Schreiber Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Det kan fort bli mye av det samme som før, ja. Men nå har Clarkson, Hammon og May en helt ny serie basert på Top Gear, så det kan jo også fort bli bedre enn Top Gear noensinne var, siden de ikke er holdt tilbake på samme måte som før. Btw med "nye" Top Gear mener jeg selvsagt The Grand Tour, ikke Top Gear med nye folk. Grand Tour er med Jeremy Clarkson, Richard Hammon og James May. Endret 16. september 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Lurer på om noen norske streamingtjenester får kjøpe serien. Westworld ser interessant ut. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) nvm.. Endret 16. september 2016 av VaporHead Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Flere her som er avhengige av TV-Serier til et nivå hvor de helst vil se mindre? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Flere her som er avhengige av TV-Serier til et nivå hvor de helst vil se mindre? Nei, jeg har ikke tid til å se alt det jeg vil engang Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Det produseres så mye bra for tiden at man skal ha et usunt forhold til sofaen for å rekke over alt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Tv-serier går i hvert fall særdeles hardt utover de gamle gode filmkveldene.. EDIT: Vi er på side 1080, forresten.. Oh, how fun! Endret 16. september 2016 av Bone Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Lurer på om noen norske streamingtjenester får kjøpe serien. Vi må nesten være avhengig av NRK eller TV2 for det. Netflix ser ut til å være interessert i å spytte inn mer penger for rettigheter til nyere episoder av Top Gear på grunn av brand`et. Ikke et program for en streamingtjeneste som HBO Nordic. Viaplay har nok ikke penger til det, selv om det ville vært et smart move for streamingtjenesten. Endret 16. september 2016 av Maury Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Sitter og ser på "The Pacific" og husker nå hvorfor jeg ikke likte serien... En får aldri noe godt grep på karakterene i serien da det byttes og hoppes fra sted til sted hele tiden og dermed alt for mange karakterer og mye annet dilldall som ikke har noe med krigen å gjøre I "Band of Brothers" hadde jeg en viss peiling på alle hovedkarakterene, i "The Pacific", ingen, da det er ingen som er med i hele serien Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Jepp, den er ikke på langtnær like sterk BoB. Ble ferdig med andre sesong av Marco Polo i går. Den var langt sterkere enn den første, men slutten var såpass forløsende at jeg vet ikke helt hvor de kan ta det herfra. Da må de i så fall bygge opp noen helt nye konflikter. Nå blir det Narcos sesong 2 - endelig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Må si jeg har problemer med å ta på alvor en komite som mener at Game of Thrones er en av de, for ikke å snakke om den beste, dramaserien i 2016. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Har vært en av seriens hardeste kritikere, men sesong 6 av GoT var fantastisk, og det ville være fullt fortjent hvis de vinner i år. At de har vunnet tidligere er derimot ganske teit. Endret 19. september 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Det var nok populariteten som gjorde utslaget i år. Jeg følger ivrig med på GoT selv og som gammel nerd synes jeg det er gøy at vi har en såpass påkostet fantasy-serie, men så bra er den ikke. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 6 > 5, men la oss være ærlige, ingenting slår S2! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg synes denne sesongen var veldig god og jeg tror den neste blir enda bedre nettopp fordi de ser ut til å prioritere kvalitet over kvantitet. Favoritten min er nok allikevel den første sesongen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Jeg hadde problemer med budsjettet den første sesongen. Det ble for mange snarveier. Og ja, jeg vet det er et enkelt svar og du kan forklare hvorfor budsjettet var lite, men det påvirket virkelig både det visuelle og plottet, så jeg setter den sesongen lenger ned. Respekterer andre syn Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Jeg synes denne sesongen hadde en god episode. Men det var den mange synes var "treg". Altså, jeg liker serien og følger med, men den er ikke uovertruffen på noen andre måter enn produksjonsverdi og popularitet. Svært mye annet er bedre skrevet, bedre spilt og bedre regissert. Endret 19. september 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 For min del så synes jeg "The Last Ship" er mye bedre enn GoT Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Glem alt annet med Emmy`ene, dette var det beste som skjedde i natt. Endret 19. september 2016 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Vel, Atlanta hadde en helt annen tone enn jeg forventet... Hva er greia med Donald Glover egentlig, er det bare talent, eller har han connections som lar ham få til slike "gjøre ting på min egen måte" greier som vanligvis er forbeholdt folk med 30 år i bransjen(e)_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå