Filmvenn Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Ok, takk for informasjonen. Var det noe mer? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Vel, trolig ser han bare en serie nå... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg ser to, har ikke råd til siste sesong av Breaking Bad ennå og got har jo pause. Jeg har ikke netflix.. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Jeg liker Johan Falk også. Og broen likte jeg. Wallander likerjeg også... Jeg vet iaf at jeg hater csi. Endret 5. juli 2016 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 The Night Of hadde førpremiere, ettersom den var allerede vist på Tribecca filmfestivalen og noen andre festivaler. Så HBO slapp episoden som en sneak peek, slik de har gjort med noen serier tidligere opp igjennom årene i rolige perioder. Så nye episoder fra 18. juli av, og det er 8 episoder totalt. Har sett de 7 første episodene selv på forhånd, og jeg elsker serien. Noe av det beste HBO har gjort siden The Wire, og det tross for at det er klare likheter med Criminal Justice som serien er basert på. Den har forbedret en del, og gitt karakter litt annerledes bakgrunn o.s.v. Ah, det gir jo mening.. Kjedelig at det er så lenge til neste episode kommer. Både The Wire og Criminal Justice leverte rimelig bra, så denne serien ser jeg fram til! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Ja, Criminal Justice var en solid serie (spesielt sesong 1). En av de beste og kanskje den mest undervurderte britiske serien. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg ser kun to serier, Game of Thrones og Breaking Bad...Godt å vite... 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hmm, Person of interest har utviklet seg til å bli ein av mine favoritt serier akkuratt nå, husker eg gav meg for lenge sia, men tok den opp igjen nå, er det bare eg som synes den har komt seg noe voldsomt dei siste sesongene? Er ikkje so masse snakk om den her inne. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg ser kun to serier, Game of Thrones og Breaking Bad...Godt å vite... gode gamle varulv av korte ord..... 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Hmm, Person of interest har utviklet seg til å bli ein av mine favoritt serier akkuratt nå, husker eg gav meg for lenge sia, men tok den opp igjen nå, er det bare eg som synes den har komt seg noe voldsomt dei siste sesongene? Er ikkje so masse snakk om den her inne. Er kjempefan. Den siste sesongen var skikkelig bra! Synd egentlig at det ikke er flere sesonger, men samtidig var det veldig lurt å stoppe nå. Tror en ny sesong hadde blitt skikkelig melking og floppet som fy. Endret 5. juli 2016 av Nettels 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hmm, Person of interest har utviklet seg til å bli ein av mine favoritt serier akkuratt nå, husker eg gav meg for lenge sia, men tok den opp igjen nå, er det bare eg som synes den har komt seg noe voldsomt dei siste sesongene? Er ikkje so masse snakk om den her inne. Er kjempefan. Den siste sesongen var skikkelig bra! Synd egentlig at det ikke er flere sesonger, men samtidig var det veldig lurt å stoppe nå. Tror en ny sesong hadde blitt skikkelig melking og floppet som fy. Har siste sesong til gode, men gleder meg til å sette igang Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Er snart ferdig med sesong 1 av bosch nå, begynte på der i går. Klarte ikke stoppe, utrolig kul serie! Digger titus welliver som bosch, stemningen og musikken er fantastisk krim noir og plottet er spennende. All around en utrolig bra serie så langt, gleder meg til sesong 2! Deilig med en skikkelig krimserie igjen. Endret 6. juli 2016 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Tredje sesong av Black Sails blir bedre for hver episode, og jeg må nesten lure på om det er dette de har bygd opp til hele tiden. Imponerende at de hadde brukt et tidsriktig flagg på det spanske skipet i fjerde episode og ikke det moderne; er de små detaljene bra, er som regel resten det også. Jeg synes imidlertid at Rackhams begrunnelse for å kaste seg inn i løvens hule var noe tynn og out of character. Han har vært en kald fisk og en taktiker hele veien, men nå vil han altså sette hele fremtiden på spill pga. ren forfengelighet. Ja, det er blitt tilbudt et amnesti til piratene i Nassau, men han vet godt at han ikke er en hvilken som helst pirat og at han tar det for gitt at det er trygt å gå tilbake til Nassau er merkelig naivt. Jeg skjønner at alternativet er at Rackam og Bonny går ut av serien eller får en separat story arc, men jeg ville nok prøvd å finne på noen mer tvingende omstendigheter som trakk dem inn igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Så mye omtale om Black Sails her, så jeg har nå startet nedlasting av 3 sesonger 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg syntes Black Sails er veldig oppskrytt da. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg digger Black Sails. Men sesong 1 er ikke representativ for resten av serien IMO. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Utrolig hvor tålmodige enkelte er. En eller to tamme episoder kan jeg tåle, men en hel sesong? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Har sett 3 episoder og kjeder meg.. Handlingen er så treig og det er stort sett bare snakking Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Utrolig hvor tålmodige enkelte er. En eller to tamme episoder kan jeg tåle, men en hel sesong? Var kanskje litt streng der. Det blir bedre og bedre for hver episode egentlig, det er bare de første 5-6 jeg måtte "tvinge meg" litt gjennom. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg likte veldig godt sesong 1,og skjønner ikke i hele tatt hva de andre mener. Like god den som de andre etter min mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå