Robot (9) Prison Break (9) The Walking Dead (6) Edit: Personlig rating fra 0-10 Endret 8. januar 2017 av Momspaghetti Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Vel, The Wire er nå verdens beste serie, uansett hva andre tror de vet/mener om saken.. Ellers vil jeg anbefale Justified! Starter litt episodebasert, men går over til å en handling over hele sesonger, og hele serien.. En av de bedre der ute! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Stranger Things er den eneste serien som betyr noe. Milevis bedre enn alt annet skit folk av en eller annen grunn vil anbefale Stranger Things!!!! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Stranger Things er den eneste serien som betyr noe. Milevis bedre enn alt annet skit folk av en eller annen grunn vil anbefale Stranger Things!!!! Hvis du nettopp er ferdig med barne-tv ja. 4 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 For noe tull, Stranger Things sikter seg spesielt på folk med et nostalgisk forhold til 80-tallet. Definitivt blant det bedre som er laget i det siste. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Noen som har en serie eller to å anbefale? Tenker kanskje å begynne på House of Cards. Noen av seriene jeg har sett: GoT Suits Californication Westworld Breaking Bad Sherlock Dexter Mr. Robot Anbefaler House of Cards. Kan være morsomt i disse tider fra USA Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Taboo pirret nysgjerrigheten min ihvertfall. Alt for mange serier om dagen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 For mystikk: Stranger Things, the OA For komedie: Brooklyn nine-nine, Shameless, Orange is the new black, Fresh Meat, Freaks and Geeks For spinoff av Braking Bad: Better Call Saul For tøffe gutter: Sons of Anarchy For tøffe superhelter: Daredevil, Jessica Jones og Luke Cage (i den rekkefølgen) For fengselserie: Prison Break For zoombieserie: The Walking dead De fleste er på netflix. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ja fulgte Taboo i natt, det var en lovende start og noe jeg må følge med på videre Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Så piloten til House of Cards i går. Mektig imponert. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Vel, The Wire er nå verdens beste serie, uansett hva andre tror de vet/mener om saken.. Helt enig der. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Noen som har en serie eller to å anbefale? Tenker kanskje å begynne på House of Cards. Noen av seriene jeg har sett: GoT Suits Californication Westworld Breaking Bad Sherlock Dexter Mr. Robot Du sier ikke noe om du likte alle disse seriene så da tar jeg det for gitt. Basert på dette utvalget tror jeg du ville likt Entourage. Ellers enig med de som mener at the Wire er verdens beste og Stranger Things er noe oppskrytt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Prisonbreak ble nevnt. Tror jeg falt av etter sesong 3. Litt tilfeldigheter og litt fordi jeg ble lei. Synes sesong 1 var knallbra, men føler det hele skle ut. Er denne serien verdt å se ferdig? Jeg ser nok en gang Justified nevnt. Har lyst å få sett denne egentlig. Vet noen hvor man kan få sett den? Jeg hadde C-More en måned for å få sett The Night Manager. Forsto det slik at denne hadde samme serieutvalg som Sumo (hvor jeg ble tipset om at Justified er). Men Justified var i hvert fall ikke der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå