Hotel Papa Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Men hva er det danskene og svenskene klarer, som vi ikke helt får til? Syns begge våre naboland klarer å produsere serier av ganske god kvalitet... Men det var noe i Nobel som bare gjorde den litt småklein. Syns det er en gjenganger i norsk film og serie, blir fort litt kleint. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Hovedsakelig manusforfattere tror jeg. Det er derfor vi ikke har noen nordmenn som skriver noe særlig filmer og serier i USA og UK. Vi har flere gode regissører i min bok dog, som Joachim Trier og Magnus Martens som regisserer film eller tv i utlandet. Vi har også skuespillere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Så ferdig Agent Carter her om dagen.. Likte veldig godt den serien, selv om jeg mener å huske at jeg likte sesong 1 bedre. Synd at den ble kansellert. Var en sjarmerende serie. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Var litt opp og ned men alt i alt mye bedre enn mye annet som går på TV. Synd den ble kansellert ja... særlig fordi det virker som om det var planlagt fler tie-ins med resten av Marvel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ser frem til premiere på Westworld. Det produseres så mye bra for tiden at man skal ha et usunt forhold til sofaen for å rekke over alt. Gjør det? Min oppfatning er at det produseres mye som er OK+, men de virkelige godbitene som gir deg det usunne forholdet til sofaen er sjeldne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hva tenker folket om White Collar? White Collar er min "guilty pleasure" serie. Sett under en kritisk lupe er den vel ikke spesielt bra, men synes det er lettbeint underholdning og liker karakterene. Falt av lasset i sesong 3 tror jeg det var. Tror jeg må plukke opp tråden snart. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Så en håndfull episoder av sesong 1 for noen år siden. Orket rett og slett ikke se på det. Elendig skuespill. Spesielt fra han gamle politimannen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ser frem til premiere på Westworld. Det produseres så mye bra for tiden at man skal ha et usunt forhold til sofaen for å rekke over alt. Gjør det? Min oppfatning er at det produseres mye som er OK+, men de virkelige godbitene som gir deg det usunne forholdet til sofaen er sjeldne. Enig. Synes at bunn nivået er betydelig hevet generelt for tv-serier de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Føler meg rimelig klar for Westworld nå!! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Når imorra kan vi se Westworld på HBO nordic? e: mandag selvfølgelig.. Endret 2. oktober 2016 av VaporHead Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Noen som har sett Luke Cage og vet om det er verdt å se? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Så en håndfull episoder av sesong 1 for noen år siden. Orket rett og slett ikke se på det. Elendig skuespill. Spesielt fra han gamle politimannen Haha. Ja, jeg er ikke uenig. Er fortsatt en av mine guilty pleasures. Får pussig nok ganske høy rating på IMDB; nok en grunn til å ikke ta de ratingene så seriøst. Til sammenligning får en av mine favorittfilmer rundt 6 på IMDB. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Generelt høyere score på tv-serier enn filmer.. Kan slikt sett ikke sammenlignes. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Noen som har sett Luke Cage og vet om det er verdt å se? Veldig treg start, men tar seg opp etterhvert. Men likte du Daredevil og Jessica Jones vil du nok like Luke Cage også. Er veldig mye av det samme, på godt og vondt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 "National Treasure" var skuffende, rett og slett fordi serien ikke har noe med filmen å gjøre og svært lite å gjøre med tittelen sin selv.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hva er det egentlg man bør følge med på nå av serier nå om dagen? Føler det er en tørkeperiode for gode nye serier. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Westworld (kommer idag?) Luke Cage, Quarry, Narcos, Blindspot er noen jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Hva er det egentlg man bør følge med på nå av serier nå om dagen? Føler det er en tørkeperiode for gode nye serier. Kommer ann på hva slags serier du liker. Jeg følger med på Flash, Arrow, Supergirl og Legends of Tomorrow fra DC, pluss Lethal Weapon, Supernatural, Star Wars: Rebels og vurderer The Exorcist. Har liten tro på sistnevnte, men vi får se. Westworld ser interessant ut, men er skeptisk til overhytede serier. Marvel har Agents of Shield og Luke Cage, men har droppet begge. Gikk lei AoS når de dro inn Inhumans i sesong to, og det har ikke blitt bedre. I nyeste sesong har de med Ghost Rider, men de har en idiot med bil i stedet for den klassiske motorsykkelen. Luke Cage har absolutt sine stunder, men er alt for lik de andre seriene for min smak. Ikke at det nødvendigvis er negativt, men sliter med å bry meg om hva som skjer, og gir strengt tatt blaffen i skurkene. Been there, done that. Eneste positive er at han og Misty Knight dukker opp i Defenders, og begge to gjør en glimrende jobb i Luke Cage-serien. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 https://youtu.be/snJ-nRgx8o0 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen som har sett Luke Cage og vet om det er verdt å se? Veldig treg start, men tar seg opp etterhvert. Men likte du Daredevil og Jessica Jones vil du nok like Luke Cage også. Er veldig mye av det samme, på godt og vondt. På godt og vondt... Synes Daredevil og Jessica Jones er forholdsvis oppskrytte serier. Misforstå meg ikke, jeg synes begge var forholdsvis underholdende og sliter ikke med å anbefale de, men fantastiske serier er det ikke etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå