Saddlefall Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har ikke fått summet meg til å se Sons of Anarchy enda, hørt mye bra om den. Har vel noe å se frem til hvertfall Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At flere ikke har skjønner jeg ikke. SoA er en av de herligste seriene som finnes sammen med The Shield som er sånn god blanding av drama og action. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Husker eg såg noen reklamebilder e.l for SoA når den skulle gå. Syntest den såg så blodharry ut at eg kuttet den ut Angrer igrunn ikke, fordi eg fikk sett hele sesong 1 i et jafs. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tror jeg starta rett før sesongfinalen til S1 starta på SoA. Herlig å se alle de episodene etterhverandre, men følte det var enda bedre å se sesong 2 sånn hver uke etter hverandre. Er uansett glad i de fleste drama-seriene FX sender. Eneste serien jeg ikke har fått sett nok til å like det noe særlig fra FX nesten av dramaseriene er Må si SoA har veldig mye bra coverlåter at sånn "Americana" musikk som Creedence, Rolling Stones og sånt. Covern til Creedence Clearwater Revial som ble sendt i mini-sesongfinalen og Rolling Stones-covern som avslutta sesong 2 var jo lagd bare for SoA. Mange av de artistene er vist nære venner av Kurt Sutter, som er ansvarlig for serien og spiller Otto å som i tilegg(som sagt) er gift med Katey Segal som spiller Gemma. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ny serie fra HBO: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Yes, Luiz Guzman tilbake til HBO! EDIT: Også er Entourage crewet som produserer, sammen med Wahlberg, Weiss og Levinson. Endret 9. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Oppdaterte førstepost. Travel tidsskjema i vente. Det er så mye jeg skulle ha sett, og absolutt en del spill jeg skulle ha spilt. Masse jeg har pågående også. Dog, hvilke komedier er verdt å få med seg fra i fjor? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så første episode av The Wire igår. Likte det ikke noe spesielt, tror ikke det er en serie som jeg kommer til å kose meg med noe særlig. Plottet virket ikke interesant i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Se ialllfall de første 6-7 episodene før du gjør deg opp en endelig mening. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jaja, jeg skal fortsette å se på selvsagt, men sålangt så virker det ikke såå bra. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 The Wire vokser VELDIG utover sesong 1.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har en dirty secret. Jeg kom meg aldri igjennom S1 av the wire Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har nettopp begynt, og kommer til å fortsette ut sesongen. Ny vurdering da. Må gi The Wire en sesong minst. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Likte heller ikke The Wire når jeg startet å se på det. Så en episode og la det på hylla, for så å se episoden på ny senere på året. Kikka gjennom flere epsioder, og plutselig sa det bang, og jeg var hekta. Får en utrolig nærhet til karakterene. Noe av det jeg likte best med serien. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har en dirty secret. Jeg kom meg aldri igjennom S1 av the wire Heldiggris. Skulle gjerne sett hele serien igjen uten å vite hvordan den ville utvikle seg. Wire trenger en 2-3 episoder for at du skal lære settingen og karakterene å kjenne. Dette er fordi hver sesong i grunn fungerer som en kjempelang episode som har blitt kuttet opp, noe som betyr at det kan bli mye mye mer detaljert, nesten som en bok. I vanlige serier som CSI f.eks, må hele historien startes og fullføres i en kort episode hver uke, så ting starter mye fortere. Endret 10. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 The Wire falt ikke helt i smak for meg heller. Har kommet sån ca. hallveis i sessong 2, men er ikke sån "Må se mere!" The Wire ser jeg når jeg har ingenting annet og se, samt at jeg kjeder meg veldig mye:P Men jeg likte vertfall bedre sessong 2 enn 1'ern. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Likte heller ikke The Wire når jeg startet å se på det. Så en episode og la det på hylla, for så å se episoden på ny senere på året. Kikka gjennom flere epsioder, og plutselig sa det bang, og jeg var hekta. Får en utrolig nærhet til karakterene. Noe av det jeg likte best med serien.Jeg slet også i begynnelsen. Ep 1 er rett og slett litt middels. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) @ blashyrkh: What, tror du er den eneste jeg har hørt om som ikke har vært hekta etter å ha sett første sesong. Endret 10. februar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 The Wire som enkelt episoder er ikke noe bra i det hele tatt. Men sesong for sesong, eller enda bedre som fullstendig serie ( alle sesongene ) er den helt genial. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så første episode av Planet Earth nå nettop. Det var ingenting annet enn helt fantastisk! Var fantastiske bilder, og musikken likeså. Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå