Shruggie Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Takk, da har jeg noe å gjøre når jeg går tom for TV-serier. Endret 7. desember 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hersketeknikker eller ei, påstandene dine var rett og slett feil. Det er lett å tro at film sin fremtid står i fare når det har blitt "dagligdags" for hvermansen å ha en eller annen slags streametjeneste (popcorntime inkludert), men det er ikke nødvendigvis sant av den grunn. Å la Hollywood og lignende danne grunnlaget for hvordan det går med film og dens kvalitet er også skummelt. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er ikke denne tråden ment for serier? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Personlig foretrekker jeg definitiv serier foran filmer. Særlig nå som serier har blitt så mye bedre de siste årene. Det har nok sammenheng med at jeg liker lengre, dypere narrativ hvor du virkelig blir kjent karakterene og verdenen. Av samme grunn er jeg veldig glad i bøker. Filmer er på en måte one off-opplevelser, når man endelig er engasjert så er det som oftest over. Noen som har sett Master of None? Morsom serie synes jeg. Litt vel mye fokus på innvandring i enkelte episoder, men velprodusert og gøyalt. Endret 7. desember 2015 av Jakoozie 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Jan Thomas på Asbjørns julekalender....holy awkwardness , Batman Endret 8. desember 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Glimrende SNL-episode! Ryan Gosling som vil møte julenissen er nesten Pulp Fiction-esque Brukbar episode alt i alt, særlig den siste sketchen, men jeg synes ikke Gosling akkurat var fantastisk. Var nok ikke hans format. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hvilken sketch var den siste...? Jeg syntes det var en høydare i en sesong som ikke har hatt mange. Det har vært en bedre høst-sesong en fjorårets, men så var jo fjorårets blant de dårligste jeg har vært borti, så det sier ikke mye... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Seriøst, Fargo sin siste sesong er bare nydelig. Prima TV! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Karakteren som Kirsten Dunst spiller i Fargo er herlig, spesielt i episoden som kom ut forrige uke. Endret 8. desember 2015 av Gormers Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hvilken sketch var den siste...? Naughty elves Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Nest siste episode av sesong to av the leftovers gjenomført Virkelig spent på hva som vil skje neste uke. Mange løse tråder nå Men uten å si for mye før den har blitt sendt ordinært, det er en flott finale på sesongen. Du hadde rett ja. Gleder meg til neste sesong, om det blir flere. burde ingen spurt om det gikk bra med kevin på slutten der? Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Det er bekreftet en tredje sesong av Fargo! Du kan lese litt om den her: http://www.ew.com/article/2015/12/03/fargo-season-3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Yeah! En tredje og siste sesong av The Leftovers er annonsert. Endret 10. desember 2015 av Maury Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ser at Homeland får enda en sesong. Var sikker på at høstens sesong skulle være den siste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Homeland kommer til å forsette i en evig tid (til det ikke er økonomisk gunstig). Er det noe spesielt Showtime liker å gjøre er det å melke seriene ut av alt kraft før de avsluttes. Melke melke-sangen... Endret 10. desember 2015 av Maury Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 You're the worst ble dessverre litt kjedelig utover i andresesongen og siste episode var veldig happyending og amerikansk i slutten. Er det siste sesongen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ser vi samme serie? Jeg synes sesong 2 var fantastisk. Flott å se en serie som faktisk utvikler seg, og ikke lever på samme om og om igjen innen halvtimes-serier. Kommer en sesong til av You're The Worst i 2016. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Jeg er storfornøyd med hele sesongen av You're the Worst egentlig. Samme med The Leftovers. Verre med The League som nok var på topp for tre fire sesonger siden (fortsatt gøy da). Skjer med at dramserienominasjonene i golden globe? Kan skjønne at f.eks. Rectify blir for smalt, men ingen The Leftovers? Sært. Og ingen Nine-Nine på komediesiden er bare trist. Endret 10. desember 2015 av Thommesen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Vel, The Leftovers er smalere enn nesten alt HBO har blitt nominert for tidligere. Serien ligger på seertall med Treme og Girls liksom. Som Treme har ikke serien noe "award-power". Treme fikk ikke noe viktig nominasjon for noe før siste sesong, fordi serien kom i miniserie-kategorien (6 episoder i sesong 4, kom inn som en miniserie). Friskeste med Golden Globes var at de ga nominasjoner til Rachel Bloom for Crazy Ex-Girlfriend (som faktisk er overraskende bra, om man klarer å komme under overflaten av serien, dessverre kanskje litt lite "mannlig" for folk flest). Og Mozart in The Jungle-nominasjonene. Show Me A Hero burde fått mer. Ihvertfall beste miniserie over søppelet Flesh And Bone. Ellers Golden Globes har mye rart, noen få friske nominasjoner og ellers ganske meh (og samme som Emmy's og SAG). Endret 10. desember 2015 av Maury Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ser vi samme serie? Jeg synes sesong 2 var fantastisk. Flott å se en serie som faktisk utvikler seg, og ikke lever på samme om og om igjen innen halvtimes-serier. Kommer en sesong til av You're The Worst i 2016. Vi gjør nok det, menvi har nok også litt forskjellige meninger om den serien S2 startet så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå