covah Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Noen som har sett The Night Manager på TV2? Ser at TV2 / TV2 Sumo har 8 episoder, men det er bare 6 episoder på IMDB. Det samme er det på en BR rip som jeg har satt på pause, gidder ikke å laste ned 16GB uten å være sikker på at alle apisodene er med. Så bare første episode. Så som så. Ikke akkurat James Bond. Treg pacing. Syns det tok seg kraftig opp etterhvert. Til dels gode skuespillerprestasjoner av både Hiddlestone og Laurie. Men ja, dette er ikke en actionserie, mer spiondrama. 1 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Noen som har en serie å anbefale? Har sett type BB, GoT, PB, Dexter, TWD, Suits, Mr. Robot, Friends. Tenkte kanskje å begynne på Fargo, SoA eller fortsette med Lost (s1). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) The Americans er i gang med ny sesong nå. Har ikke fått begynt på den enda, men de foregående vil jeg påstå har vært blant det beste av serier i sin samtid. Settingen alene er en thriller i seg selv, og når til og med barneskuespillerne leverer blir det bærre lækkert. Endret 31. mars 2016 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Fargo sesong 1 er sykt bra, har ikke sett sesong 2 enda, men har store forhåpninger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Noen som har en serie å anbefale? Har sett type BB, GoT, PB, Dexter, TWD, Suits, Mr. Robot, Friends. Tenkte kanskje å begynne på Fargo, SoA eller fortsette med Lost (s1). 1. SoA 2.Fargo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Sons of Anarchy er en av de seriene som er bra i ca. 4 sesonger. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Knuste meg igjennom 9 episoder av Bosch i går 1 episode igjen av første sesong. Bra serie, men har enda større forventninger til sesong 2. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Har nettopp begynt å se 11 22 63. Fortjener ikke ratingen på IMDB men likevel en litt underholdende serie sålangt. Skuespillet til James Franco er ikke særlig overbevisende, spesielt i de første episodene når han får vite om "The Rabbit Hole". Jeg er svært kresen på serier og for at en serie skal bergta meg må det være en solid story i tillegg til godt skuespill. Derfor liker jeg ikke Sons Of Anarchy eller The Walking Dead (Lengre). I SoA er handlingen syltynn og jeg pinet meg gjennom kjedsomheten i en hel sesong. Når det gjelder The Walking Dead var det kun 1. sesong som var bra. Resten av sesongene består av kjedelige og unødvendige dialoger, ulogiske og idiotiske hendelser og sist men ikke minst dårlig skuespill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Tv-serier og filmer basert på bøker av Stephen King blir sjelden bra. Du bør heller lese boken. Supernatural oppsummerte for øvrig serien rimelig bra i dag: "He could die! Again!" Sier jo litt når man gir blaffen i at en viktig person dør, fordi a) det ikke er første gang, og b) veldig få kommer ikke tilbake kjapt noe uansett. Endret 1. april 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Tenkte kanskje å se True Detective òg Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ser Kampen for tilværelsen på nytt igjen. Ikke mange norske serier man kan si det om. "Jeg er så lei dette Tyskland-snakket" 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Helt vanvittig bra serie det der ja =) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 "We're going to stop him, even if it kills us..." "I've already died." "Me too." Jeg trenger noe bedre å se på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ser Kampen for tilværelsen på nytt igjen. Ikke mange norske serier man kan si det om. "Jeg er så lei dette Tyskland-snakket" Ikke si at vi ikke har problemer! https://www.youtube.com/watch?v=jL2Cb7Babcs Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Har nettopp begynt å se 11 22 63. Fortjener ikke ratingen på IMDB men likevel en litt underholdende serie sålangt. Skuespillet til James Franco er ikke særlig overbevisende, spesielt i de første episodene når han får vite om "The Rabbit Hole". Jeg er svært kresen på serier og for at en serie skal bergta meg må det være en solid story i tillegg til godt skuespill. Derfor liker jeg ikke Sons Of Anarchy eller The Walking Dead (Lengre). I SoA er handlingen syltynn og jeg pinet meg gjennom kjedsomheten i en hel sesong. Når det gjelder The Walking Dead var det kun 1. sesong som var bra. Resten av sesongene består av kjedelige og unødvendige dialoger, ulogiske og idiotiske hendelser og sist men ikke minst dårlig skuespill. Lyst til å gi eksempler på du mener er gode serier for deg? Jeg er enig i poengene dine, men jeg har nå sett allikevel.. Nysgjerrig på gode tips! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Her er mine anbefalinger rangert fra beste til dårligste serie! NOTE: Ingen av seriene nevnt her er dårlige. Selv True Blood, 11.22.63 og Lilyhammer som ligger nederst på listen min er bra. I serier som f.eks. The Walking Dead, Prison Break, Lost og Heroes vil man nok merke at sesongene blir dårligere og mer melket jo lenger ut man kommer. Jeg er kresen når det kommer til serier men jeg mener jeg selv har god smak og kan gå god for hver eneste serie nevnt nedenfor. Topplista: 1. Breaking Bad 2. Sopranos 3. True Detective (1. sesong er best) 4. Fargo (1. sesong er best) 5. Dexter 6. Game Of Thrones 7. Homeland 8. Better Call Saul (1. sesong er best) 9. Narcos 10. Mr. Robot 11. The Walking Dead (1. Sesong) 12. The Wire (Hvis man har god tålmodighet) 13. 24 (Beste spennings/action-serien jeg vet om) 14. Generation Kill (Mini-serie på 7 episoder. Se den, ekstremt bra!) 15. Prison Break (1.-2. sesong er best) 16. Spartacus: Blood and Sand (Rå serie! R.I.P Andy Whitfield) 17. The 100 (Sterkt undervurdert serie) 18. Heroes 19. Top Gear 20. Lost (1.-2. sesong er best) 21. True Blood 22. 11.22.63 23. Lilyhammer (lol) Random komi-serier som varer i ca. 20-30 min (Fint å slå på en episode mens man spiser frokost etc.): 1. Kongen av Queens (Kevin James er bare lættis) 2. Little Brittain (Sykt morsomt) 3. South Park 4. The Office (US) 5. Family Guy 6. The Last Man On Earth (Fått noen latterkuler av denne serien) 7. Two and a half Men (Kun sesongene med Charlie Sheen) 8. How Not to Live Your Life (Undervurdert og ukjent serie som varmt kan anbefales) 9. The Big Bang Theory 10. Friends 11. That '70s Show Serier jeg har prøvd ut og avsluttet av flere grunner. Enten fordi jeg ikke har fått sansen for, eller som bare har vært for kjedelig..: - Vikings (Sies at siste sesong visstnok skal være veldig god, får kanskje gi den en ny sjanse?) - Peaky Blinders (Vurderer å gi denne en ny sjanse siden Tom Hardy er med) - Sons Of Anarchy - Sherlock - Arrow - Suits (Første sesong var ok, men deretter ble det hele et stort gjesp..) - Downton Abbey (Så faktisk hele sesong 1 til tross for at slike serier ikke er i min gate. Ble for kjedelig etterhvert) - Boardwalk Empire - Hannibal - Carnivàle - Outlander - Silicon Valley - Ray Donovan - American Horror Story - Chuck - Penny Dreadful - Jericho - Falling Skies - Deadwood Neste serier jeg skal teste ut er Black Sails, Daredevil og Limitless. Endret 2. april 2016 av Adrax 3 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) - Endret 2. april 2016 av Lord Britishface Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Du burde virkelig se Ray donovan, Hannibal og deadwood. Fantastiske serier. Boardwalk empire burde også følges opp. Jeg fant ikke the leftovers på lista, det MÅ du se. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Takk! Morsomt med (topp)lister fra andre.. Selvfølgelig ulikt noe jeg selv skulle ha lagd, men interessant å lese! Enig i mye, uenig i annet.. Og det er lov.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Awesome Vikings episode!! Må være noe av det beste der ute pdd. Noen som forresten vet om det blir en til sesong ? Eller blir det med den fjerde sesongen? Ser det er hele 20 episoder i sesong 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå