Senyor de la guerra Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har den er interressant geologisk innhold, eller er det mer naturbilder og musikk? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ikke hovedsaklig geologi, men biologi og alle andre "ogier" på jorda Utrolig fotografi var det ihvertfall. Jeg anbefaler å se den originale BBC versjonen i 720p fremfor Discovery sin 1080p versjon, da Discovery mangler kommentar av David Attenborough. Endret 5. februar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nei takke meg til, Attenborough er et must. Stemmen hans er halve opplevelsen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Synes Spartacus tok seg litt opp i episode 3. Vet ikke helt om jeg likte de 2 første, syntes de ble litt vel cheesy, men 3ern var absolutt bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det var noe jeg ikke helt forstod med slutten av episode 3 av Spartacus. Da Spartacus sa; "But then i will train harder then", og treneren sa "Its too late for that now", mente han at han var blitt kastet ut av gladiator treninga? Edit: Er Miami Vice noe å se på? Trenger en ny serie som jeg kan titte på når jeg vil. Har Oz i tankene også. Endret 8. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Utrolig så fort tiden går. Bare to episoder igjen av Being Human. Oh... jeg håper virkelig på en sesong 3. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Edit: Er Miami Vice noe å se på? Trenger en ny serie som jeg kan titte på når jeg vil. Har Oz i tankene også. Se Oz. Vel så bra som The Wire og Sopranos, hvis du har sett de. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Utrolig så fort tiden går. Bare to episoder igjen av Being Human. Oh... jeg håper virkelig på en sesong 3. Ååå! Det har jeg glemt! Får ta en dag med episoder! Edit: Er Miami Vice noe å se på? Trenger en ny serie som jeg kan titte på når jeg vil. Har Oz i tankene også. Se Oz. Vel så bra som The Wire og Sopranos, hvis du har sett de. Ikke sett noen av de enda. Edit: Men har skaffet meg sesong 1 og 2 av Oz, så at det var veldig få episoder i hver sesong. Gleder meg litt! Endret 9. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du har ikke sett Oz, the wire eller Sopranos? Herregud som jeg misunner deg. Så utrolig mye morro å se frem til! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har alltid vært bestemt på å kjøpe serier, men de gangene jeg har hatt penger har jeg funnet noe annet først Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har alltid vært bestemt på å kjøpe serier, men de gangene jeg har hatt penger har jeg funnet noe annet først Heheh, samme her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du har ikke sett Oz, the wire eller Sopranos? Herregud som jeg misunner deg. Så utrolig mye morro å se frem til! Er Oz på nivå med de to? Jeg elsker Wire og Sopranos. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Oz er nesten bedre syntes jeg. Første HBO serie jeg virkelig forelsket meg i. Oz er hardt og brutalt. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Oz er nesten bedre syntes jeg. Første HBO serie jeg virkelig forelsket meg i. Oz er hardt og brutalt. Helt enig. The Wire og The Sopranos er begge fantastiske serier, men Oz er hakket bedre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har enda ikke sett The Wire (jada, jeg skal komme dit også, men holder på med altfor mye annet for tiden), og jeg er foreløpig på sesong 4 av Sopranos, men jeg setter nå fortsatt Oz høyere. Begge er kvalitetsserier, men det handler nok om personlige preferanser. Merker interessen og oppmerksomhetsnivået mitt er noe høyere for settingen fengsel enn for mafia. Hører stadig folk som snakker varmt om The Wire og Sopranos, men sjelden å høre noe om Oz. Den er på mange måter en litt uoppdaget perle. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Eneste jeg kan huske av PR for Oz var at det gikk på sen natterstid på gamle ztv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja i Norge ja. Men i statene var det en del reklame rundt om serien. Selv ikke bare HBO reklamerte om det, men veldig mye disse GLAAD-organisasjonen på grunn av Beecher og Keller-historiene. Anbefaler Oz-fans å sjekke ut SVU-episoden hvor de skuespillerne spiller sammen første gang siden Oz. I andre nyheter så ser det ut som at Walton Goggins(The Shield) og Timothy Olyphant(Hitman, Deadwood, Damages) blir å se en del utover året da Justifed starter i statene. Ny serie rundt en politimann som er veldig trigger-happy. Promoene og sånt til nå ser litt lovende ut. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nice, Justified så fet ut. Liker den nonchalante stilen til Timothy Olyphant. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper det blir mer ordentlig ale the shield, SOA og sopranos. Ikke sånn dårlig input av humor som endel sånne serier får. Hvis dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå