Woltox Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 etter å hatt mangel på serier nå så kom det en del bra serier "Pitcher", "Notorius", "Lethal Weapon", "Designated Survivor", "MacGyver (ny verson)" så kan virkelig ikke klage :O Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 "MacGyver (ny verson)" så kan virkelig ikke klage :O Å joda. http://www.ign.com/articles/2016/09/21/macgyver-the-rising-review Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 "MacGyver (ny verson)" så kan virkelig ikke klage :O Å joda. http://www.ign.com/articles/2016/09/21/macgyver-the-rising-review tja, hvis man skal stole på at de som skriver har lik smak som deg så... fint for deg =) 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Aaand here we go.... Gidder ikke dette tøvet lengre. Sier bare at jeg har vært skeptisk til en MacGyver reboot siden den ble annonsert, og første anmeldelse er da heller ikke bra. Men for all del, skal se den i kveld, så får vi se. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Har ingen forhåpninger for å si det mildt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Kommer nok til å se en episode til med McGyver, men noe særlig bra var ikke episoden For mye i serien som aldri hadde skjedd i virkeligheten etc Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 http://www.rollingstone.com/tv/lists/100-greatest-tv-shows-of-all-time-w439520 Fant ikke en eneste serie jeg har lyst til å se (som jeg ikke har sett før..) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Kommer nok til å se en episode til med McGyver, men noe særlig bra var ikke episoden For mye i serien som aldri hadde skjedd i virkeligheten etc At det ikke er "realistisk" nok bryr jeg meg ikke noe særlig om. MacGyver var aldri ment å være realistisk. Men jeg synes den originale serien hadde mye sjarm og gode skuespillere. Rebooten mangler begge deler. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Virker som at de hadde hastverk gjennom hele episoden, med løsninger som aldri ville funket og løsninger som ville tatt mye lengre tid etc., noe den "gamle" serien ikke hadde like mye av Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Vel, gjorde et ærlig forsøk på å se piloten, og prøvde å like den. Men uten å vite hvem karakterene var kunne dette like gjerne vært en helt tilfeldig spionserie, eller noe sånt. MacGyver har null karisma, medhjelperne hans er ubrukelige og unødvendige, og plottet forutsigbart og kjedelig. Kunne sagt mye mer, men tror ikke det trengs. Blir neppe å se noe mer av dette. Men Lethal Weapon var jo bra, så en reboot kan fungere. En gang i blandt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Litt av greia med mcgyver er jo verdensbyggingen når han forklarer hva han gjør og hvorfor det funker. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Og når selv det er kjedelig sliter serien. In other news så jeg første episode av sesong tre av Star Wars: Rebels i går. Har likt serien fra dag en, og den har absolutt tatt seg opp betraktelig siden da. Et absolutt must for fans av Star Wars. Og hva så at det er CGI? Det betyr ikke at det automatisk bare er ment for barn. Serien har definitivt sine mørkere sider. For å si det sånn aner jeg ikke om de har "lov" til å drepe folk i serien, men det har vært rimelig nært noen ganger. At en viss Darth Vader dukket opp i sesong 2 skader heller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 55 år i dag....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Kommer ny Duck Tales neste år.......de kunne jo gjenopplivet Bravestarr , Defenders of Earth og MASK (Mobile Armed Strike Kommand) også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Noen som fikk med seg Nobel på nrk1 i går? Hva syns dere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg følger med videre i hvertfall Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Nobel starta friskt, så er med videre Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Når man ser på Nobel så tenker man også at Norge trenger flere skuespillere.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kommer ny Duck Tales neste år.......de kunne jo gjenopplivet Bravestarr , Defenders of Earth og MASK (Mobile Armed Strike Kommand) også. Håper de kan gi Donald en normal stemme denne gangen. Aldri vært noen fan av "Donald-stemme", og ble bare teit at alle de andre snakket normalt. Men gleder meg uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Når man ser på Nobel så tenker man også at Norge trenger flere skuespillere.. Og hvis du forsetter videre så burde de fleste skjønne at vi trenger bedre manusforfattere og. Etter å ha sett alle episodene av Nobel må jeg si at dette er en serie som ødelegger mye potensiale, bare for å bli reddet av noen spesielt solide biroller som kan ofte overgå et elendig manus som Tuva Novotny og Anders Danielsen Lie. Glimrende eksempel på hvordan norske manusforfattere gang på gang ikke har noe form for interesse for karakterer, og tenker heller på plott. Lar plott diktere karakterer, slik at karakterer gjør noe helt utroverdig som ikke passer med dere karakter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå