Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg blitt hektet på South Beach Tow. Det er nok meningen dette skal være "reality" i stil med Pawn Stars osv, men nekter å tro det er noe som helst ekte her. Maken til idioti skal man i så fall lete lenge etter. :p Det sier jo litt at grunnen til hvorfor jeg startet å se det var fordi en av tauerne var lenket til en port, og holdt på å bli banket opp av en gjeng ungdommer. Det var jo ille i seg selv, men etter noen episoder er det ren rutine. :p Det er nok fint lite "reality" her, men bra som komedie. :p Ikke så ulikt Hardcore Pawn, for den saks skyld. Bare rot og bullshit hele veien, men underholdende nok.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Skal begynne på ein ny serie og det står mellom Billions og Vinyl. Kva anbefalar folket?

Hva frister mest? 

Hører Billions ble bedre, men Vinyl synes jeg ble dårligere med episodene. Jeg ble i utgangspunktet mer skuffet av Billions, men Vinyl skuffet mot slutten, med en ok slutt på sesongen likevel.

Lenke til kommentar

Synes Peaky Blinders ble litt bedre med Tom Hardy og Noah Taylor i sesong 2. 

Spent på om sesong 3 forsetter å sende serien i enda bedre retning. 

Likte kombinasjonen av Steve Knight og Hardy i Locke, og svært spent på om seriens deres Taboo i høst blir noe interessant.

Lenke til kommentar

Dette er tidlig, men den lille fanboyen i meg ble ganske begeistret av denne beskjeden her om dagen: 

Update: Wanted to share with you exciting news about The Wheel of Time. Legal issues have been resolved. The Wheel of Time will become a cutting edge TV series! I couldn’t be more pleased. Look for the official announcement coming soon from a major studio —Harriet
Lenke til kommentar

Det var en serie som ble kommentert tidligere, som ble sagt at hadde en litt rart og "dårlig"(?) førstesesong, men tok seg opp i andre.. Var dette The 100?

Uansett. Har begynt å se på den nå. Ikke fantastisk, men jeg har blitt ganske så ivrig. Skjer mye! :) Kommet noen episoder ut i s02..

Lenke til kommentar

Jepp, den er på radaren :)

Forresten, noen som vet hvorfor jeg ikke fikk sett Last Week Tonight i ettermiddag på HBO Nordic? Mulig det ligger der nå, men nå har jeg allerede lastet det ned og sett det på "gamlemåten".

Hva faen er vitsen da?

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...