Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg starta rett før sesongfinalen til S1 starta på SoA. Herlig å se alle de episodene etterhverandre, men følte det var enda bedre å se sesong 2 sånn hver uke etter hverandre.

Er uansett glad i de fleste drama-seriene FX sender. Eneste serien jeg ikke har fått sett nok til å like det noe særlig fra FX nesten av dramaseriene er

Må si SoA har veldig mye bra coverlåter at sånn "Americana" musikk som Creedence, Rolling Stones og sånt. Covern til Creedence Clearwater Revial som ble sendt i mini-sesongfinalen og Rolling Stones-covern som avslutta sesong 2 var jo lagd bare for SoA. Mange av de artistene er vist nære venner av Kurt Sutter, som er ansvarlig for serien og spiller Otto å som i tilegg(som sagt) er gift med Katey Segal som spiller Gemma.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så første episode av The Wire igår. Likte det ikke noe spesielt, tror ikke det er en serie som jeg kommer til å kose meg med noe særlig. Plottet virket ikke interesant i det hele tatt.. :sleep:

Lenke til kommentar
Jeg har en dirty secret.

Jeg kom meg aldri igjennom S1 av the wire :blush:

Heldiggris. Skulle gjerne sett hele serien igjen uten å vite hvordan den ville utvikle seg.

Wire trenger en 2-3 episoder for at du skal lære settingen og karakterene å kjenne. Dette er fordi hver sesong i grunn fungerer som en kjempelang episode som har blitt kuttet opp, noe som betyr at det kan bli mye mye mer detaljert, nesten som en bok.

I vanlige serier som CSI f.eks, må hele historien startes og fullføres i en kort episode hver uke, så ting starter mye fortere.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Likte heller ikke The Wire når jeg startet å se på det. Så en episode og la det på hylla, for så å se episoden på ny senere på året. Kikka gjennom flere epsioder, og plutselig sa det bang, og jeg var hekta. Får en utrolig nærhet til karakterene. Noe av det jeg likte best med serien.
Jeg slet også i begynnelsen. Ep 1 er rett og slett litt middels.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så første episode av Planet Earth nå nettop. Det var ingenting annet enn helt fantastisk! Var fantastiske bilder, og musikken likeså. Gleder meg til å se mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...