maanemann Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som har sjekket ut The Night Manager? Ja, en skuffelse ift trailer. Muligens litt klassiske moderne krim grep som passer best i bokform. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Noen som har sjekket ut The Night Manager? Var TV2s påskekrim i år. Ikke noe veldig typisk påskekrim med et mord og to britiske konstabler som kjører en etterforskning. I enkelte deler nærmere en thriller. Jeg likte den ganske godt. Så hele greia. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jepp, så og likte hele serien. Veldig bra kvalitet på både skuespill og produksjon. Høyt budsjett. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Ja jeg likte den. Men er ikke typisk britisk krim heller ala Poirot. #spillerpåsex Bra kvalitet på skuespill er jeg ikke enig i. Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Når kommer fjerde sessong av The Americans? Sessongen har vært en stund på den amerikanske Netflix... Endret 1. juni 2016 av webliz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Sesong 4 er ikke på amerikanske Netflix. Sesong 4 er ikke sent ferdig enda, og derfor kan den ikke være på Netflix. Sesongen kommer seint hit. Ikke noe sesong 4 på TV6 og Netflix før tidligst til våren, neste år. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Episode 12 blir sendt i kveld. Jeg har ikke tålmodighet til å vente på Netflix. Tror de nye episodene kan kjøpes på Itunes, men det er kaldt i helvete før jeg installerer det. Til mitt forsvar har jeg kjøpt sesong 1 to ganger på bluray, og hadde kjøpt resten om de hadde fått ut fingeren og sluppet dem. Forhåpentligvis blir det en komplett boks når serien er ferdig. Americans ble forøvrig nettopp fornyet for to nye sesonger, som også blir de siste. Digg at de ser ut til å ha en plan, så serien kan få en avslutning den fortjener. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Gleder meg ekstremt til miniserien The Night of nå. Solid cast, og løst basert på den solide britiske miniserien Criminal Justice. En av de seriene som med omhu fra serieskaperne Richard Price (The Wire) og Steve Zaillian (Gangs of New York, American Gangster og Schindlers List) kan lett bli en veldig bra "remake" (virker løst basert på den første sesongen av originalen, men bare mye mer komplisert og mørkere). Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Noen forslag til serier ala "The O.C.", "Gossip Girl" og "One Tree Hill"? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Noen forslag til serier ala "The O.C.", "Gossip Girl" og "One Tree Hill"? Pretty Little Liars, Vampire Diaries, The 100. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Veronica Mars. Men synes det er direkte ufint av deg å plassere The O.C. i samme kategori som søppelet Gossip Girl og One Tree Hill. 2 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Vil ikke akkurat kalle O.C noe bedre enn one tree hill... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Deg om det. The O.C var veldig ujevn, men om ikke annet var den første og den siste sesongen veldig bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) The O.C. var ikke perfekt nei, men helt annen liga over One Three Hill og Gossip Girl. Veronica Mars er en helt annen liga over The O.C. igjen (selv med sesong 3 og den helt ok film). Endret 2. juni 2016 av Maury Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 The OC var veldig bra, men jeg falt av et par episoder ut i siste sesong, og fikk meg aldri til å plukke den opp igjen. Prøvde meg senere på One Tree Hill, og skjønner godt de som plasserer disse sammen, men OTH mistet mye av sjarmen halvveis ut i første sesong. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Den siste sesongen er den beste, når man bare får gjort unna de første få grineepisodene. De har kvitta seg med den desidert verste karakteren, og manusforfatterne visste det var slutten, så de gjorde akkurat som de ville. Litt som med siste sesong av House, hvor Charlyne Yi ble introdusert. Tidenes mest tullete og geniale castingavgjørelse, og noe som bare kunne skje når serien allerede hadde fått dødsdommen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Silicon Valley hadde en skikkelig geeky episode sist. Både tabs/spaces, OG vim/emacs? You had me at "Russ was right - this guy fucks!" 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) wow so randumb xDD oh my god im such a nerd xD Endret 3. juni 2016 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) ? Have I been assaulted? Am I under attack? Endret 3. juni 2016 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Silicon Valley er The Big Bang Theory for gutter i starten av tjueåra med oppblåste selvbilder, og den endeløse repetisjonen av den ene replikken -- "this guy fucks" -- bare understreker hvor underutvikla deres sans for humor er. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå