Thommesen Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Kjedelig diskusjon om simpel psykologi som ikke leder noen plass. Den kunne vært interessant, bare ikke i denne tråden. Godt ut i et gjensyn med Flight of the Conchords. Herlig serie ^_^ 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Bra leveranser i denne tråden nå. Spiser du også popcorn? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Så nettopp en trailer for Designated Survivor på TV nå nettopp med Jack Bauer Kiefer Sutherland i hovedrollen som Tom Kirkman, et kabinettmedlem til Presidenten i USA. Under State of the Union-talen er han den utvalgte som holdes unna i tilfelle det skulle skje noe, og kan ta over hvis nødvendig. Dette tror jeg blir knall! 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Bra leveranser i denne tråden nå.Spiser du også popcorn? Jepp, smakt til med herlig salte tårer. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Godt ut i et gjensyn med Flight of the Conchords. Herlig serie ^_^ Fantastisk serie. En av mine all-time favoritter. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Noen som har prøvd å se episode 9 av mr.robot sesong 2 på NRK nett-tv? Faen ikke tekst. Irriterende...aldri skjedd der før. De snakker jo kinesisk b.la Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Nei, smaken er som baken, men jeg håpet jo du hadde en god grunn for å mislike en av mine favoritter innenfor panelshows Edit: Og så lurer jeg på hvorfor du kalte henne Emma...? En smule sent svar, men here goes. Stephen Fry bruker feil navn på Perkins her. Det var en referanse til det, men for å gjøre forvirringen komplett så husket jeg feil feil navn. Stephen kalte Sue Mel, jeg kalte Mel Emma. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Narcos S2 var helt prima Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Noen som har prøvd å se episode 9 av mr.robot sesong 2 på NRK nett-tv? Faen ikke tekst. Irriterende...aldri skjedd der før. De snakker jo kinesisk b.la Ikke noe problem her i gården! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Nei, smaken er som baken, men jeg håpet jo du hadde en god grunn for å mislike en av mine favoritter innenfor panelshows Edit: Og så lurer jeg på hvorfor du kalte henne Emma...? En smule sent svar, men here goes. Stephen Fry bruker feil navn på Perkins her. Det var en referanse til det, men for å gjøre forvirringen komplett så husket jeg feil feil navn. Stephen kalte Sue Mel, jeg kalte Mel Emma. Setter pris på callbacken Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Sesong 3 og 4 av Narcos bestilt av Netflix. Mye mer om Cali-kartellet (med Los Pepes) og introduksjonen av Norte del Valle Cartel sikkert. Endret 6. september 2016 av Maury Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Sesong 3 og 4 av Narcos bestilt av Netflix. Mye mer om Cali-kartellet (med Los Pepes) og introduksjonen av Norte del Valle Cartel sikkert. Flott! Selv om det blir vemodig uten pablo. Wagner Moura var fantastisk, de andre ett gjesp i forhold. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kan ikke si jeg var særlig imponert over Wagner Moura egentlig 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Narcos S2 var helt prima Ble litt overrasket når de viste de forskjellige nyhetsinnslagene i s02e01 og ett gammelt fra NRK dukket opp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kan ikke si jeg var særlig imponert over Wagner Moura egentlig Nei nei. #VIvaLaPuta Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kan ikke si jeg var særlig imponert over Wagner Moura egentlig Noe av det mest imponerende som har vært på tv siden Bryan cranston, men ok. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Ingen hverken før eller siden har klart å se så dritatreng ut så lenge som Cranston. Endret 8. september 2016 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Narcos S2 var helt prima Ble litt overrasket når de viste de forskjellige nyhetsinnslagene i s02e01 og ett gammelt fra NRK dukket opp Hah, stemmer! Kom en liten "nod of approval" fra sofaen da ja 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Kan ikke si jeg var særlig imponert over Wagner Moura egentlig Enig. Escobar hadde karisma. Moura er blottet for dette i Narcos. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Viste episode 1 av Freaks and Geeks for en klasse tidligere i dag. Tema var sosialisering. Klassen likte den og flere sa de ville se resten også (så får vi se om de holder det...). Viser nok en gang hvor bra den serien er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå