Filmvenn Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Bulldog-scenen i ukas Silicon Valley.... Jeg vil ha en Gavin Belson-spinoff nå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Executive Management in Hooli, by Gavin Belson and Denpok... whatshisname. Forword by Russ Hanneman. 63 sider, de fleste i all caps. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Ewan McGregor skal ha hovedrollen i sesong 3 av Fargo. Spiller to tvillinger, der den ene er vellykket og den andre er mer tvilsom. http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/fargo-ewan-mcgregor-star-season-896129 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Til dere tv-kritikere og som har peiling: Hvorfor er det ikke flere (norske) serier som Paradise Hotel og Skam som appellerer til tenåringer? Er vel ingen andre serier som er i nærheten av å være så populær blant tenåringer i Norge. Si hva man vil om kvaliteten til Paradise Hotel, men de leverer seertall, som er alt som teller for tv-produsenter. Har ikke noe forhold til enten Paradise Hotel eller Skam, men spesielt Paradise Hotel har lyktes med å fange tenåringsmassen. En unik TV-serie i norsk TV på mange måter. Så ja, hvorfor prøver man hele tiden å lage nye tv-serier som ligner på mesternes mester og hver gang vi møtes (NRK/TV3/TVN har alle sine egne versjoner), mens serier med en bevist strategi i sosiale medier og søker målgruppen 16-21~ er et tomrom i norsk tv? Bare en shower thought sent på en fredagskveld. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Vet ikke hva som er egentlig grunnen, men jeg føler at folk i den aldersgruppen du nevner ikke ser så mye tradisjonell TV lengre. Det går heller i Youtube, twitch-streaming, Netflix og VGTV for å nevne noen. Mye lurere å rette seg mot 30-40 år og opp, som fortsatt konsumerer TV i stor skala. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Gomorrah leverer denne sesongen etter en solid første sesong. Beste på tv for tiden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Vet ikke hva som er egentlig grunnen, men jeg føler at folk i den aldersgruppen du nevner ikke ser så mye tradisjonell TV lengre. Det går heller i Youtube, twitch-streaming, Netflix og VGTV for å nevne noen. Mye lurere å rette seg mot 30-40 år og opp, som fortsatt konsumerer TV i stor skala. Skam er jo et jævla bra bevis på at norsk ungdom følger med på tv om det er bra/treffer målgruppen. Har aldri sett tv-serien selv eller vet ikke seertallet på serien, men antar at det er jævla mange som ser på. Sikkert 200K~ minst Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Vet ikke hva som er egentlig grunnen, men jeg føler at folk i den aldersgruppen du nevner ikke ser så mye tradisjonell TV lengre. Det går heller i Youtube, twitch-streaming, Netflix og VGTV for å nevne noen. Mye lurere å rette seg mot 30-40 år og opp, som fortsatt konsumerer TV i stor skala. Skam er jo et jævla bra bevis på at norsk ungdom følger med på tv om det er bra/treffer målgruppen. Har aldri sett tv-serien selv eller vet ikke seertallet på serien, men antar at det er jævla mange som ser på. Sikkert 200K~ minst Nei... Skam er et jævla bra bevis på at ungdom IKKE ser på tradisjonell tv. Det er nesten 10 ganger så mange som ser den serien på nett, enn på tv... Også Paradise Hotel har en solid andel seere på nett, men dette blir vell ikke vist gratis slik som Skam. Kilde: http://www.medier24.com/gardsblogg/18-000-seere-pa-tv-218-000-pa-nett-serien-forteller-framtidens-seervaner/ Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Skam sees av ekstremt mange som er langt over målgruppen og. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Og som lærer lærer på vgs kan jeg si at det ikke nødvendigvis er så mange blant de heller. Overraskende mange av mine elever liker ikke Skam eller så ser de ikke på det. (og jeg som trodde jeg skulle bli kul ved å se på det...) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Greit nok at det sees mest på nettet, men det bør ikke være en hindring for serieprodusenter. Her bør de forskjellige tv-selskapene investere i nettstreaming og skape innhold for en masse som tydeligvis er her når 200K streamer Skam på nettet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Skam er jo dritfett. Heia Noora. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Lady Dynamite er... forvirrende... Vanskelig... Krevende... Og muligens morsomt. Men faen så tøft at Netflix lar Hurwitz og Bamford gjør som de vil. Tydelig at de er de som pusher grensene for tiden. Endret 22. mai 2016 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) Jeg er veldig glad i Lady Dynamite nå etter de to første episodene. Fred Melamed fra A Serious Man er så passende i serien. Det er en cameo av en serieskaper, som jeg føler er skapt for bare veldig få mennesker i denne verden, men gud den traff meg. Endret 22. mai 2016 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Typisk... Første episode av Preacher er ute og serv.... den magiske portalen som transporterer meg til USA for å se alle serier... har en ødelagt... CPU vifte... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Urut å ikke ha en backupvifte liggende, da. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Backup CPU-vifte? Det er en del ting jeg heller ville hatt backup av enn en CPU-vifte. Harddisker, for eksempel... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Først Game of Thrones, så Preacher! En av de tegneseriene jeg faktisk har et skikkelig forhold til. Leste serien på slutten av 90-tallet og tidlig 00.. Er egentlig skikkelig gira, og håper jeg ikke blir skuffet..!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Preacher ligger ute på Viaplay for oss som har det Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Så fortell, hvordan er Preacher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå