Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spennende førstepisode av The Night Of. Litt 'uggen' stemning igjennom hele episoden, hvor du satt med følelsen av at noe snart går skikkelig galt, men du visste ikke helt når. Ser frem til de neste episodene :)

Gled deg til episodene som kommer. Michael K. Williams er så Alpha-male i denne serien, og hvordan Riz Ahmed spiller Nasir er rett og slett så hjerteskjærende til tider.

Om folk faktisk klarer å få med seg spørsmålene miniserien faktisk prøver å stille når alt er over så er det veldig flott.

Det er denne typen serier HBO burde gått mer for, framfor å gjøre store serier som ikke er så fokuserte, detaljerte og spesifike som Game of Thrones, men spesielt Vinyl.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har til gode å se sesong 2 av True Detective, leser nå på Serienytt at TD (trolig) blir kansellert og det ikke blir noe sesong 3. Skal jeg gidde å se sesong 2 eller holde meg til å ha sett sesong 1?

S2 har ingenting med S1 å gjøre. Er på nest siste episode nå og sesongen er egentlig et sammensurium av rør. Du må ikke se det hvis du ikke vil.

Lenke til kommentar

Fikk endelig sett Children of the Stones nå, en miniserie fra midten av 70-tallet, og den var virkelig imponerende. Serien er egentlig en fantasy-serie for barn/ungdom, men den har et mørkt folk-horror-aktig preg over seg som gjør den mer enn egnet for voksne, og tankene går svært ofte til The Wicker Man, samt Village of the Damned. Kan kanskje kalle den for en slags The Wicker Man for barn/ungdom, en beskrivelse jeg synes er spot on.

Litt av en themelåt de kom opp med au. Creepy greier.

Lett en av de kuleste seriene jeg har sett.

The Dark Secret of Harvest Home, Belphégor ou Le fantôme du Louvre og forhåpentligvis Escape Into Night neste.

Endret av """
Lenke til kommentar

Sannsynligvis det kuleste som enda går. Blir bedre for hver episode, med et stort løft i sesong 2.

Dette stemmer sånn ca. veldig godt. Den første sesongen er kun helt grei, men reddes av det faktum at det er pirater til stede. Sesong to derimot er helt sykt bra, og sesong tre er enda bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hawaii Five O pilot 5/6 (jævlig bra)

Streets of SF pilot 4.5/6

Keepin it old skool :)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Så Neste sommer , han klatra opp i et tre for å ta ned et fjernstyrt fly til noen unger for så å bli beskyldt for å være kikker av en bekjent hvorpå han etterpå ikke kommer seg ned fra treet , knegg knegg :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...