Mala Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Madammen her syns det var helt fantastisk og såg alt i ett jafs, jeg måtte se de siste 3 episodene neste morgen pga. Jeg var helt utkjørt trøtt Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Det neste blir Mot i Brøstet reboot - a Netflix Original . Skulle gjerne ha sett en sesong eller to med denne serien: 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Dessverre er det mange som sitter med slike holdninger i det ganske land. Ble akkurat ferdig med Roots. For en serie! Endret 29. juli 2016 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Westworld får premiere 2. oktober (3. oktober på HBO Nordic). HBO insisterer på at True Detective ikke helt død (men ser ut til å være død). Sesong 8 av Game of Thrones blir seriens siste sesong. The Wire-skaper David Simon sin nye dramaserie The Deuce med James Franco og Maggie Gyllenhaal kommer i 2017. Tredje og siste sesong av The Leftovers på 8 episoder kommer våren 2017. Hovedsakelig er sesongen satt til Australia. Curb Your Enthusisam kommer tilbake enten høsten 2017 eller tidlig 2018. Endret 30. juli 2016 av Maury 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Wow Stranger Things fikk meg til å se hele i en sitting.Sjeldent en serie får meg så oppslukt at jeg ser alt i go. Skulle ønske det var flere episoder Bare jeg som fikk assosiasjoner til Elfen Lied animen? De som vet, de vet uten å spoile. Endret 31. juli 2016 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Du er ikke alene Fikk svært lyst på ett gjensyn med den serien igjen også. Endret 31. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Blir trist av å tenke på at the leftovers kun får én sesong til...en av mine absolutte favoritter. Sesong 2 er noe av det beste jeg har sett på tv, ever. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 31. juli 2016 Del Skrevet 31. juli 2016 Wow Stranger Things fikk meg til å se hele i en sitting.Sjeldent en serie får meg så oppslukt at jeg ser alt i go. Skulle ønske det var flere episoder Bare jeg som fikk assosiasjoner til Elfen Lied animen? De som vet, de vet uten å spoile. Aldri sett animen, men så hele Stranger Things i natt. Trøtt nå, men det var så verdt det! Sjelden vært så fornøyd med en tv-serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Hahah. Channel 4 må virkelig hate Netflix. De har nabba både Black Mirror og Scrotal Recall/Lovesick fra dem. Sjekka endelig ut sistnevnte på Netflix, ettersom serien slapp nylig på norske/Skandinaviske Netflix. Serie verdt å sjekke ut for de som liker serier som Love, Casual og You're The Worst. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Fikk tid til å avslutte The Wire, herlig serie altså Føles litt kjipt å omsider være igjennom dog. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg har nylig sett The Wire selv for første gang. Synes det var en bra serie, men den var ikke like engasjerende som jeg hadde håpet på. Hadde aldri følelsen av at jeg bare må se en episode til, selv om serien var bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg fikk den "én til. én til" en del underveis, men det er nok ikke en serie jeg vil strebe etter for runde nr. 2. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Hahah. Channel 4 må virkelig hate Netflix. De har nabba både Black Mirror og Scrotal Recall/Lovesick fra dem. Sjekka endelig ut sistnevnte på Netflix, ettersom serien slapp nylig på norske/Skandinaviske Netflix. Serie verdt å sjekke ut for de som liker serier som Love, Casual og You're The Worst. Om du nevner serien i samme båt som You're The Worst må den absolutt sjekkes ut, takk! Har du noe info om neste ses med YTW? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Sesong 3 av You're The Worst har premiere 31. august i USA. Morsom teaser lagd for sesong 3, selv om det ikke er en scene fra selve serien. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Når kan man forvente sesong 4 av Nathan for You? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Sesong 3 av You're The Worst har premiere 31. august i USA. Morsom teaser lagd for sesong 3, selv om det ikke er en scene fra selve serien. Ah, dette blir knall. Uten tvil en serie alle BØR se. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Nettopp sett ferdig sesong 1 av Luther. Shiiiit, awesome serie! De to siste episodene i sesongen var intense. Jævla bra. Hvordan er det fremover? Bad guy of the week, eller sammenhengende arc? Ikke det at episodene 1-4 var dårlige, men de to siste var hakket over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå