Saddlefall Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen andre som ser på/har sett ER? Er på sesong 3 nå Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Er det bra? Bare sett reklamen på tv. Åh, du mener ikke den nye serien nei. Endret 20. januar 2010 av Bobbylove Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen andre som ser på/har sett ER? Er på sesong 3 nå Mener du ER som i Akutten så har jeg sett det meste, serien taper seg de siste 5 sesongene, spesielt etter at Carter og Greene karakterne blir borte Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som ser på Partydronninger her? Utrolig morsom serie, akkurat nå går Aussie Ladette Lady på nrk 3 på tirsdager. Selv om jeg tviler på at lærerne bestemmer hvem som skal dra, og hvordan jentene plutselig blir veldig seriøse siste uka er det en god serie. God underholdning! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen andre som ser på/har sett ER? Er på sesong 3 nå Mener du ER som i Akutten så har jeg sett det meste, serien taper seg de siste 5 sesongene, spesielt etter at Carter og Greene karakterne blir borte Kan tenke meg det ja, meget gode karakterer. Morsom serie å følge med på. Liker sånne store "prosjekter", se gjennom alle sesongene av en serie osv.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fullførte nettop sesong 5 av the shield. Fy faen for en slutt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fullførte nettop sesong 5 av the shield. Fy faen for en slutt Ja, fuck Shane Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Lem var favoritten ;/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Lem var en favoritt hos meg og. Morsomt å se skuespillern dukke opp i Sons of Anarchy og. Håper karaktern hans kommer tilbake på en punkt i sesong 3 og. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ja, Lem var jo den eneste karakteren i hele serien som er likandes, alle andre bare holder på meg tull og dritt Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Lenge siden jeg har blitt så forbannet på en kar i en tv serie som Cavenaugh når han tjitter Lem i buret. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kavanaugh med K Forest Whitaker var dritbra i den rollen. Likte han veldig etter Shield, ikke noe særlig før. Han spilte jævelig troverdig på Shield. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Yeah yeah ;> Ja, husker han bare fra ER. Men kunne vært spennende å se ossen rolle han kunne fått i SOA. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Whitaker mener du vel? Tviler på at han gjestespiller i SOA eller noen andre serier, virker som har er gangske opptatt med filminnspillinger. Men tror SOA kommer til å ha nok en skuespiller i klassen til Adam Arkin til å gjestespille neste sesong. Forresten merkelig å se Adam Arkin og Katey Sagal sammen i 8 Simple Rules, og enda merkeligere var henne og Ed O`Neil fra Bundy sammen med henne i serien og. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, var også litt kult at Kurt Sutter som Margo. Tok endel episoder før jeg fikk det med meg men Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Margos var sjuk. Husker han brakk nakken til en random fyr i buret. Men liker Sutter mye bedre som Otto siden der var han litt mer med i plottet. Spesielt hevnen hans i slutten av sesong 2 av Sons of Anarchy var jo noe av det mest tilfredstillende i serien. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det ekleste var jo når han stakk kniven i hu jenta. Ja, Otto er fet! Så lojal. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen andre her som følger Community og/eller Cougar Town i tråd med USAs sendeplan? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, men jeg trenger nye serier. Burde jeg? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Community får iallefall meg til å le ordentlig til tider. Chevy Chase har en fantastisk rolle i den. Jeg kan ikke si at jeg spruter ut av nesa av Cougar Town, men det er en helt grei serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå