Bella86 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har ikke fått sett Community enda, men har tenkt. Jeg ELSKER Joel McHale, må virkelig få ut fingern. Så de første par episodene av Cougar Town men synes ikke det var så morsomt, de prøver for hardt liksom. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Faen at jeg ikke har fått med meg Freaks and Geeks før. ^^ Veldig morsom serie. Synn det er bare 1 sessong tho. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vet, er gangske fan av hva deler av casten derfra også gjør nå. Selv Franco, Leslie Mann og Rogen, selv om de aldri var favorittene mine i serien. Er gangske stor fan av Judd Apatow som har lagd Freaks And Geeks, eller vært med å lage serien for å rette på det. Det som var det beste med serien synes jeg var de 3 nerdene. Sam, Neal og Bill. Sammi Levine(Neal) spilte jo i Inglourious Basterds nå, og skal gjestespille i siste sesongen av Lost blant annet. Bill var faovirtten min på serien, Martin Starr burde du sjekke ut i en Arrested Development-ish serie som heter Party Down. John Francis Daley(Sam) har jeg egentlig bare sett på Bones og Kitchen Confidential(en kort komiserie basert rundt en resturang). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er det noen her som egentlig har sett Twilight Zone? Det er jo veldig kjent, men har ikke sett det før. Det har jo også blitt parodiert, og alt fra Star Wars til mindre kjente filmer har blitt inspirert av den. Ikke akkurat lav rating heller. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hvor er det blitt av nye episoder med "How I met your mother" og "Big Bang Theory" ? Burde ikke de kommet i bukta i kveld? Endret 27. januar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke denne mandagskvelden i statene. Neste dog mener jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er det noen her som egentlig har sett Twilight Zone? Det er jo veldig kjent, men har ikke sett det før. Det har jo også blitt parodiert, og alt fra Star Wars til mindre kjente filmer har blitt inspirert av den. Ikke akkurat lav rating heller. Selvfølgelig. Har vel sett alt av den ny-innspillingen, men orginal serien har jeg sett lite av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Haha da blir det en liten Christopher Meloni og Lee Tergersen-reunion på Law And Order: SVU denne sesongen. Et lite must for alle storfans av Oz. EDIT: Lol, klarte å skrive Lost istede for Oz. Endret 27. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Så en CSI episode i går kveld som hadde hvertfall 3 gjesteroller fra Sons of anarchy og The shield. Kurt Sutter vært med på å lage den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, kan dog ha vært noen andre Shield produsenter som har vært med på den. Sutter har bare omtrent gjort indie-flicks, The Shield og SoA. Kommer noen filmer de neste årene hvor han har skrivd til også. Forresten er Katey Segal(Gemma) og Kurt Sutter gift og har barn sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bonanza-Adam tok kvelden.......siste overlevende fra serien. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, det fikk jeg med meg. Ganske artig. Det var trist :/ Jeg vokste opp til Bonanza jeg også, hver søndag morgen var det Bonanza til frokosten hos Bestemor! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, det fikk jeg med meg. Ganske artig. Det var trist :/ Jeg vokste opp til Bonanza jeg også, hver søndag morgen var det Bonanza til frokosten hos Bestemor! Leste første setning og reagerte litt wtf kan man si ( ), men har samme erfaring, triste greier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kjipt ja. Bonanza er ganske tidløst og bra. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Skulle ikke ha glemt Bonanza til Tidenes TV serie! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Skulle ikke ha glemt Bonanza til Tidenes TV serie!Den fortjente absolutt en nominasjon. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nja, men Topgear har jo gjort så mye mer. Hva skulle vi gjort uten Topgear? Topgear er jo flink, han burde jo bli utenriksminister. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) TG er en millon ganger bedre enn wannabe-cowboy-anza Endret 28. januar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Haha. Du er bra trangsynt. Eller bare later du som? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vet, er gangske fan av hva deler av casten derfra også gjør nå. Selv Franco, Leslie Mann og Rogen, selv om de aldri var favorittene mine i serien. Er gangske stor fan av Judd Apatow som har lagd Freaks And Geeks, eller vært med å lage serien for å rette på det. Det som var det beste med serien synes jeg var de 3 nerdene. Sam, Neal og Bill. Sammi Levine(Neal) spilte jo i Inglourious Basterds nå, og skal gjestespille i siste sesongen av Lost blant annet. Bill var faovirtten min på serien, Martin Starr burde du sjekke ut i en Arrested Development-ish serie som heter Party Down. John Francis Daley(Sam) har jeg egentlig bare sett på Bones og Kitchen Confidential(en kort komiserie basert rundt en resturang). http://blog.koldcast.tv/media/freaksandgee..._and_geeks.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå