Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å se en episode til med McGyver, men noe særlig bra var ikke episoden

For mye i serien som aldri hadde skjedd i virkeligheten etc

At det ikke er "realistisk" nok bryr jeg meg ikke noe særlig om. MacGyver var aldri ment å være realistisk. Men jeg synes den originale serien hadde mye sjarm og gode skuespillere. Rebooten mangler begge deler.

Lenke til kommentar

Vel, gjorde et ærlig forsøk på å se piloten, og prøvde å like den. Men uten å vite hvem karakterene var kunne dette like gjerne vært en helt tilfeldig spionserie, eller noe sånt. MacGyver har null karisma, medhjelperne hans er ubrukelige og unødvendige, og plottet forutsigbart og kjedelig. Kunne sagt mye mer, men tror ikke det trengs. Blir neppe å se noe mer av dette. Men Lethal Weapon var jo bra, så en reboot kan fungere. En gang i blandt.

Lenke til kommentar

Og når selv det er kjedelig sliter serien. ;)

 

In other news så jeg første episode av sesong tre av Star Wars: Rebels i går. Har likt serien fra dag en, og den har absolutt tatt seg opp betraktelig siden da. Et absolutt must for fans av Star Wars. Og hva så at det er CGI? Det betyr ikke at det automatisk bare er ment for barn. Serien har definitivt sine mørkere sider. For å si det sånn aner jeg ikke om de har "lov" til å drepe folk i serien, men det har vært rimelig nært noen ganger. At en viss Darth Vader dukket opp i sesong 2 skader heller ikke. :p

Lenke til kommentar

Når man ser på Nobel så tenker man også at Norge trenger flere skuespillere..

 

Og hvis du forsetter videre så burde de fleste skjønne at vi trenger bedre manusforfattere og.

 

Etter å ha sett alle episodene av Nobel må jeg si at dette er en serie som ødelegger mye potensiale, bare for å bli reddet av noen spesielt solide biroller som kan ofte overgå et elendig manus som Tuva Novotny og Anders Danielsen Lie. Glimrende eksempel på hvordan norske manusforfattere gang på gang ikke har noe form for interesse for karakterer, og tenker heller på plott. Lar plott diktere karakterer, slik at karakterer gjør noe helt utroverdig som ikke passer med dere karakter i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...