Dubious Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Det har vært gjort mange undersøkelser og de fleste er villig til å betale mer, for mer innhold Dagens Netflix er ubrukelig, likedan med alle lignende tjenester Jeg betaler for musikk-tjenester, da de funker, stort sett alt av musikk en trenger og de driver ikke med egenproduksjon Hvordan er Netflix ubrukelig? Hva er ubrukelig med det? Fordi det ikke har alle TV-serier og filmer i hele verden? Ja, når det finnes gratise alternativer, som er mye enklere å bruke og har ALT så er det ikek et vanskelig valg Spotify etc. er enkelt å bruke og har så og si alt av musikk (Har derimot Google Play for øyeblikket) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Det har vært gjort mange undersøkelser og de fleste er villig til å betale mer, for mer innhold Dagens Netflix er ubrukelig, likedan med alle lignende tjenester Jeg betaler for musikk-tjenester, da de funker, stort sett alt av musikk en trenger og de driver ikke med egenproduksjon Hvordan er Netflix ubrukelig? Hva er ubrukelig med det? Fordi det ikke har alle TV-serier og filmer i hele verden? Ja, når det finnes gratise alternativer, som er mye enklere å bruke og har ALT så er det ikek et vanskelig valg Spotify etc. er enkelt å bruke og har så og si alt av musikk (Har derimot Google Play for øyeblikket) Gratis og ulovlig. Elendig kvalitet på mye også. Greit å bruke slike tjenester hvis man vil det, men kan ikke sammenligne Netflix med slikt. Spotify et al har heller ikke all musikk i verden. Endret 13. oktober 2016 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hva tenker folk her inne om retningen Netflix går? Abonnerer dere på tjenesten? I så fall, hvorfor/hvorfor ikke? Har hatt netflix siden den ble tilgjengelig her til lands, og er stor fornøyd. Har også hbo Nordic, og det er først og fremst pga tv-serier at jeg har disse tjenestene. Og at netflix satser mer og mer på eget innhold gjør meg ingenting da de fleste av seriene de lager er glimrende. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor skal man gidde å bruke gratisalternativer med den elendige kvaliteten. Ugh. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hva tenker folk her inne om retningen Netflix går? Abonnerer dere på tjenesten? I så fall, hvorfor/hvorfor ikke? Har hatt netflix siden den ble tilgjengelig her til lands, og er stor fornøyd. Har også hbo Nordic, og det er først og fremst pga tv-serier at jeg har disse tjenestene. Og at netflix satser mer og mer på eget innhold gjør meg ingenting da de fleste av seriene de lager er glimrende. Det er det som er nice at de satser selv. Med netflix/viaplay/hbo dekker man veldig mye av tv serier. Lenke til kommentar
kirie0 Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hva tenker folk her inne om retningen Netflix går? Abonnerer dere på tjenesten? I så fall, hvorfor/hvorfor ikke? Har hatt netflix siden den ble tilgjengelig her til lands, og er stor fornøyd. Har også hbo Nordic, og det er først og fremst pga tv-serier at jeg har disse tjenestene. Og at netflix satser mer og mer på eget innhold gjør meg ingenting da de fleste av seriene de lager er glimrende. Det er det som er nice at de satser selv. Med netflix/viaplay/hbo dekker man veldig mye av tv serier. Det er en god del som mangler på Netflix for min del Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Kan ikke akkurat forvente allverdens serier for 79kr... Mtp at TV i seg selv koster 399. Kunne kanskje lagt til det, men jeg kunne godt ha betalt mer hvis jeg fikk mer innhold. 300 kroner i måneden f.eks for en tjeneste som hadde de fleste serier og filmer som er ett år gamle eller eldre hadde vært genialt. Eller noe lignende. Nå er det så store hull i Netflix sitt bibliotek at jeg bare går ut i fra at serier og filmer ikke er tilgjengelig der til noen forteller meg det motsatt. Jeg gidder ikke søke opp ting for å sjekke en gang, fordi tidligere erfaringer tilsier at det jeg søker etter ikke er tilgjengelig. Det er uheldig. (Jeg betaler forøvrig 120 kr i måneden tror jeg, har som nevnt 4k-abonnementet deres.) Endret 13. oktober 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor skal man gidde å bruke gratisalternativer med den elendige kvaliteten. Ugh. MYE bedre kvalitet på det jeg laster ned enn det en finner på Netflix Laster ikke ned divx eller cams etc Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor skal man gidde å bruke gratisalternativer med den elendige kvaliteten. Ugh. MYE bedre kvalitet på det jeg laster ned enn det en finner på Netflix Laster ikke ned divx eller cams etc Men det er ulovlig... Lenke til kommentar
Isacnew Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor skal man gidde å bruke gratisalternativer med den elendige kvaliteten. Ugh.MYE bedre kvalitet på det jeg laster ned enn det en finner på NetflixLaster ikke ned divx eller cams etc Men det er ulovlig... 0 problem å streame torrenter med forskjellige programmer. Så da har du plutselig igjen noe som har høyere kvalitet, større utvalg, er GRATIS OG LOVLIG. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Hvorfor skal man gidde å bruke gratisalternativer med den elendige kvaliteten. Ugh.MYE bedre kvalitet på det jeg laster ned enn det en finner på NetflixLaster ikke ned divx eller cams etc Men det er ulovlig... 0 problem å streame torrenter med forskjellige programmer. Så da har du plutselig igjen noe som har høyere kvalitet, større utvalg, er GRATIS OG LOVLIG. Lol, nope. Popcorntime bruker torrents og er ulovlig, er bare å google i vei. Norske advokater har sagt at de samler IP adresser til popcorntime brukere. Så mye feilinfo rundt piratkopiering der ute at det er farlig. Endret 13. oktober 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Torrents er ikke ulovlig Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Torrents er ikke ulovlig Nei, men å laste ned materiale du ikke har lisens til er. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Såg Stranger Things idag, for ein koselig serie Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Koselig? Det varer ikke lenge... Jeg har begynt på O.J. Simpson: Made in America, som så og si alle på jobben anbefaler. Hele første episode gikk i grunn med på å etablere O.J. som karakter og det var egentlig bra for min del, siden jeg ikke engang visste at han var fotballspiller. Ser dog frem til at serien virkelig kommer i gang. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Oj made in america er fantastisk ja, men det tar et par episoder før det virkelig går opp i høygir. Men når det skjer blir det vanvittig fascinerende Endret 14. oktober 2016 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Om dere ikke har fått med det med dere, så er Koselig med Peis tilgjengelig på NRK.no sin nettspiller i noen uker. En av mine favorittserier av norske serier. https://tv.nrk.no/serie/koselig-med-peis Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Kan man få sett Ran noe steds? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Anbefaler Better Things, på HBO. Veldig samme greia som Louis CK, men så er det jo han og Pamela Adlon som står bak. Mer av det samme, annen familie! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå