koots Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Kan man streame SG noensteds? Husker jeg ikke helt feil var den tilgjengelig på Netflix før men det er en stund siden. Har vært litt frem og tilbake med det tror jeg. Pdd er SG Universe og 1994 filmen på Netflix Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Å herregud. Jonah og onkelen hans på Veep denne sesongen. Utvilsomt det beste Peter MacNicol har gjort etter Chicago Hope/Ally McBeal. Endret 27. november 2016 av Maury Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hva synes folket om En Immersion/Deep? Jeg ble sykt imponert. Mørkt, skittent og guffent. Stemningsfull serie i svart/hvitt, nesten litt tegneserie-aktig til tider. Kunne med fordel vært noen episoder lenger, men det her var gjennomført fett. For en stemning! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Noen som følger med på Shooter på Netflix? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Da kjørte vi i gang med Westworld i går. Så langt virker dette som et interessant konsept, så det blir spennende å se hva de gjør med det. Noen har kanskje lest Terje Dragseths artikkel der han trekker frem Game of Thrones og Westworld som eksempler på at det finnes et "dark room" i oss alle. Når jeg ser Westworld stusser jeg over at Dragseth ikke likte Westworld, for det virker som om serien problematiserer nettopp det Dragseth tar opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Westworld er suverent. Er det bare meg eller er Luke Cage crap? Var positiv i starten som nevnt her i tråden, men synes serien har utviklet seg i negativ retning. Er nå på episode 11 og har egentlig ikke lyst til å se ferdig en gang. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg synes ikke Westworld er så suverent.. Katheryn Winnick er derimot tilbake i dag da! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Dette kvinnesakshysteriet begynner å bli kjedelig. Lenke til kommentar
Myggsa Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Westworld er suverent. Er det bare meg eller er Luke Cage crap? Var positiv i starten som nevnt her i tråden, men synes serien har utviklet seg i negativ retning. Er nå på episode 11 og har egentlig ikke lyst til å se ferdig en gang. Enig at det taper seg en del. Suverent soundtrack da. Veldig kult hvordan flere av artistene opptrerer på baren til cottonmouth Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Enig at det taper seg en del. Suverent soundtrack da. Veldig kult hvordan flere av artistene opptrerer på baren til cottonmouth Jo. Sikkert greit det. Vurderer å ikke se slutten faktisk. Tenkte kanskje starte på The Pacific i kveld som jeg enda ikke har hatt gleden av. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bare ikke forvent at det topper Band of Brothers, for den er jo i en egen klasse. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Når kommer Designated Survivor på netflix i uka? Mente det var onsdag? Får ikke sett episode 8 der, men på subsmovies.com bl.a er episoden tilgjengelig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Så nylig Band of Brothers for tredje gang. En av mine favoritter. Har hørt at det er en tabbe å sammenligne disse to direkte og at det er som å sammenligne epler og appelsiner. Så skal prøve å se den med et åpent og nøytralt sinn. Generelt glad i filmer om 2. verdenskrig, så tenker det innfrir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Å herregud. Jonah og onkelen hans på Veep denne sesongen. Utvilsomt det beste Peter MacNicol har gjort etter Chicago Hope/Ally McBeal. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hahaha, America Fuck Yeah! "Mad Dog" blir Forsvarsminister i USA. Fyren som ikke akkurat skjuler at han elsker å skyte/drepe folk. Her spilt av Robert John Burke i glimrende miniserien Generation Kill. Fikk meg forresten til å oppdage at kameraten hans Sgt. Sixta spilt av Neal Jones i Generation Kill er låst inne for barnemisbruk. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Det er han "Ordnung muss sein"-fyren? Ikke overraskende i det hele tatt, lyste overgriper av fyren (bra spilt av skuespilleren). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Å gå fra Luke Cage til The Pacific var som natt og dag hva kvalitet angår. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Når kommer Game of thrones? Eneste serien jeg bryr meg om.. Ja bortsett fra svenske thriller-serier da som Broen, Gåsmamman og Johan Falk..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Game of Thrones kommer vel ikke før til sommeren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Først kommer vinteren. It is known. Endret 2. desember 2016 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå