Thommesen Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Lever fint med en underutviklet sans for humor. Så lenge jeg ler skal jeg være fornøyd, og det gjør jeg av Silicon Valley. Så forøvrig første episode av Cleverman i dag. Spennende greier, kan bli bra det der. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Noen andre som følger med på Bloodline? Diana er virkelig en ordentlig bitch. Sett til Sesong 2 Episode 7 Hun gråter og hyler om hvor farlig Danny er til John og at han må gjøre noe. Hun skrek jo til ham og det virket som om hun bare ville at han skulle død, men når hun omsider forstår at John var den som drepte Danny så kunne hun ikke tro at mannen hennes var kapabel til å drepe ham etter at han hadde truet hele familien deres. Hun visste jo hva Danny var kapabel til. Endret 3. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Silicon Valley er The Big Bang Theory for gutter i starten av tjueåra med oppblåste selvbilder, og den endeløse repetisjonen av den ene replikken -- "this guy fucks" -- bare understreker hvor underutvikla deres sans for humor er. Det at du ser ned på folk med en annen smak enn deg må virkelig gjøre at livet ditt blir bedre 9 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Så forøvrig første episode av Cleverman i dag. Spennende greier, kan bli bra det der. Nice. Har hatt et øye på den serien en stund. SundanceTV kjøpte opp serien for USA, og de pleier å ha et godt øye for utenlandske serier ala Les Revenants, Tyskland 83, Babylon og Pulling. Så sesong 2 allerede var annonsert. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Noen andre som følger med på Bloodline? Diana er virkelig en ordentlig bitch. Sett til Sesong 2 Episode 7 Hun gråter og hyler om hvor farlig Danny er til John og at han må gjøre noe. Hun skrek jo til ham og det virket som om hun bare ville at han skulle død, men når hun omsider forstår at John var den som drepte Danny så kunne hun ikke tro at mannen hennes var kapabel til å drepe ham etter at han hadde truet hele familien deres. Hun visste jo hva Danny var kapabel til. Merkelige greier sett ferdig sesong 2! Liker stemningen i denne serien. Selv om det ikke er helt det samme uten ben mendelshon, selv om han er litt "med". Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Tok meg tiden til å se ferdig Master of None etter å ha sett fire episoder med dama et par måneder siden, men hun likte det ikke så serien gikk i glemmeboka. Fet serie! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Noen andre som følger med på Bloodline? Diana er virkelig en ordentlig bitch. Sett til Sesong 2 Episode 7 Hun gråter og hyler om hvor farlig Danny er til John og at han må gjøre noe. Hun skrek jo til ham og det virket som om hun bare ville at han skulle død, men når hun omsider forstår at John var den som drepte Danny så kunne hun ikke tro at mannen hennes var kapabel til å drepe ham etter at han hadde truet hele familien deres. Hun visste jo hva Danny var kapabel til. Merkelige greier sett ferdig sesong 2! Liker stemningen i denne serien. Selv om det ikke er helt det samme uten ben mendelshon, selv om han er litt "med". Synes synd på John slik som Meg og Kevin drev med. Morsomt og uventet hvordan nervevraket Kevin klarte seg under det andre intervjuet i motsetning til Meg som vanligvis er veldig rolig. Gleder meg til sesong 3. Spent på hva som skjer videre, John hadde jo rett angående Kevin, fyren bruker ikke huet. Endret 5. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Noen andre som følger med på Bloodline? Diana er virkelig en ordentlig bitch. Sett til Sesong 2 Episode 7 Hun gråter og hyler om hvor farlig Danny er til John og at han må gjøre noe. Hun skrek jo til ham og det virket som om hun bare ville at han skulle død, men når hun omsider forstår at John var den som drepte Danny så kunne hun ikke tro at mannen hennes var kapabel til å drepe ham etter at han hadde truet hele familien deres. Hun visste jo hva Danny var kapabel til. Merkelige greier sett ferdig sesong 2! Liker stemningen i denne serien. Selv om det ikke er helt det samme uten ben mendelshon, selv om han er litt "med". Synes synd på John slik som Meg og Kevin drev med. Morsomt og uventet hvordan nervevraket Kevin klarte seg under det andre intervjuet i motsetning til Meg som vanligvis er veldig rolig.Gleder meg til sesong 3. Spent på hva som skjer videre, John hadde jo rett angående Kevin, fyren bruker ikke huet. Ja, enig. Kjente jeg ble irritert på John sine vegne flere ganger denne sesongen! Han er nesten barnevakt for resten av gjengen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hva er egentlig greia med at mange serier underveis i serien fokuserer mer på forholdet mellom mann og kvinne over selve plottet? Mange serier som ødelegges/mister kvalitet når de endrer fokuset i serien. Breaking Bad og House of Cards er de to som umiddelbart kommer til tanken. Hadde et par andre serier i tankene tidligere i dag når jeg irriterte meg over dette, men de er glemt nå. Finnes i alle fall mange andre eksempler. Den utviklingen i forholdet til Hank og Skyler ødela mye av det jeg likte ved BB og de siste 2-3~ er grunnen til at jeg ikke har Breaking Bad i nærheten av topp 5 listen min. . Sitter og ser på The Americans, er på sånn episode 6 nå. Synes det er jævla fett så langt, men håper ikke fokuset på serien blir for stort på selve forholdet mellom de to hovedkarakterene og at plottet vannes ut. Eller er det bare jeg som er kjip? Sier ikke at alle forhold i disse seriene skal være rosenrødt og ha ingen problemer, men for å dra et konkret eksempel synes jeg sesong 3 på HoC og rundt de 7~ var mye svakere enn resten av serien når hoveddelen av plottet var rettet mot forholdet til hovedkarakterene. Det finnes også en balanse, men mange serier som sliter med dette, i alle fall for å tilfredsstille mine behov. Så ja, noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Med både moralske, familiære og ideologiske konflikter er det ganske åpenbart at The Americans også må takle ekteskaplige konflikter. Det gjør serien veldig bra. Faktisk den beste på alle disse typer konflikter i en og samme serie. Jeg vet ikke hvorfor du føler det er et problem akkurat i den serien, hvor ekteskapet er en så stor del av både identiteten til karakterene og viktig del av selve handlingen. The Americans er nok den serien hvor plottet ikke vannes ut synes jeg, men det får da være opp til enhver å mene. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Har ikke noe i mot sex og nakenhet i tv-serie, men er det kanskje litt mye "sjokkerende" sex-scener i Billions? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Med både moralske, familiære og ideologiske konflikter er det ganske åpenbart at The Americans også må takle ekteskaplige konflikter. Det gjør serien veldig bra. Faktisk den beste på alle disse typer konflikter i en og samme serie. Jeg vet ikke hvorfor du føler det er et problem akkurat i den serien, hvor ekteskapet er en så stor del av både identiteten til karakterene og viktig del av selve handlingen. The Americans er nok den serien hvor plottet ikke vannes ut synes jeg, men det får da være opp til enhver å mene. Skrev ikke at den var det, sa jeg var redd for at det skjer (er bare på episode 6). Var mer et problem i andre serier (som nevnte HoC og BB. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Generelt enig med Corporal Jenkinson der. Ikke at det å skildre forholds- og familieproblemer ikke er legitimt, det er bare ikke et tema som interesserer meg, så interessen min dabber av når det bli mye forholdsdrama. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har ikke noe i mot sex og nakenhet i tv-serie, men er det kanskje litt mye "sjokkerende" sex-scener i Billions? Hmmm.... Følger ikke helt denne. Er det så mange scener? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har ikke noe i mot sex og nakenhet i tv-serie, men er det kanskje litt mye "sjokkerende" sex-scener i Billions?Hmmm.... Følger ikke helt denne. Er det så mange scener?er ikke så sykt mange scener, mer det at de liksom skal være så sjokkerende hele tiden... BDSM-leken til Rhoades og kona, sekretæren som snorter coke fra puppene til en annen dame (også veldig lang sexscene), Axe og kona har sex i svømmebassenget midt på lyse dagen.... Altså jeg er ikke veldig sjokkert, jeg bare syns innimellom at noen av scenene virker litt over the top og malplassert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Amerikanere synes sånt er cutting edge og sjokkerende. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Modern ser på Six Feet Under for tiden. "Handler dette BARE om sex?" Jeg lo først, men så begynte jeg å legge merke til hvor mye de prater om og har sex... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Nordmenn er også ganske pripne når det kommer til sex, så jeg tror det slår an like bra her som i USA. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Norge har jo Paradise Hotel i primetime, på en av de største kanalene her i landet. Utenfor sommeren (og det blir stadig mindre av), så sender ikke de store kanalene i USA så mye reality-piss som vi faktisk gjør i Norge på de store kanalene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Regulære TV-sendinger bruker jeg ikke lenger. Det er så upraktisk at jeg kan ikke tro noe annet enn at den modellen må være på vei ut om noen år, selv om de eldre seerne nok vil holde liv i den en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå