Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Likte trailerne til Legion (nye Fox og Marvel-serien fra Fargo-skaper Noah Hawley) og Bryan Fuller's American Gods. Begge to kommer tidlig i 2017. https://www.youtube.com/watch?v=4SZ3rMMYBLY https://www.youtube.com/watch?v=oyoXURn9oK0 Vet vi hvilke norske strømmetjenester som får seriene? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fox kommer til å få Legion først, trolig sånn 24 timer etter USA som The Walking Dead kjøres der. Usikkert hvilken streamingtjeneste som får den. American Gods aner jeg ikke. Stor mulighet for TV2 Sumo, men tviler på at seriens dekker av Starz-avtalen C More (TV2) hadde med Starz. Kommer uansett til å dukke opp på en av streamingtjenestene, men neppe Netflix. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Ser på Dark Matter for tiden. Er på episode 5 og er ikke helt overbevist. Ganske kjedelig egentlig. Tar det seg opp? Er det verdt å fullføre sesongen evt fortsette på sesong 2? Digget The Expanse og fikk anbefalt denne. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Startet på "The Night Of" igår. Likte første part/episode. Er noen logiske brister der, men har sett verre. *host TWD host* Ble såpass nyskjerrig at jeg skal fortsette på Part 2 idag. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Så episode 3 i går. Super serie. Var på nippet til å avslutte HBO-abonnementet, men The Night of + gjensyn med The Wire, gjorde at jeg ombestemte meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fox kommer til å få Legion først, trolig sånn 24 timer etter USA som The Walking Dead kjøres der. Usikkert hvilken streamingtjeneste som får den. American Gods aner jeg ikke. Stor mulighet for TV2 Sumo, men tviler på at seriens dekker av Starz-avtalen C More (TV2) hadde med Starz. Kommer uansett til å dukke opp på en av streamingtjenestene, men neppe Netflix. Takk for svar. Synd ikke Fox har en norsk strømmetjeneste, er noen av seriene jeg skulle likt å se. Hva syns folket om The Night Of? Jeg er mildt sagt sulten på mer etter å ha sett de tre første. Demper sulten med å se The Sopranos for første gang. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Får noen amerikansk Netflix til å fungere enda? I såfall, hvordan? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Jeg mistenker faktisk at vi har bedre innhold på norsk enn amerikansk netflix, med tanke på hvor mye klaging som kommer fra andre siden av atlanteren for tiden.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Er det ikke bedre å bare laste ned seriene selv? Makan til gnelling om Netflix og what not.. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Er det ikke bedre å bare laste ned seriene selv? Makan til gnelling om Netflix og what not.. Folk foretrekker sikkert lovlige alternativ. Det er jo også mye enklere å benytte netflix enn å laste ned ting. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Ser på "24" på viaplay, bare fordi jeg fikk 2 måneder gratis da jeg kjøpt noen filmer på cdon Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Penny Dreadful, sett to episoder. Denne serien er ikke redd for å ta sjanser og krysser ofte grensen til det morbide, noe som gjør at jeg blir nysgjerrig på hva slags galskap man har i vente. Det er også en slags suppe av overnaturlige fenomener fra 1800-tallet, så man har alt fra vampyrer, doktor Frankenstein og Dorian Gray i samme serie. Jeg venter bare på at Sherlock Holmes skal dukke opp nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Haha, jeg syns i grunn den serien der var ganske så fornøyelig altså Fet introlåt fanget meg ganske kjappt, og settingen er deilig mørk. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Stranger Things var en fin nostalgi-trip. Kuttet den ned til 6 episoder og fått vekk Winona Ryder så hadde det virkelig vært bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Syns den var helt ypperlig som den var Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg er sooo slow... sitter og ser på Twitch hele dagen for tiden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Penny Dreadful, sett to episoder. Denne serien er ikke redd for å ta sjanser og krysser ofte grensen til det morbide, noe som gjør at jeg blir nysgjerrig på hva slags galskap man har i vente. Det er også en slags suppe av overnaturlige fenomener fra 1800-tallet, så man har alt fra vampyrer, doktor Frankenstein og Dorian Gray i samme serie. Jeg venter bare på at Sherlock Holmes skal dukke opp nå. Sesong 1 kjeda meg litt, men sesong 2 tok av i positivt forstand. Skal prøve å få sett ferdig serien senere i sommer. Jeg mistenker faktisk at vi har bedre innhold på norsk enn amerikansk netflix, med tanke på hvor mye klaging som kommer fra andre siden av atlanteren for tiden.. Personlig synes jeg utvalget er både og. Hva jeg virkelig hater med innholdet på Skandinaviske og Europeiske Netflix er at de som bestemmer innkjøp ser ut til å kjøpe opp alle mulige remake-serier framfor originale serier til å bli "Netflix originaler". Ja, kanskje navnenen selger, men vil Netflix virkelig være kjent for å ha tilbudet til enhver Rema1000-butikk? Scream-serien, amerikanske utgaven av Les Revenants, Shadowhunters (husk den der Harald Swart-filmen som floppa så brutalt), From Dusk Til Dawn o.s.v. er ikke akkurat så bra eller særlig nødvendige serier. I det minste har Netflix kjøpt inn franske A Very Secret Service, Better Call Saul, og kommende Star Trek-serien til Bryan Fuller. På filmsiden skulle jeg ønske Netflix hadde mer indies slik som amerikanske har. Men for all del positivt at den Skandinaviske har mye Oscar-nominerte filmer enn amerikanske ihvertfall. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Det neste blir Mot i Brøstet reboot - a Netflix Original . 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Er Stranger Things noe å se med dama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå