Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Syns Julefergå er morsommere enn Unge Fleksnes og Olsenbanden jr....... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg synes inngrodd tånegl er bedre enn overtråkk og røket akillessene. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Haha, ja det var virkelig pest eller kolera, men Unge Fleksnes og Olsenbanden er i det minste (går jeg utfra) underholdende for barn, mens Julefergå feiler som konsept. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Så ferdig The Night Manager i går. Suveren serie. Sterkt anbefalt. For de som liker den type serie da. Husker jeg riktig at noen i tråden her var litt lunkne? Generelt svak for agentserier/krim/action/spenning/Hugh Laurie, så ble full klaff her. Tar gjerne i mot tips om lignende serier om det finnes. Ikke kjempebra, men fungerer som ok underholdning så har du Chance med Hugh Laurie, selv om han er strengt tatt bedre som Visepresident i Veep enn hva han har vært i alt siden peak House. The Americans, Quarry, Line of Duty, Berlin Station, The Fall, Braquo, Bedrag/Follow The Money, Top of The Lake, The Fear, Code of A Killer o.s.v. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ser på Hip Hop Evolution og The Get Down om hverandre Anbefales å først se første episode av HHE og så The Get Down. Problemet er at HHE etter det går videre, mens The Get Down fremdeles holder seg på 70-tellet, men forhåpentligvis er du nå hooket på begge seriene Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Kikker på legends, flash og arrow, men ble bråstopp før siste episode som ligger på netflix. Hvordan bør man se disse overlappene? Flash først? Legends? Noen som vet?¨Har ikke tilgang til arrow og flash i nyeste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ikke kjempebra, men fungerer som ok underholdning så har du Chance med Hugh Laurie, selv om han er strengt tatt bedre som Visepresident i Veep enn hva han har vært i alt siden peak House. The Americans, Quarry, Line of Duty, Berlin Station, The Fall, Braquo, Bedrag/Follow The Money, Top of The Lake, The Fear, Code of A Killer o.s.v. Takker for gode tips! En del å ta av der. Ellers interessant avslutning på Westworld. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Kikker på legends, flash og arrow, men ble bråstopp før siste episode som ligger på netflix. Hvordan bør man se disse overlappene? Flash først? Legends? Noen som vet?¨ Har ikke tilgang til arrow og flash i nyeste. Flash, så Arrow, så Legends. Tror jeg. Har ikke sett Legends. Er det noe å se på? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Det er underholdning. Cheesy som fly til tider, men underholdning. Man må være litt svak for stilen for å like det tror eg. Eg ser på det, foreløpig er eg ikke hekta. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Strike Back kommer tilbake med en ny reboot med Alin Sumarwata, Daniel MacPherson (The Shannara Chronicles), Roxanne McKee (Game of Thrones, Domino) og Warren Brown (Luther, Good Cop) i de 4 sentrale hovedrollene. Bytter fra å være duo-fokusert til å være et mer ensemble-show. Fokuserer også mer på terrorgrupper tilknytta IS framfor Al-Qaeda. Starter produksjonen i 2017 for premiere sent 2017 eller i 2018. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Alltid gøy med Strike Back, men blir jo kje heilt det samme uten Michael og Scott, men gir det ein sjangs siden eg rekner med det blir tøff action uansett Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Hoppa av Girls etter sesong 3. Er 4 og 5 noe å se på eller? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg likte hver sesong av Girls.. Hvis det var en spesiell grunn til at du hoppet av, kan jeg ikke si om det blir bedre eller verre etter det. Men, jeg likte godt serien! ? Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Vel, jeg synes det var nokså ymse kvalitet over sesong 3, så ble aldri at jeg orket å fortsette da sesong 4 airet. Men en veninne av meg som jeg har passe høy tillit til smaksmessig når det gjelder film og TV, mente at sesong 5 var på høyde med sesong 1. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Fant ikke så mye om The Fall her i tråden om jeg søkte riktig. Noen som har sett? Fikk tips fra Maury her i tråden. Sjekket innom IMDB og det var enormt sprik i anmeldelsene. Fra fantastisk til søppel. Trenger noe bra å se nå. Nesten så jeg vurderer å se opp igjen Westworld. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Fant ikke så mye om The Fall her i tråden om jeg søkte riktig. Noen som har sett? Fikk tips fra Maury her i tråden. Sjekket innom IMDB og det var enormt sprik i anmeldelsene. Fra fantastisk til søppel. Trenger noe bra å se nå. Nesten så jeg vurderer å se opp igjen Westworld. Likte the fall jeg. Mørk stemning og veldig spennende. Prøv den! Jamie dornan er jævlig bra i den serien. Endret 11. desember 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Likte the fall jeg. Mørk stemning og veldig spennende. Prøv den! Jamie dornan er jævlig bra i den serien. Så første episode i går. Er fristet til å se videre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) En liten overraskelse fra Netflix som jeg fikk vite om på forhånd. The O.A. med Brit Marling i hovedrollen som har vært under wraps av Netflix får premiere på fredag etter å ikke ha vært annonsert noe om tidligere. Det er veldig som en kombinasjon av Stranger Things møter The Missing. Spent å se om det blir noen flere sesonger, siden det er en veldig spesiell avslutning på sesong 1. Sesong 1 slippes på fredag. 8 episoder. Endret 12. desember 2016 av Maury Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Noen som vet om sesong 2 av gotham kommer på netflix? Er jo godt over ett år siden første sesong kom der nå. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Da har man fått sett ferdig The OA, spent på hvordan er eventuelt fortsetter. Det var værtfall den rette serien å binge, da man blir veldig "med" i handlingen. Tror jeg må la det sinke inn litt mer før jeg vet hva jeg egentlig synes. Endret 17. desember 2016 av Sakiko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå