bas Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Vil bare anbefale Netflix dokuserien "Last Chance U". Serien handler om unge lovende amerikansk fotball college studenter som jobber hardt for og drømmer om NFL. Jeg har ikke spesielt interesse for amerikansk fotball, men fant serien veldig engasjerende og den gir et godt innblikk i det amerikanske skolesystemet, mellommenneskelige relasjoner og flere personer man virkelig føler for og med. Slutten av serien og fotballsesongen byr også på en dramatisk vending som jeg tror de fleste regissører bare kan drømme om. Endret 9. oktober 2016 av bas Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Enig. Gleder meg til å se sesong 2 som allerede er annonsert. Trailer her i kommentaren min fra når jeg starta på serien forrige måned. Last Chance U begynner å vokse på meg etter de to første episodene. Dokumentarserie fra Netflix som nesten kan beskrives som Friday Night Lights i virkeligheten. Kan en del om amerikansk fotball, men jeg tror du får nyte at serien en del uten å være kjent med amerikansk fotball. Veldig mange forskjellige og spesielle mennesker med å gjøre. Liker også at serien virkelig får deg til å føle med for hva laget opplever og livet til enhver person som fokuseres på, både i opp og nedturer. Endret 9. oktober 2016 av Maury Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Vil bare anbefale Netflix dokuserien "Last Chance U". Serien handler om unge lovende amerikansk fotball college studenter som jobber hardt for og drømmer om NFL. Jeg har ikke spesielt interesse for amerikansk fotball, men fant serien veldig engasjerende og den gir et godt innblikk i det amerikanske skolesystemet, mellommenneskelige relasjoner og flere personer man virkelig føler for og med. Slutten av serien og fotballsesongen byr også på en dramatisk vending som jeg tror de fleste regissører bare kan drømme om.Folk bør også se Hoop Dreams (1994) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (Jesse vil ikke gå på snobbefest med dama) Jesse : "Who wants to sit around talking about a bunch of dead guys ?" Becky : "ELVIS , is a dead guy" Jesse : "That has never been proven !" (Full House) ho ho Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Andre som la merke til Radiohead på andre episode av Westworld? Suveren serie så langt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Er The League noe stas? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Herregud disse siste episodene av Atlanta har vært bra, og det uten at den har brukt hovedkarakteren Earn (Donald Glover) eller seriens beste karakter Darius (Keith Stanfield) noe særlig. En av de beste unike komiseriene de siste åra ved siden av BoJack Horseman og sånt. Endret 12. oktober 2016 av Maury Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Er The League noe stas? Jeg elsker The League 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Herregud disse siste episodene av Atlanta har vært bra, og det uten at den har brukt hovedkarakteren Earn (Donald Glover) eller seriens beste karakter Darius (Keith Stanfield) noe særlig. En av de beste unike komiseriene de siste åra ved siden av BoJack Horseman og sånt. Jeg skjønte ikke dodge-greiene. Ellers er jeg enig. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Den siste Altanta er det morsomte jeg har sett på jævlig lenge. Fullstendig innertier. Var noen som sa at det er mye bra for tiden, men langt mellom perlene. Jeg tror ikke jeg kan huske så mange perler på en gang, spesielt hva angår komedie. I år går det serier som Atlanta, You're the Worst, Brooklyn Nine-Nine, Rectify, Westworld, The Night Of og andre serier jeg eventuelt har glemt i forbifarten. Men å ha en fire, fem kremserier samme år er absolutt ikke ille i min bok. Storfornøyd serietitter! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Skjønte ikke Dodge-greiene helt på Atlanta jeg og, men lo av den siste reklamesnutten. Elsker at serien bare plutselig gjør noe helt annerledes i disse to siste. Elska også episoden rundt Vanessa, som først virka som en karakter som bare var der for å få Earn til å virke mer sympatisk hovedsakelig. Better Call Saul var strengt tatt veldig bra i år og. En serie som gjorde alle mulige forbedringer i sin andre sesong med både karakterer og plotting. Kim (Jimmy sin venn/flamme) utvikla seg til å bli en veldig bra karakter etter å ha vært en meh karakter i sesong 1. Chuck sine konfrontasjoner med broren var rett og slett fantastiske å se på for det meste. Må også si at Halt And Catch Fire i sesong 3 er veldig bra og. Sesong 3 har vært seriens beste sesong, og sesong 2 var på toppen også veldig bra. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hva tenker folk her inne om retningen Netflix går? Abonnerer dere på tjenesten? I så fall, hvorfor/hvorfor ikke? Jeg har vært en lojal kunde i mange år, til og med før det kom til Norge. Helt siden jeg fikk 4k TV har jeg betalt for UHD-abonnement.Selv om jeg har vært nødt til å ty til andre metoder innimellom for å få tak i ting har jeg generelt vært relativt fornøyd med tjenesten. Litt av grunnen til at jeg har betalt for Netflix og ikke alle de andre løsningene er fordi jeg har tenkt at Netflix har best sjanse til å i en gang i fremtiden tilby et mer eller mindre komplett produkt. Tanken min har vært er at jo større Netflix blir, jo mer forhandlingskraft har de til å få serier og filmer til tjenesten, og tidligere enn før. Jeg har tenkt at biblioteket over tid skal bli større og større, og derfor har jeg betalt min kontigent nesten like mye symbolsk som noe annet. Men nå ser det ut til at Netflix satser mer på eget innhold. Jeg leste i en artikkel et sted at det totale biblioteket til Netflix er mindre nå enn det var for noen år siden, og budsjettet de la frem viste at store deler av budsjettet går til egne produksjoner. De bruker rett og slett mye mindre penger på å kjøpe inn serier og filmer for andre, og de fjerner serier og filmer fra biblioteket like raskt eller raskere enn de legger til. Dette er ikke retningen jeg ønsker at Netflix skal ta, derfor vurderer jeg sterkt å avslutte mitt abonnement. Jeg er ikke interessert i å bidra til en fremtid hvor vi må betale for 7 forskjellige streamingtjenester hver måned for å få tilgang til det vi vil se. Det er derfor jeg har betalt for Netflix, for å unngå dette. Hva tenker dere? En ting hadde vært hvis de originale seriene ble skapt for å bringe inn kunder og skape publisitet, det var slik jeg tolket det i starten da House of Cards osv begynte å poppe opp. Men nå virker det som at de ønsker å etablere seg med en slags HBO-modell. Hvis fokuset til Netflix ikke er å forsøke å bygge opp et bredest mulig bibliotek, men heller å lage så mye god serier at folk føler de må ha Netflix i tillegg til alt annet, så er jeg ikke med lengre rett og slett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg er relativt fornøyd med Netflix. Synes ikke 79 eller hva det koster i mnd nå er store utgiften for hva Netflix tilbyr. De fleste seriene de lager selv er kvalitet. Det negative er at det noen ganger tar litt lang tid før nye sesonger kommer, samt at filmutvalget synes jeg er ganske dårlig. Så irriterer det meg grenseløst at de tilbyr ulike ting i de ulike regionene. Selv UK har mye mer enn vi i Norge. Hvertfall mer jeg kunne tenke meg å se. Eksempelvis er Family Guy sesong 14 tilgjengelig i US (i alle fall), men ikke på den norske. Ja, vet at jeg antagelig kan hacke det til og få US/UK Netflix, men jeg orker ikke styret. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Så lenge det ikke er bindingstid, synes jeg ikke det er noe problem. Kan ha HBO en måned, Netflix en annen, begge samtidig, Viaplay.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Kan ikke akkurat forvente allverdens serier for 79kr... Mtp at TV i seg selv koster 399. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Kan ikke akkurat forvente allverdens serier for 79kr... Mtp at TV i seg selv koster 399. I praksis mer. Nrk avgift... 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Kan ikke akkurat forvente allverdens serier for 79kr... Mtp at TV i seg selv koster 399. I praksis mer. Nrk avgift... Yupp. Så 700+ mot ca. 270 for viaplay, hbo og netflix. Endret 13. oktober 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Det har vært gjort mange undersøkelser og de fleste er villig til å betale mer, for mer innhold Dagens Netflix er ubrukelig, likedan med alle lignende tjenester Jeg betaler for musikk-tjenester, da de funker, stort sett alt av musikk en trenger og de driver ikke med egenproduksjon Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Det har vært gjort mange undersøkelser og de fleste er villig til å betale mer, for mer innhold Dagens Netflix er ubrukelig, likedan med alle lignende tjenester Jeg betaler for musikk-tjenester, da de funker, stort sett alt av musikk en trenger og de driver ikke med egenproduksjon Hvordan er Netflix ubrukelig? Hva er ubrukelig med det? Fordi det ikke har alle TV-serier og filmer i hele verden? 2 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Det har vært gjort mange undersøkelser og de fleste er villig til å betale mer, for mer innhold Dagens Netflix er ubrukelig, likedan med alle lignende tjenester Jeg betaler for musikk-tjenester, da de funker, stort sett alt av musikk en trenger og de driver ikke med egenproduksjon Det med ubrukelig synes jeg har gått litt ut på dato. Mulig man kunne si det før, da det var litt til års kommende serier etc. Men med egenproduksjonen så er det jo faktisk like premierer over hele verden,rykende ferskt og de beste seriene ofte. Egenproduksjon er en bra ting er det ikke? Appen til Netflix er også decent sammenlignet med HBO sin, selvom det med "fordi du så [fyll inn serie du så]" har gått ifra å være imponerende bra til bli skikkelig utvannet. Endret 13. oktober 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå