Spartapus Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Begynte på The Wire i dag...gjorde ett forsøk for noen år siden, men kom aldri skikkelig i gang med det da. Håper den lever opp til forventningene! Min favorittserie. Har aldri skjønt hvorfor enkelte ikke liker den, siden den har alt som gjør en serie bra og enda litt til. Jeg kunne jo godt si at man må gi den litt tid, men selv var jeg frelst etter 2-3 episoder. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Ja, jeg tror ikke The Wire er en sånn som trenger mer enn fire episoder. Den blir jo selvsagt bedre, men den starter allerede med alle kortene på bordet, den holder ingenting skjult. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Det tok meg et par forsøk og nesten hele sesong 1 før jeg var helt med. Anbefaler også å se det med tekst. Enklere å få med seg nyansene i dialogen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Litt lettere format å se den i også, nå som remaster utgaven er på HBO På tredje episode nå og ser at dette er solide greier tvers igjennom, skal mye til for at dette går rett i kjelleren ja. Endret 13. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Jeg klarer ikke å begeistre meg for The Wire. Ser jo at det er en kvalitets-serie, men er ikke glad i sjangeren i det hele tatt, og da blir det helt feil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Noen som har tatt en titt på sommerens nykommere? Har bitt meg merke i The Night Of, Feed the Beast og Roadies. Den første er nok en shoe in, men hvordan er de andre? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Har sett første episode av Night of. Den var meget god. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Noen som har tatt en titt på sommerens nykommere? Har bitt meg merke i The Night Of, Feed the Beast og Roadies. Den første er nok en shoe in, men hvordan er de andre? The Night Of er fantastisk. Stranger Things som har premiere på fredag er flott hyllest til Steven Speilberg og Stephen King ala Poltergeist og It. En av sommerens mest spennende serier. Feed The Beast liker jeg litt, men det er bare en helt grei serie for det meste. Styr unna Roadies. Kjedelig greier, og jeg liker Cameron Crowe. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hvis man ikke liker politiserier i det hele tatt så er kanskje ikke The Wire det store, selv om det er veldig mye mer enn en politiserie, spesielt når man kommer ut i de senere sesongene. Helt legitimt å se denne serien med undertekster. Jeg vet om flere med engelsk som morsmål som gjør det fordi de ikke er inne i politi- og ghettoslangen, men jeg foretrekker å bruke engelske undertekster. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Ja seff, når jeg snakker om tekst så mener jeg alltid engelsk tekst. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Fikk sett 8 episoder i går, måtte klemme inn en film og en god spasertur i skogen også Så ja, en særdeles slapp dag i går kan man si Endret 14. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Endelig fikk The Americans Emmy-nominasjoner. Beste drama, beste mannlige og kvinnelige hovedroller. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Og beste gjesteskuespiller og beste manus. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Gjesteskuespiller er en kjedelig kategori blitt. Repeterende nominasjoner.At Allison Wright ikke fikk noe for sesong 4...meh Endret 14. juli 2016 av Maury Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Ja, det er skandale. Hun kunne nesten blitt nominert som hovedrolle. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Hvor i svarte faen er Horace and Pete? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Eller hvor faen i helvete er Show Me A Hero og The Leftovers? Show Me A Hero var noe av det beste på TV i fjor, og ble snubba totalt. Oscar Issac burde ihvertfall fått beste mannlige hovedrolle i en miniserie. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Er ikke Emmy utelukkende for tv? Så Horace And Pete kvalifiserer vel ikke. Og ingen har vel noensinne pekt ut Emmys som en pris for kvalitet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 The Americans, verdt å se? Hørte en del bra om sesong 1 men har ikke holdt meg oppdatert på konsensusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå