Filmvenn Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Er ikke Emmy utelukkende for tv? Så Horace And Pete kvalifiserer vel ikke. Og ingen har vel noensinne pekt ut Emmys som en pris for kvalitet. Netflix er heller ikke tv. Nei, der tar du feil. Reglene ble myket opp for en stund tilbake, så Horace And Pete hadde fulle muligheter for å kunne delta. Ingen som sier at Emmy's er en pris for kvalitet, men det burde være en pris for det som er med å sette mediumet framover, og de som gjør noe nytt. Der er Horace And Pete nettopp det. Og det er en uavhengig produksjon, ulikt alt annet som var sendt inn som bidrag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Kunne tenkt meg Derrick komplett med norsk teskt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 The Wire Sesong 1 unnagjort, tipp-topp 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Godt å høre! Får nesten lyst til å begynne på'n igjen selv.. Runde # 6! (ops..) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg falt av i sesong 4 igjen... Jeg klarer bare ikke bry meg om de ungene. No idea why. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Seriøst? Jeg synes det var en av de mest interessante delene av serien. Den viser på en veldig troverdig måte hvordan normale, harmløse barn blir forvandlet til hardbarkede kriminelle av tragisk omstendigheter. The Wire Sesong 1 unnagjort, tipp-topp Bare å glede seg til andre sesong, som har min favorittkarakter, Ziggy. 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Ja, det er det som er så rart! Det er egentlig kjempeinteressant. Men jeg kommer ikke forbi sesongen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Selv om dette tilsynelatende virker som enn solid serie er det neppe noe jeg vil se flere ganger. Riktig nok ikke sett mer en første sesong, men nå hører det uansett sjeldenhetene til at jeg pløyer igjennom serier mer enn én gang da Unntaket er vel Band of Brothers og The Pacific sånn ved første etttertanke. Endret 16. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 The Pacific, virkelig? Stor skuffelse for meg... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Ikke i samme klasse som BoB selvsagt, men begge blir bare bedre og bedre andre gangen man ser de syns jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Kanskje på tide med en rewatch... Legger det i bakhodet. Modern driver og ser på The Affair på HBO Nordic. Dessverre er det så kort tid igjen på den tremåneders kampanjeperioden jeg fikk gratis at jeg ikke rekker det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Det er en kjempe serie Noe av grunnen til at jeg ville se The Wire også, har virkelig sansen for Dominic West 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 The Pacific, virkelig? Stor skuffelse for meg... The Pacific er ikke like bra som Band of Brothers, men i seg selv verdt å se! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Hadde the pacific kommet før bob hadde den vært ansett helt der oppe. Men etter bob blir det negativ utvikling. Serien er fantastisk, det er bare det at bob er så mye bedre. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Ja, jeg har jo sett den. Jeg likte den bare ikke godt nok til å se den igjen. For meg tror jeg Generation Kill ble det nærmeste jeg kom en skikkelig oppfølger til BoB. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Stranger Things er jo helt kriseherlig! Deilige 80-talls settingen og det alldeles nydelige soundtracket 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Som jeg sa tidligere, en av de mest spennende seriene denne sommeren. God avslutning på sesongen. Liker at den ikke har noe betydelig pauser slik mange andre Netflix-serier har med at den prøver å tyne ut plot for 8-10 episoder over 13 episoder. Mye bedre at serier heller har kortere sesonger slik som Stranger Things da. Solid comeback for BoJack Horseman også. Herlige peker til The Sopranos denne sesongen av hva jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) Svært positivt overrasket over stranger things. Kult å se David harbour i en hovedrolle Endret 18. juli 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg likte 2 første episodene av Mr.robot. men vet ikke når de sendes her i Sverige. Så to igår. Dyster og mystisk 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Liker vikings også men vet heller ikke når det sendes. Obs har bare 50gig mobilt 4g 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå