Jakoozie Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Koser meg veldig med Black Sails sesong 1 på Netflix, men det kan ha noe å gjøre med at jeg ser det på min nye Samsung 4K-TV. Serien ser helt nydelig ut! 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 En annen, litt skjult perle, er Penny Dreadful. Tror aldri noen serie har satt meg så ut så ofte som den, er på slutten av sesong 2 nå. Creepy faenskap, vanligvis ingen horror-fan, men dette her er bare fascinerende. Skuespillet er prima og det ser lekkert ut. Eller, lekker er kanskje litt feil ordvalg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Syntes sesong 1 var litt meh, og da jeg begynte på sesong 2 husket jeg for lite av den noe sprikende fortellingen til at jeg gadd mer. Skuespillet er topp, men det skulle nesten bare mangle med den rulleteksten. Verdt en sjanse til, altså? Endret 18. januar 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Med forbehold om at 2 episoder er igjen, sesongen er ... mer givende i hvert fall. Mest av alt lurer jeg egentlig hva manusforfatterne går på. Tar noen uventede vendinger. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Shrooms er visst poppis. Source: Entourage 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Synd det ikke er mulig å se A League of Their Own på norsk tv. Hysterisk morsomt program! Herlig med Shameless US tilbake på tven forresten! Endret 18. januar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 A League of Their Own, 8 out of 10 Cats og Big Fat Quiz of The Year er generelt ganske morsomt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Såg det quiz programmet på jobb sist. Fantastisk. Såg også 2012 episoden! Han der nerden er helt fantastisk! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Så mye på 8 out of 10 cats når jeg var mindre, men av en eller annen grunn sluttet jeg å se det for 5-6 år siden. Må prøve å få sett noen episoder fra den nyeste sesongen snart! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Er det serie lignende The Blacklist, Suits eller Dexter eller White Collar på HBO? Endret 19. januar 2016 av Lami Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Såg det quiz programmet på jobb sist. Fantastisk. Såg også 2012 episoden! Han der nerden er helt fantastisk! Funfact: Moren hans er norsk. Så det forklarer litt, hur hur. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på. Til nå så har jeg vært innom wikipedia og skrevet ned når episodene kommer inn i en tabell, men må si jeg begynner å bli lei av det nå. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 myepisodes.com 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på. Til nå så har jeg vært innom wikipedia og skrevet ned når episodene kommer inn i en tabell, men må si jeg begynner å bli lei av det nå. Jeg bruker next-episode.net. Fin-fin side ! 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Ukens A League of Their Own med Cashley Cole som gjest: Endret 20. januar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Finnes også veldig mange apper på telefonen som du kan bruke til å holde styr på slikt.. Akkurat nå har jeg blitt veldig glad i TV Show Favs Til Android i hvert fall.. Hadde noe på iPaden til iOS en gang også, men husker ikke navnet.. Uansett finnes det mange! 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på. Til nå så har jeg vært innom wikipedia og skrevet ned når episodene kommer inn i en tabell, men må si jeg begynner å bli lei av det nå. http://tvcountdown.com Slipper login og sånt drit og. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hvordan holder dere styr på når tv seriene dere følger kommer ut? Jeg er på utsikt etter ei nettside som jeg kan legge til de seriene jeg ser på og nettsiden sier meg da hvilken dag de kommer på. Ser problemet ditt, men det er ikke et problem for meg. Grunnen til det er at jeg stort sett ligger én sesong etter, eller i det minste 3-4 episoder. Når det gjelder de seriene der jeg faktisk har kommet til samme sesong som nå går på amerikansk TV pleier jeg bevisst ta pauser på 3-4 uker ganske ofte, hvor jeg ser på andre, gjerne litt eldre ting. Det er noen få unntak fra dette. Noen serier er så morsomme at jeg må se de med en gang de kommer ut. Det eneste nyere eksmeplet på dette for min del var Silicon Valley. Her sjekka jeg på nettet hvilken dag episodene kom ut, og så de så rakst som mulig. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 haha.. Jeg følger med litt for mange folk på Instagram, blant annet Eva Longoria og Amaury Nolasco (fra Prison Break).. de har i lang tid promotert for Telenovela, og det var akkurat det jeg håpet det var! I samme stil som Scubs / Cougar Town.. En komedie som ikke tar seg noe særlig høytidelig og som jeg smile veldig av.. Veldig enkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå