Filmvenn Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 God sesongstart på Gomorrah FYI. Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Skal begynne på ein ny serie og det står mellom Billions og Vinyl. Kva anbefalar folket? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Personlig er jeg blitt hektet på South Beach Tow. Det er nok meningen dette skal være "reality" i stil med Pawn Stars osv, men nekter å tro det er noe som helst ekte her. Maken til idioti skal man i så fall lete lenge etter. Det sier jo litt at grunnen til hvorfor jeg startet å se det var fordi en av tauerne var lenket til en port, og holdt på å bli banket opp av en gjeng ungdommer. Det var jo ille i seg selv, men etter noen episoder er det ren rutine. Det er nok fint lite "reality" her, men bra som komedie. Ikke så ulikt Hardcore Pawn, for den saks skyld. Bare rot og bullshit hele veien, men underholdende nok. Endret 29. april 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Skal begynne på ein ny serie og det står mellom Billions og Vinyl. Kva anbefalar folket? Hva frister mest? Hører Billions ble bedre, men Vinyl synes jeg ble dårligere med episodene. Jeg ble i utgangspunktet mer skuffet av Billions, men Vinyl skuffet mot slutten, med en ok slutt på sesongen likevel. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 http://www.slashfilm.com/punisher-spinoff/ The Punisher spinoff skal visstnok være bekreftet. Dagens beste nyhet! Har trua på den serien. Lenke til kommentar
cattoo Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Hva frister mest? Endte opp med Billions. Likar Damian Lewis veldig godt, men syns ikkje dei to første episodane var meir enn heilt ok. Men skal gi det ein sjanse. Endret 30. april 2016 av cattoo Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Synes Peaky Blinders ble litt bedre med Tom Hardy og Noah Taylor i sesong 2. Spent på om sesong 3 forsetter å sende serien i enda bedre retning. Likte kombinasjonen av Steve Knight og Hardy i Locke, og svært spent på om seriens deres Taboo i høst blir noe interessant. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Dette er tidlig, men den lille fanboyen i meg ble ganske begeistret av denne beskjeden her om dagen: Update: Wanted to share with you exciting news about The Wheel of Time. Legal issues have been resolved. The Wheel of Time will become a cutting edge TV series! I couldn’t be more pleased. Look for the official announcement coming soon from a major studio —Harriet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Det var en serie som ble kommentert tidligere, som ble sagt at hadde en litt rart og "dårlig"(?) førstesesong, men tok seg opp i andre.. Var dette The 100? Uansett. Har begynt å se på den nå. Ikke fantastisk, men jeg har blitt ganske så ivrig. Skjer mye! Kommet noen episoder ut i s02.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Person of interest tilbake i dag, gleder meg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Det var en skikkelig digg serie!! Kom sent i gang, men den likte jeg godt! Utrolig at dette blir siste sesongen, og også kort.. Seere, ass.. :/ Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Person of interest tilbake i dag, gleder meg Første episode var episk. Deilig at den er tilbake Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Person of interest tilbake i dag, gleder meg Første episode var episk. Deilig at den er tilbake Ren magi den episoden der. Episoden hadde meg ved tittelen..bsod Endret 5. mai 2016 av primatet Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Er det noen serier som greier å matche Spartacus sitt blod , sex og gørr innhold nå for tiden? Trenger noen tips til serier som ikke helt følger "reglene". Endret 5. mai 2016 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) http://www.dailymotion.com/playlist/x2s5tg_thefairytaleparadox_perfect-strangers-season-1/1#video=x12v47m http://www.dailymotion.com/dallas37 Mega-keegt........ Endret 5. mai 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Er det noen serier som greier å matche Spartacus sitt blod , sex og gørr innhold nå for tiden? Trenger noen tips til serier som ikke helt følger "reglene". Banshee 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Jepp, den er på radaren Forresten, noen som vet hvorfor jeg ikke fikk sett Last Week Tonight i ettermiddag på HBO Nordic? Mulig det ligger der nå, men nå har jeg allerede lastet det ned og sett det på "gamlemåten". Hva faen er vitsen da? Endret 9. mai 2016 av Shruggie Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Episode 11 er tilgjengelig nå... Trodde nyeste episode skulle komme på onsdager (husker ikke hvor jeg leste det, men..) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Noen her som følger med på tvserien banshee? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå