Sink Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Startet på House igår jeg, har sett en par random episoder, men bestemte meg for å gå igjennom helt fra starten! *Løper tilbake til tven* Kos deg, første 2 sesongene er de beste imo. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Idag skal jeg starte og se Twin Peaks! Gleder meg som en liten drittunge. Har skyhøye forventninger! Spesielt takke være CypheroN! Good luck. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Da var jeg ferdig med The Shield. Jeg er imponert; det burde ikke være mulig å ha så mye sympati for en korrupt djevel, samtidig som man er forbannet på han. Det er langt imellom serier som holder seg bra gjennom så mange sesonger, og som avsluttes så bra. Siste episoden løftet serien markant; jeg opplevde både manisk latter og småtrist refleksjon på en gang. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Å da du å se Sons of Anarchy hvis du liker The Shield. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Ingen som har nevnt Treme, ser jeg. David Simone står bak (The Wire, Generation Kill). Stjerne i margen for at jazz er med i bildet. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg gjorde det dagen det ble annonsert Gleder meg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Det har gått meg hus forbi! Søkefunksjonen på forumet er ikke på stell. The Pacific og Treme. Dette blir vilt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Noen som har sett Homicide: Life on the Street? Ser den har en ganske pen rangering på IMDB, lurer på om den holder den skyhøye kvalitet man bør forvente fra disse skaperene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det beste med Homicide er jo Det. John Munch, eneste grunnen til at jeg begynte å like Law And Order: Special Victims Unit er på grunn av den karaktern. Som har gått fra Homicide over til Law And Order: Special Victims Unit og i tilegg spilt samme karakteren i forskjellige serier som X-Files, The Wire og Arrested Development. Serien synes jeg ellers er ok, et lite snitt over en vanlig Law And Order-episode bare fjernet det kjedeligste med Law And Order. Nemlig rettsakene. Klart at det er dyktige folk som lager Homicide, men det viser mye mer tydligere i deres senere verk. Tom Fontana som lagde Oz og David Simon som står bak The Wire, Generation Kill og The Corner er virkelig gode i hva de driver med. Skulle ønske Fontana gikk tilbake til HBO snart. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Entourage S7, How to make in America, The pacific, SOA S3. Noe annet vi har å glede oss til i 2010? =) Jeg så forresten tilfeldigvis to episoder av Entourage på tv i går kveld å selv om jeg har sett samtlige episoder ihvertfall tre ganger fikk jeg fremdeles den gode kriblinga i kroppen og flirte for meg selv flere ganger. For en serie! Endret 23. februar 2010 av Bobbylove Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fra FX: - Justified(a.k.a. Lawman) - Rescue Me S6. Serien er blitt tildelt en sjuende sesong og som blir i sesong 7 skal være på 11. september, som en hedring for 9/11. - Louie, ny komiserie med komikern Louis C.K. ala It's Always Sunny in Philadelphia. Ågawd, SoA sesong 3 og. Utrolig hvor lite folk som ser på disse geniale serien til FX. Fra HBO: - Broadwalk Empire. Ny serie av Terence Winter(Sopranos) med Steve Buscemi og Michael K. Williams(Omar fra The Wire) som skuespillere. - Treme. Ny serie fra skapern av The Wire(David Simon) med en rekke kjente fra The Wire, Kim Dickens(Lost og Deadwood) o.s.v. - Cocaine Cowboys. Ny serie om illegal doptraffik i Miami. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Blir et bra år Falt litt av Rescue me mot slutten av sesong 5. Ble litt mange episoder og var usikker på hvor jeg var Broadwalk Empire ja, det ser utrolig bra ut! Treme derimot vet jeg ikke om er noe for meg, Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Så Afganistan episoden av Dispatches i dag. Her følger en ganske modig journalist Afghanske opprørere gjennom(mislykkede) IED angrep osv. Lastet opp av en vestlig "internet-terrorist" :!: , men innholdet er politisk nøytralt. http://www.youtube.com/watch?v=obSOmABJorw Endret 24. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har sett 4 sesonger av House på under 4 uker, litt for mye fritid på sjø. Hittil syns jeg ses 3 er den beste, men har bare sett et par episoder ut i sesong 5. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Blir et bra år Falt litt av Rescue me mot slutten av sesong 5. Ble litt mange episoder og var usikker på hvor jeg var Broadwalk Empire ja, det ser utrolig bra ut! Treme derimot vet jeg ikke om er noe for meg, Hehe, du har jo sikkert en ukes tid nå til å se sesong 5? Jeg digget sesong 5 mer enn de to forrige, sesong 2 synes jeg nesten var perfekt. Starta litt sånn smådyster, så ble det greit, så ble det ordentlig perfekt for dem også kommer det med Connor på nesten på slutten(eller var det slutten, eller det at Teddy drepte drunkdrivern? Husker ikke helt selv). Jeg har digget alt fra David Simon. Hvertfall Corner, The Wire og Generation Kill så det blir naturlig for min del. Ala The Shield til Sons of Anarchy f. eks. Lurer på om HBO kommer til også sende sesong 2 av Eastbound And Down, serien har blitt fornyet. Men ikke en dritt er sagt om når den kommer tilbake. En HBO-insider på HBO-forumet til serien sier den fremdeles er fornyet, og at serien skal komme i år. Så gjetter på til sommern, sikkert rundt da sesong 1 også starta. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som har sett Being Human? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det noen andre serier ala Freaks And Geeks og Undeclared der ute som er å anbefale? Liker ikke at sånne serier har bare 1 sessong. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Så Afganistan episoden av Dispatches i dag. Her følger en ganske modig journalist Afghanske opprørere gjennom(mislykkede) IED angrep osv. Lastet opp av en vestlig "internet-terrorist" :!: , men innholdet er politisk nøytralt. Takk for tipset. Har foreløpig bare sett episoden du linket til på youtube. Fant den meget interessant så skal ikke se bort fra at jeg ser flere episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Er det noen andre serier ala Freaks And Geeks og Undeclared der ute som er å anbefale? Liker ikke at sånne serier har bare 1 sessong. The Office, Party Down og Community. Ikke så veldig likheter, men det er de tre serien de fleste Freak And Geeks-fans følger med på for tiden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kan jeg få lov til å spørre hvor mange tv-serier du følger med på Mahavishnu? Det er bare det at du er så godt opplyst om "alt" at jeg sitter med et ønske om å få vite det . Bor du i statene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå