Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Det kan fort bli mye av det samme som før, ja. Men nå har Clarkson, Hammon og May en helt ny serie basert på Top Gear, så det kan jo også fort bli bedre enn Top Gear noensinne var, siden de ikke er holdt tilbake på samme måte som før.

 

Btw med "nye" Top Gear mener jeg selvsagt The Grand Tour, ikke Top Gear med nye folk. Grand Tour er med Jeremy Clarkson, Richard Hammon og James May.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen norske streamingtjenester får kjøpe serien.

 

Vi må nesten være avhengig av NRK eller TV2 for det.

 

Netflix ser ut til å være interessert i å spytte inn mer penger for rettigheter til nyere episoder av Top Gear på grunn av brand`et.

 

Ikke et program for en streamingtjeneste som HBO Nordic.

 

Viaplay har nok ikke penger til det, selv om det ville vært et smart move for streamingtjenesten. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sitter og ser på "The Pacific" og husker nå hvorfor jeg ikke likte serien...

En får aldri noe godt grep på karakterene i serien da det byttes og hoppes fra sted til sted hele tiden og dermed alt for mange karakterer

og mye annet dilldall som ikke har noe med krigen å gjøre

 

I "Band of Brothers" hadde jeg en viss peiling på alle hovedkarakterene, i "The Pacific", ingen, da det er ingen som er med i hele serien

Lenke til kommentar

Jeg synes denne sesongen hadde en god episode. Men det var den mange synes var "treg". Altså, jeg liker serien og følger med, men den er ikke uovertruffen på noen andre måter enn produksjonsverdi og popularitet. Svært mye annet er bedre skrevet, bedre spilt og bedre regissert.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...