Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Satt og så på Rederiet.....FN (Filip Nordberg) blir avslørt da han har falsk vitnemål og stikker av fra båten. De trenger da en vikar i maskinen , vedkommende vil heller være poet enn maskinist og du kan tro Gustav blir henrykt med en dikter-fjott i maskinen (lol , minner meg om Nils' dikting i Mot i Brøstet til Karls store frustrasjon) Endret 7. september 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Noen som har fått med seg denne lille miniserien på youtube? Syns den var litt vittig. Caveh er jo en ganske spes type Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Atlanta med Donald Glover/Childish Gambino i hovedrollen har definitivt potenisale. Koste meg under de to første episodene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er Narcos verdt å se? Hører litt forskjellig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Noen som faktisk ikke liker Narcos? Ikke sett s2 enda.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Atlanta med Donald Glover/Childish Gambino i hovedrollen har definitivt potenisale. Koste meg under de to første episodene Årets komi/komidramedy for min del om dette forsetter bra sammen med BoJack Horseman. Ettersom jeg plasserer Horace and Pete rett i drama-sjangeren. EDIT: Likte også Baskets, Flowers og Casual en del i år, men ikke så mye som BoJack. Endret 8. september 2016 av Maury Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Narcos er en av de bedre seriene som er laget på lang tid, spør du meg. Hvis man overhodet ikke liker gangsterserier eller er interessert i narkotikaproblemet så er det kanskje ikke verdt å se, men det virker som det er få i den kategorien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) https://en.wikipedia.org/wiki/The_Green_Hornet_(TV_series) Green Hornet-serien 50 år......den ble ikke det springbrettet som Bruce Lee hadde håpet på. Endret 9. september 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Har kommet til sesong 3 av Breaking Bad. Er det noe i veien for å begynne å se Better Call Saul samtidig, eller burde jeg vente? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Vent! Er to helt forskjellige serier, begynne på Saul vil bare ødelegge. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Kan fint se dem samtidig uten at det går ut over hverken det ene eller andre. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Snakker om Saul (som jeg bare er litt inni sesong 2 av), Nacho? Really? Mistenker sterkt at det kriminelle miljøet i seriens Albuquerque kaller seg Tuco's little tacos. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Humor tilside, Nacho er et vanlig navn og/eller forkortelse av et navn, og det er nok et rimelig trygt veddemål at navnet er eldre enn matretten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Nacho er vel bare en forkortelse av Ignacio, som er et veldig vanlig navn... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Har kommet til sesong 3 av Breaking Bad. Er det noe i veien for å begynne å se Better Call Saul samtidig, eller burde jeg vente? Stemmer for å vente. Du har uansett kommet til det tidspunktet der serien begynner å ordentlig av, tipper det ikke er lenge til du er ferdig med BB, og da kan du begynne med BCS ordentlig. Endret 10. september 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hva er deres top 5 favorittserier? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Mulig at denne listen vil forandres noe ved nærmere ettertanke, men: The Wire Game of Thrones Damages Six Feet Under Seinfeld Carnivàle, ville ha fått plassen til Seinfeld (siden Seinfeld er mer en triviell serie), om det ikke hadde vært for kanselleringen i sesong 2. The Wire er en klar 1-er, og GoT er på en klar 2. plass. Litt verre med de andre. Så har vi serier som Generation Kill, Justified, Boardwalk Empire og Downton Abbey som kommer under der. Endret 10. september 2016 av Bone Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 1. Game Of Thrones 2. The Wire 3. Breaking Bad 4. It's always sunny in philadephia 5. Firefly Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 1. The Shield 2. Seinfeld 3. Sopranos 4. Californication 5. It's always sunny in Philadelphia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå