Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man trenger ikke laste ned noe. Streaming er en annen form ;)

Det var en stream jeg i utgangspunktet så etter for å få sett piloten, men siden den ligger på youtube tilgjengelig for stort sett alle og enhver (unntatt vi her) så er det jo umulig å oppdrive en stream.

Lenke til kommentar
hahah snart ferdig med sesong 4 av The Wire og har helt til nå trodd at "Snoop" var en kar. faen for en syk kjerring.

Hehe, mange som har trodd det før deg. Jeg visste ikke at Snoop var en jente før jeg hørte et podcast-intervju med Ed Burns, lenge etter jeg hadde sett serien ferdig.

Under har vi forøvrig virkelighetens Snoop, Felicia Pearson. Det er ikke rart at serien fremstår som ekstremt realistisk.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Startet på House igår jeg, har sett en par random episoder, men bestemte meg for å gå igjennom helt fra starten! *Løper tilbake til tven*

Lenke til kommentar
Så akkurat gjennom Firefly fra start til slutt jeg. Det gjorde seg med et gjensyn.

Regner med den er knall siden du har sett den 2 ganger? Bestillte just boksen fra amazon, så kommer vel snart.

En knallbra serie i mine øyne. Eneste minuset er at den ble kanselert alt for tidlig. Vi fikk heldigvis ett lite plaster på såret når Serenity ble sluppet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...