Spartapus Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Har sett 3 episoder og kjeder meg.. Handlingen er så treig og det er stort sett bare snakking I likhet med stort sett alle andre serier? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Har sett 3 episoder og kjeder meg.. Handlingen er så treig og det er stort sett bare snakking I likhet med stort sett alle andre serier? Stort sett i andre serier så er det en direkte handling og ikke bare småprating Serien heter Black Sails, men måtte vente til episode 5 eller 6 før en fikk se noe "black sails" Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Trur eg såg 2 episoder av Black Sails, sier ikkje at den er dårlig, men er ikkje noe for meg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Så sesong 1. Fine damer, men ellers "meh". Hører dere sier det blir bedre, og det legges i bakhodet for videre evaluering, men det er så mye annet å se på... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Velger og ikke se videre. At andre mener det er den kuleste og beste serien for tiden, spiller fint liten rolle når jeg nesten måtte slite meg gjennom s01. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 En rei serie å se, når en driver med noe annet Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Ferdig med begge sesongene av bosch nå, og er litt deprimert. Noen som vet om lignende serier? Vet jo det finnes haugevis av krimserier der ute, men det er noe spesielt med atmosfæren i Bosch jeg elsker. Luther er jo veldig bra, men er mye mørkere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Er Bosch slutt /kansellert? Fikk den en ordentlig slutt, i så fall? Ikke sett noe av serien, men står på en liste! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 A, post-binge depression Føler med deg. Hva med Southland? Litt mindre krim og mer action, men begge handler om politi i LA. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Er Bosch slutt /kansellert? Fikk den en ordentlig slutt, i så fall? Ikke sett noe av serien, men står på en liste! Nei, det kommer en tredje sesong. Men den er ikke ute enda. Skal sjekke ut Southland. Endret 10. juli 2016 av Jakoozie 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Bosch har så mye kildemateriale og så mye faste fans på Amazon at serien trolig nok lever et par sesonger til minst. Leste et intervju med Jamie Hector (Edgar) at serien var ganske behagelig å spille inn på grunn av beliggenheten. Alt filmes inn sentralt i Los Angeles, og enkelt for han da å ta andre jobber. Gjorde det ganske lett for han å ta noen måneder av for å spille inn Quarry som kommer i høst med Hector også i en sentral birolle. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Jepp. Sesong 3 er uansett offisielt bekreftet av Amazon. Men uvisst når den starter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Starter til våren, som vanligvis betyr en premiere i mars eller april. Innspillingen starter snart, og sesongen skal være basert på hovedsakelig The Black Echo med elementer av A Darkness More Than Night. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Ok, min kjappe googling sa ingenting om lanseringsdato, men tror deg hvis du sier det. Gira! Digger forresten også Jamie Hector som Jamie. Og hun løytnanten, og kona til Bosch og til og med dattera. Crate og Barrel er også veldig morsomme, samme med Chief Irving... Hehe. Generelt veldig bra skuespill i den serien. Endret 10. juli 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Black Sails Sesong 2 og 3 er mye bedre enn S1 Kan gå så langt å si at de er like gode som GoT og noen ganger tilogmed bedre Siste episoden var jo helt knall Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Ganske imponerende med The Night Of egentlig. Fantastisk eksempel på at ingen konsepter er "ferdige" så lenge visjonen bak det er sterk nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Sesong 2 av Mr. Robot starter visst i dag. Vet dere hvor det kan sees? Jeg har HBO Nordic, men vet ikke hvor raske de er med nye ting. Mulig det hadde vært bedre med den amerikanske HBO-versjonen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Gjør den? Såg ferdig sesong 1 i går Begynte på The Wire i dag...gjorde ett forsøk for noen år siden, men kom aldri skikkelig i gang med det da. Håper den lever opp til forventningene! Noen som har en effektiv app for TV-serie oversikt for Android? Endret 13. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Så Mr. Robot sesong 1 ferdig i går selv. Awesome! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Sesong 2 av Mr. Robot starter visst i dag. Vet dere hvor det kan sees? Jeg har HBO Nordic, men vet ikke hvor raske de er med nye ting. Mulig det hadde vært bedre med den amerikanske HBO-versjonen? Kommer på NRK nett-tv i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå