Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sjekket ut The Night Manager?

Var TV2s påskekrim i år. Ikke noe veldig typisk påskekrim med et mord og to britiske konstabler som kjører en etterforskning. I enkelte deler nærmere en thriller. Jeg likte den ganske godt. Så hele greia. 

Lenke til kommentar

Episode 12 blir sendt i kveld. Jeg har ikke tålmodighet til å vente på Netflix. Tror de nye episodene kan kjøpes på Itunes, men det er kaldt i helvete før jeg installerer det. Til mitt forsvar har jeg kjøpt sesong 1 to ganger på bluray, og hadde kjøpt resten om de hadde fått ut fingeren og sluppet dem. Forhåpentligvis blir det en komplett boks når serien er ferdig.

Americans ble forøvrig nettopp fornyet for to nye sesonger, som også blir de siste. Digg at de ser ut til å ha en plan, så serien kan få en avslutning den fortjener.

Lenke til kommentar

Gleder meg ekstremt til miniserien The Night of nå.

Solid cast, og løst basert på den solide britiske miniserien Criminal Justice. En av de seriene som med omhu fra serieskaperne Richard Price (The Wire) og Steve Zaillian (Gangs of New York, American Gangster og Schindlers List) kan lett bli en veldig bra "remake" (virker løst basert på den første sesongen av originalen, men bare mye mer komplisert og mørkere).   

Lenke til kommentar

The OC var veldig bra, men jeg falt av et par episoder ut i siste sesong, og fikk meg aldri til å plukke den opp igjen. Prøvde meg senere på One Tree Hill, og skjønner godt de som plasserer disse sammen, men OTH mistet mye av sjarmen halvveis ut i første sesong.

Lenke til kommentar

Den siste sesongen er den beste, når man bare får gjort unna de første få grineepisodene. De har kvitta seg med den desidert verste karakteren, og manusforfatterne visste det var slutten, så de gjorde akkurat som de ville. Litt som med siste sesong av House, hvor Charlyne Yi ble introdusert. Tidenes mest tullete og geniale castingavgjørelse, og noe som bare kunne skje når serien allerede hadde fått dødsdommen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...