Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Noe annet vi har å glede oss til i 2010? =)

Doctor Who! Har seriøse problemer med å forstå hvorfor det er så få som følger med på denne!

 

Noen som har sett Being Human?

Jepp, den er god, men dog litt korte sesonger (6 ep på rundt 1time hver), men det blir fortalt mye på den korte tiden, og føles egentlig som en sesong på 12+ episoder når jeg tenker tilbake på den. Så ja, du burde se den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Ikke misforstå, jeg synes ikke den er dårlig, men jeg har blitt skuffa av hver sesong etter den første. Den har en helt fantastisk første sesong, og det går nedover og nedover etter det. Det blir altfor mye rot med krefter som forsvinner, personer som plutselig forsvinner forså å komme igjen to sesonger senere i en episode og deretter forsvinne igjen. For å ikke snakke om hun som hadde Jessica som et alter ego. For min del ble serien ødelagt med en gang de forminsket kreftene til Peter Petrelli, og surra så mye med Sylar. Det jeg likte med Sesong 1 var det klare skillet mellom god og ond, der frontfigurene var Peter og Sylar på hver sin side, og ikke at de bytter side i hytt og pine som i de senere sesongene.

Lenke til kommentar

Da var jeg akkurat ferdig med et gjensyn med de to første sesongene av Breaking Bad. Oppkjøring til sesong 3 som begynner om tre uker. Satan som jeg gleder meg!

Så første sesong for ikke så veldig lenge siden, ble ganske overasket over hvor seriøs den faktisk var. Skal få sett andre sesong så snart jeg får ræva i gang med å se Firefly.

Lenke til kommentar

Mars og april er uansett gode månder for folk som liker kvalitetserier ala AMC, FX og HBO.

Mars: Justified og The Pasific starter. S3 av Breaking Bad.

April: Treme starter. Party Down og The Tudors starter med nye sesonger.

I tilegg går How To Make It In America på HBO denne perioden.

 

Åja alt er tilbake nå. How I Met Your Mother, Chuck, CSI, Community hele sullamitten er tilbake. I tilegg starter ny sesong av Southland på onsdag.

Lenke til kommentar

Mars og april er uansett gode månder for folk som liker kvalitetserier ala AMC, FX og HBO.

Mars: Justified og The Pasific starter. S3 av Breaking Bad.

April: Treme starter. Party Down og The Tudors starter med nye sesonger.

I tilegg går How To Make It In America på HBO denne perioden.

 

Åja alt er tilbake nå. How I Met Your Mother, Chuck, CSI, Community hele sullamitten er tilbake. I tilegg starter ny sesong av Southland på onsdag.

 

Ah, Southland :) Koste meg virkelig med den serien!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så nettopp ferdig alle sesongene med Dexter, noen som vet om en annen serie som er like spennende(eller hvert fall nesten like spennende) :) ?

Slenger meg på den. Har enda ikke funnet en serie som er like spennende hver bidige episode. Har av en eller annen grunn ikke sett ferdig sesong 4, så jeg har litt mer og kose meg med :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Til en god gammeldags tirsdag med nye episoder av alt. :new_woot: Slutt på olpausen nå vettu'

Takk og pris for det :D Enda en grunn til å hate OL. Gleder meg til enda mer Breaking bad denne måneden. Så de to første sesongene på noen dager. :innocent:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...