Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Satt og så på Rederiet.....FN (Filip Nordberg) blir avslørt da han har falsk vitnemål og stikker av fra båten.

 

De trenger da en vikar i maskinen , vedkommende vil heller være poet enn maskinist og du kan tro Gustav blir henrykt med en dikter-fjott i maskinen :D

 

(lol , minner meg om Nils' dikting i Mot i Brøstet til Karls store frustrasjon)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Atlanta med Donald Glover/Childish Gambino i hovedrollen har definitivt potenisale. Koste meg under de to første episodene :)

 

Årets komi/komidramedy for min del om dette forsetter bra sammen med BoJack Horseman. Ettersom jeg plasserer Horace and Pete rett i drama-sjangeren. 

 

EDIT: Likte også Baskets, Flowers og Casual en del i år, men ikke så mye som BoJack.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har kommet til sesong 3 av Breaking Bad. Er det noe i veien for å begynne å se Better Call Saul samtidig, eller burde jeg vente?

Stemmer for å vente. Du har uansett kommet til det tidspunktet der serien begynner å ordentlig av, tipper det ikke er lenge til du er ferdig med BB, og da kan du begynne med BCS ordentlig.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Mulig at denne listen vil forandres noe ved nærmere ettertanke, men:

 

 

The Wire

Game of Thrones

Damages

Six Feet Under

Seinfeld

 

Carnivàle, ville ha fått plassen til Seinfeld (siden Seinfeld er mer en triviell serie), om det ikke hadde vært for kanselleringen i sesong 2.

 

 

The Wire er en klar 1-er, og GoT er på en klar 2. plass. Litt verre med de andre.

 

 

Så har vi serier som Generation Kill, Justified, Boardwalk Empire og Downton Abbey som kommer under der.

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...