Stimann Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ser at Homeland får enda en sesong. Var sikker på at høstens sesong skulle være den siste. Var ganske sikker selv. Litt synd dette nå, super-melking på gang... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Into the Badlands var sykelig artig sålangt, herlige kampscener over hele linja! Endret 14. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Åfyyyy Breaking Bad var bra... Så 4-5 episoder hos en kamerat mens jeg var der. Det ga mersmak, har ikke netflix så blir vel til at jeg kjöper boksene på bluray. Endret 14. desember 2015 av Gouldfan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vel, du kan jo skaffe deg Netflix en måned for 99,- (hvis du ikke har gratismåned), hvis du ikke har noe planer/interesse om boksene. Da kan du få med deg spinoffen Better Call Saul også som er tilbake med ny sesong i februar (sesong 1 er både i DVD/BD-"boks" og på Netflix fra før). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vel, du kan jo skaffe deg Netflix en måned for 99,- (hvis du ikke har gratismåned), hvis du ikke har noe planer/interesse om boksene. Da kan du få med deg spinoffen Better Call Saul også som er tilbake med ny sesong i februar (sesong 1 er både i DVD/BD-"boks" og på Netflix fra før). Har mobilt 50gig 4G Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ah, da blir DVD/BD-bokser løsningen naturligvis. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Show me a Hero, anbefales veldig! En miniserie på 6 episoder på ca en time hver. Det er ett eller annet med seriene som David Simon er med på å skape som drar meg inn! Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Smaken er som baken. Always has been, always will be.Synes Homeland fremdeles er brukbart spennende selv om det åpenbart er elementer av melking. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Syns de siste to sesongene av homeland har vært helt allright. Bedre enn hva jeg forventer av såkalt melking Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Denne sesongen "traff" jo ganske bra med tanke på hva som skjedde i Frankrike og trusselen som fremdeles henger over Europa. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Noen som har sett The Bastard Executioner? Ligger på hbo nordic, kom over den ved en tilfeldighet. God serie, litt langdryg i starten, men den tok seg opp skikkelig de siste episodene. Spent om det kommer en sesong to av den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Det blir en spennende venting når det ble kjent nylig at serien er kansellert av Kurt Sutter (men igjen, kanalen ville kansellert den serien også med de seertallene). "Meh". Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 TBE får et rungende meh. av meg og. Er fan av Kurt Sutter, men TBE var i mine øyne skivebom. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Smaken er som baken. Always has been, always will be. Mener du at du selv har sett den, men ikke likte den.. Eller snakket du generelt? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Kjipt at The Bastard Excqutioner ble så meh som mange sier. Likte utgangspunktet og den historiske settingen, og Sutter har jo vist at han lage gode tv-serier. Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Et rungende meh for TBE Begynt på Band of Brothers for gud veit hvilken gang, er så bra den serien. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Sitter og leser A.Beevor`s "Ardennene 1944" om dagen, og kjenner suget på nok en gjennomgang av BoB når sant skal sies. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Serier satt til middelalderen har en tendens til å ikke treffe helt. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg skulle likt å se en serie i en lignende setting med en kvalitet på nivå med f.eks. Rome. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Må bare få anbefale Tyskland 83 som ligger tilgjengelig på NRK sin nett-tv i et par uker til. Løp og se! Fantastisk serie! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Jepp, jeg fikk den faktisk anbefalt av modern, og det skjer ikke ofte. Er på episode 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå