Filmvenn Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Haha at Herbert ble spilt av Shiajew Lebøff var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Faen at jeg ikke har fått med meg Freaks and Geeks før. ^^Veldig morsom serie. Synn det er bare 1 sessong tho. Da burde du sjekke ut Undeclared. Judd Apatow lagde den etter Freaks and Geeks. En god del kjente fjes der, blant annet Seth Rogen og han store fyren som er med i HIMYM som jeg ikke husker navnet på. Er også en god del gjester der ala Will Ferrell og Adam Sandler. Veldig bra serie, som også bare er én sesong. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kult. Skal sjekkes ut! Ikke lenge før jeg er ferdig med Freaks and Geeks nå. Utrolig kjipt med bare 1 sessong. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei. hvordan er rekkefølgen til Battlestar Galactica? Hørt at man bør se miniserie(?) før man går over til sesong1? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja det er meningen at man skal se miniserien først. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 står vel rekkefølge i BSG tråden Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ingen tråd for Skins-prat? Nettopp startet opp ny sesong nå. Digger serien! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fant ingen tråd lignende "Film ID" her på serieforumet, så jeg prøver meg her... Husker en serie som gikk på NRK, tror at det en periode var byttet ut med "Med hjartet på rette staden (<3)" på lørdagskvelden. Det var en britisk serie som handlet om en herregård ute på landet der det jobbet mange folk, som kokker, stuepiker o.l. Husker at det var en fyr som alltid var på jakt (sammen med venner?). Mener også at det var en slags dyrepark/ulvepark eller noe. Noen som vet hva jeg snakker om? Hadde vært kult å få vite navnet på serien. Finnes det en tråd om ukjente serier så beklager jeg Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Kar for sin kilt? EDIT: Monarch of the Glen (engelsk tittel). Endret 1. februar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Yesyesyes. Tusen takk for raskt svar! XD Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som har fulgt med på Dark Blue? Grei underholdning på mandagskvelden når det ikke går noe annet! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ingen tråd for Skins-prat? Nettopp startet opp ny sesong nå. Digger serien! Herlig serie. Synd det gikk ned i dass i tredje sesong. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ingen tråd for Skins-prat? Nettopp startet opp ny sesong nå. Digger serien! Herlig serie. Synd det gikk ned i dass i tredje sesong. Hvorfor synes du? Pga ny gjeng? Digger den nye gjengen også jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skins? Har ikke hørt om den engang jeg. Litt googling sier meg at det er en relativ fjortis serie? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 40 frickings dager igjen til The Pacific!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og Lost i natt. 8 mars er i tilegg Breaking Bad tilbake med sesong 3 Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ingen tråd for Skins-prat? Nettopp startet opp ny sesong nå. Digger serien! Herlig serie. Synd det gikk ned i dass i tredje sesong. Hvorfor synes du? Pga ny gjeng? Digger den nye gjengen også jeg. Ja, når den gamle gjengen forsvant ut av serien ble det ikke så interessant lenger. Skins? Har ikke hørt om den engang jeg. Litt googling sier meg at det er en relativ fjortis serie? Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 40 frickings dager igjen til The Pacific!! 8 mars er i tilegg Breaking Bad tilbake med sesong 3 Ja, gleder meg til mars. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er Breaking bad noe å få med seg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, det vil jeg si. Det er en mye mørkere versjon av Weeds. En kjemiprofessor får vite at han skal dø. Han vil gjerne etterlate noe til familien sin. Hva gjør man da? Jo, man starter opp produksjon av byens beste methamf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå