Bone Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Engelsk tekst er faktisk hovedgrunnen grunnen til at jeg allikevel laster ned episoder jeg vil se, tross at de kommer på HBO Nordic. Skal nevnes at jeg per nå har Netflix, HBO Nordic, Viaplay og tror Sumo (tror jeg fortsatt har det etter den gratisperioden under OL).. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 HBO Nordic har sannsynligvis ikke rettigheter til de engelske tekstene. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Nei, jeg har kontaktet de angående saken. De må betale ekstra for dem. Men, det er helt uaktuelt å se på feks Game of Thrones med norsk tekst.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 1: Utvalg 2: Pris 3: Mobilapp som fungerer (Jeg ser på deg HBO Nordic) 4: Nettside som har skikkelig søkefunksjon og som fungerer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Tusen takk for mye bra svar her folkens! Setter pris på det. Hjelper meg med eksamensoppgaven Senere kommer jeg her med spørreundersøkelse angående strømmetjenester, så ta gjerne den når jeg har fått laget Endret 31. oktober 2016 av Lami Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hmmm... Jeg har noe stram økonomi om dagen (student) og det er hovedårsaken til at jeg enda ikke har blitt Sumo kunde. Blir nok mindre viktig når jeg er ferdig studert, men synes det er dumt at de ikke legger seg på samme nivå som Netflix/HBO. Hva mener du med nivå? Innhold eller pris? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hmmm... Jeg har noe stram økonomi om dagen (student) og det er hovedårsaken til at jeg enda ikke har blitt Sumo kunde. Blir nok mindre viktig når jeg er ferdig studert, men synes det er dumt at de ikke legger seg på samme nivå som Netflix/HBO. Hva mener du med nivå? Innhold eller pris? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Pris. Innholdet vet jeg ikke så mye om? Men vet at de har to serier jeg er interessert i. TV2 Sumo = 129 kr per måned HBO Nordic = 89 kr per måned Om du regner på det er faktisk TV2 Sumo 45% dyrere enn HBO! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Når vi først er inne på strømmetjenester.. Noen som fortsatt har tilgang til amerikansk Netflix? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Sumo koster 99/mnd hvis man binder seg. Det kan være greit. Eg har det året rundt, så for meg er det gunstig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Når vi først er inne på strømmetjenester.. Noen som fortsatt har tilgang til amerikansk Netflix? Er visst helt sperra, tviler på at noen har tilgang. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Når vi først er inne på strømmetjenester.. Noen som fortsatt har tilgang til amerikansk Netflix? Er visst helt sperra, tviler på at noen har tilgang. Klart jeg har. Men sånn halveis låst til det. USA på stasjonær og Norge på laptop. Får ikke skifte bort fra USA (så lenge jeg har vpn på). Angående strømmetjenester så er innhold viktigst, men helt avhengig av kvalitet. Har hatt HBO nordic i fire måneder og endte opp med å laste ned alt jeg egentlig var gira på. Kvalitetet på videospilleren er bare ikke god nok. Grafikkhore, check. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hadde Netflix helt til de annonserte at de ville sperre for VPN tjenester, så siden da har jeg holdt meg til torrent, finnes ingen region sperrer der Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Må si at "The Young Pope" leverer etter fire episoder. Serien har noen helt fantastiske åpningprologer Er ikke dette en HBO serie? Hvorfor er den ikke på Nordic. Endret 2. november 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Prøvde meg på den nye serien til Joel McHale. Han fra Community. The Great Indoors heter den. Fy faen for noe elendige saker. Latterboks hvert 5 sekund. Dette bli kansellert før det har gitt ti episoder. Garantert. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Kommer det mer av Review og Nathan for you? Lenke til kommentar
Myggsa Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Prøvde meg på den nye serien til Joel McHale. Han fra Community. The Great Indoors heter den. Fy faen for noe elendige saker. Latterboks hvert 5 sekund. Dette bli kansellert før det har gitt ti episoder. Garantert. Har egentlig Joel Mchale gjort noe annet bra en Community? Syntes egentlig han er den svakeste karakteren i Community også Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Kommer det mer av Review og Nathan for you? Inshallah Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Ingen her inne som ser på Black Mirror? Etter mitt syn den råeste og mest originale serien (som jeg har sett) på markedet for øyeblikket, og jeg er svoren fan av både GoT og Westworld. Totalt mindfuck, og med tvister i episodene som FAKTISK overrasker. Synes han her oppsummerer det ganske greit (spoilerfri video, for ordens skyld): Edit: ser jo nå at den har blitt diskutert her inne tidligere. Menmen, spiller ingen trille. Budskapet er det samme, se den, fremfor noen andre serier. Endret 2. november 2016 av Amoralsk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Har vært mye snakk om den siste tiden. Selv har jeg ikke sett noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå