Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, uenig i begge to.

Godt begrunnet svar altså.

Både The Blacklist og Empire er populære på sosiale medier og seertallene gjør dem om til en breakout hit.

Hvis du mener en breakout hit er noe mer, så gjerne begrunn hva du mener en breakout hit er. For det å være populære på sosiale medier og ha de beste seertallene plasserer de rett i kategorien "breakout hits" slik de startet. Uavhengig av hva du eller jeg synes, og selv er jeg enig i at de er meh. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Meh, uenig i begge to.

Godt begrunnet svar altså.

Både The Blacklist og Empire er populære på sosiale medier og seertallene gjør dem om til en breakout hit.

Hvis du mener en breakout hit er noe mer, så gjerne begrunn hva du mener en breakout hit er. For det å være populære på sosiale medier og ha de beste seertallene plasserer de rett i kategorien "breakout hits" slik de startet. Uavhengig av hva du eller jeg synes, og selv er jeg enig i at de er meh. 

Vel, det beste eksempelet på en breakout hit er vel Game of Thrones. Sånne serier som får folk til å oppdage nye sjangere. Serier med enorm medieomtale og som ALLE vet om. 

Jeg tror Lost i 2004 var begynnelsen på den bølgen, selv om 24 var godt på vei i 2001. Prison Break var i 2005, 2006 var kanskje Big Love...? Men jeg har ikke noe skikkelig godt eksempel før Game of Thrones i 2011.

Lenke til kommentar

Napoleonskrigene har vel egentlig tv-seere bare fått presentert i Sharpe? Det er noen ytterst få filmer, men selv ikke der kommer jeg på noen gode... Og Sharpe er jo ikke akkurat for de historieinteresserte :)

Så det hadde vært kult.

For øvrig på tide å legge til Preacher i.. syvende sansen... for å si det slik :)

Lenke til kommentar

Men, hvorfor går Banshee mot slutten? Dårlig seeroppslutning? Vil de gi seg på topp?

Fordi at serien aldri skulle pågå så lenge egentlig.

Manusforfatterne og serieskaperen så for seg at sesong 4 var riktig sted å avslutte.

Om de ville kunne Banshee sikkert forsettet minst 2 sesonger til.

Og jeg skjønner at folkene foran og bak kamera vil noe nytt. Noen av de bak kamera er veldig involvert i Quarry også, som får premiere i høst-ish.

Lenke til kommentar

Flott!! Var ikke klar over at det ble tatt slike gode avgjørelser lengre, om å gi seg mens leken er god!

Spørsmål om The 100! Blitt veldig glad i den serien i det siste. Snart ferdig med sesong 2. Vet at jeg har en i igjen som går nå, sesong 3. Men, hva er egentlig overlevelsesstatus for den serien? Går den godt? Håper at den kan holde på en stund! Prøvde å Google, men er redd jeg kom over noen spoilere og tør ikke kikke mer..

Noen som vet noe om den?

Lenke til kommentar

Flott!! Var ikke klar over at det ble tatt slike gode avgjørelser lengre, om å gi seg mens leken er god!

Spørsmål om The 100! Blitt veldig glad i den serien i det siste. Snart ferdig med sesong 2. Vet at jeg har en i igjen som går nå, sesong 3. Men, hva er egentlig overlevelsesstatus for den serien? Går den godt? Håper at den kan holde på en stund! Prøvde å Google, men er redd jeg kom over noen spoilere og tør ikke kikke mer..

Noen som vet noe om den?

Sesong 4 er bekreftet.

Lenke til kommentar

Sesong 3 er ikke så bra. 

Men ja, som Zash sier er serien fornya til en ny sesong våren 2017.. Den gjør det bra nok uansett. The CW har dessuten liten terskler for kanselleringer nå i det siste. De virker mer interessert i å holde gående serier så lenge de ikke taper altfor mange penger, som er grunn til at de fornyet alle seriene denne våren.

Lenke til kommentar

Nei, det gjør det faktisk ikke i dette tilfellet. De har gitt grønt lys til 3 nye serier for neste sesong. I samme slengen tar de også over Supergirl fra CBS. De har ikke så mye plass heller, ettersom de ikke sender noe originalt på fredager eller søndager, slik som mange av de andre store amerikanske kanalene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...