Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

@ blashyrkh: What, tror du er den eneste jeg har hørt om som ikke har vært hekta etter å ha sett første sesong.

Da har du en til her, pinte meg igjennom sesong 1 fordi alle har sagt den er så bra, og jeg elsker serier som har sesong historier.

Jeg likte dog storyen tilslutt, men det er dessverre altfor tregt, og jeg er ikke hekta. Mulig jeg kikker på de neste sesongene hvis jeg ikke har noe annet å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg hater pauser. Jeg hater at neste episode av Glee er 14. april. Damn you forbaska sendeskjema og latterlig bra avslutning på første halvdel av sesongen. Damn you OL for å forflytte sendeskjemaene på alle TV-seriene og damn you avhengighetsskapende sanger på Glee!

*synge videre på sanger fra Glee*

Lenke til kommentar

How To Make It In America hadde en kjempebra pilot synes jeg. Ga meg virkelig lyst på mer, nesten synd at det er bare 8 episoder av sesong 1.

Eddie Kaye Thomas og Luiz Guzman håper jeg får noen scener sammen, i tilegg var jeg overhode ikke klar over at Kid Cudi er med fast på serien.

Garantert noe fansen til Entourage burde sjekke ut. Spesielt siden det i tilegg er produsentene til Entourage som produserer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...