Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Westworld får premiere 2. oktober (3. oktober på HBO Nordic).

HBO insisterer på at True Detective ikke helt død (men ser ut til å være død).

Sesong 8 av Game of Thrones blir seriens siste sesong.

The Wire-skaper David Simon sin nye dramaserie The Deuce med James Franco og Maggie Gyllenhaal kommer i 2017.

Tredje og siste sesong av The Leftovers på 8 episoder kommer våren 2017. Hovedsakelig er sesongen satt til Australia.

Curb Your Enthusisam kommer tilbake enten høsten 2017 eller tidlig 2018.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Wow Stranger Things fikk meg til å se hele i en sitting.Sjeldent en serie får meg så oppslukt at jeg ser alt i go. Skulle ønske det var flere episoder :p

Bare jeg som fikk assosiasjoner til Elfen Lied animen? De som vet, de vet uten å spoile.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Wow Stranger Things fikk meg til å se hele i en sitting.Sjeldent en serie får meg så oppslukt at jeg ser alt i go. Skulle ønske det var flere episoder :p

Bare jeg som fikk assosiasjoner til Elfen Lied animen? De som vet, de vet uten å spoile.

Aldri sett animen, men så hele Stranger Things i natt. Trøtt nå, men det var så verdt det! Sjelden vært så fornøyd med en tv-serie.

Lenke til kommentar

Hahah. Channel 4 må virkelig hate Netflix. De har nabba både Black Mirror og Scrotal Recall/Lovesick fra dem.

Sjekka endelig ut sistnevnte på Netflix, ettersom serien slapp nylig på norske/Skandinaviske Netflix.

Serie verdt å sjekke ut for de som liker serier som Love, Casual og You're The Worst.

Lenke til kommentar

Hahah. Channel 4 må virkelig hate Netflix. De har nabba både Black Mirror og Scrotal Recall/Lovesick fra dem.

Sjekka endelig ut sistnevnte på Netflix, ettersom serien slapp nylig på norske/Skandinaviske Netflix.

Serie verdt å sjekke ut for de som liker serier som Love, Casual og You're The Worst.

Om du nevner serien i samme båt som You're The Worst må den absolutt sjekkes ut, takk!

Har du noe info om neste ses med YTW?

Lenke til kommentar

Nettopp sett ferdig sesong 1 av Luther. Shiiiit, awesome serie! De to siste episodene i sesongen var intense. Jævla bra.

Hvordan er det fremover? Bad guy of the week, eller sammenhengende arc? Ikke det at episodene 1-4 var dårlige, men de to siste var hakket over. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...