Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Begynte på The Wire i dag...gjorde ett forsøk for noen år siden, men kom aldri skikkelig i gang med det da. Håper den lever opp til forventningene!

Min favorittserie. Har aldri skjønt hvorfor enkelte ikke liker den, siden den har alt som gjør en serie bra og enda litt til. Jeg kunne jo godt si at man må gi den litt tid, men selv var jeg frelst etter 2-3 episoder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt lettere format å se den i også, nå som remaster utgaven er på HBO :) På tredje episode nå og ser at dette er solide greier tvers igjennom, skal mye til for at dette går rett i kjelleren ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som har tatt en titt på sommerens nykommere? Har bitt meg merke i The Night Of, Feed the Beast og Roadies.

Den første er nok en shoe in, men hvordan er de andre?

The Night Of er fantastisk.

Stranger Things som har premiere på fredag er flott hyllest til Steven Speilberg og Stephen King ala Poltergeist og It. En av sommerens mest spennende serier.

Feed The Beast liker jeg litt, men det er bare en helt grei serie for det meste.

Styr unna Roadies. Kjedelig greier, og jeg liker Cameron Crowe. 

Lenke til kommentar

Hvis man ikke liker politiserier i det hele tatt så er kanskje ikke The Wire det store, selv om det er veldig mye mer enn en politiserie, spesielt når man kommer ut i de senere sesongene.

Helt legitimt å se denne serien med undertekster. Jeg vet om flere med engelsk som morsmål som gjør det fordi de ikke er inne i politi- og ghettoslangen, men jeg foretrekker å bruke engelske undertekster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...