Aleks Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Noen som vet om noen/alle sesongene av Macgyver er å finne på bluray? Eventuelt om det er noen sjanse for at det kommer til å komme på det formatet? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Vet ikke, men det burde vel være det? En av tidenes aller kuleste serier i mine øyne. Og spesielt de første 3 sesongene er reint gull. Men digger alt lell. Drøyt god underholdning. Synes også filmene er veldig kule. Endret 5. desember 2015 av Egg Shen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Jeg driver og leser Sharpe-serien av Bernard Cornwell, og den ble jo filmatisert på ITV på 90-tallet. Det var vel den som gjorde Sean Bean kjent. Uansett, er på fjerde episode, og dette er faktisk sjeldent godt laget til å være periodedrama, krigsaction OG basert på bøker! Kan selvsagt ikke sammenlignes med kinofilmer, men med tanke på budsjett og tidspunkt (pre-CGI) er dette vel verdt en titt. Anbefales til de som liker krigsfilmer fra før krig ble utført med joystick. Anbefales ikke for de som er allergisk mot å se samme eksplosjonsklipp tre-fire ganger i løpet av serien Endret 5. desember 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Googlet det kjapt, men fant ingenting. Vurderer å kjøpe samleboksen på dvd, men vil ikke gjøre det om kommer i bedre kvalitet etterhvert. Elsker den serien selv, og så så mye på det i mine yngre dager når det gikk på TV2 at jeg antar at jeg har sett alt, men hadde blitt overlykkelig om jeg hadde funnet noen episoder jeg ikke har sett. Uansett verdt å få sett den serien i kronologisk rekkefølge føler jeg. Endret 5. desember 2015 av Aleks Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Robert Loggia døde fredag. Flott "karakter-skuespiller" kjent fra Scarface og Jagged Edge. Skulle ønske rollen hans i The Sopranos varte litt lengre enn den gjorde. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Trist. Husker han best fra denne legendariske scenen i Lost Highway: https://www.youtube.com/watch?v=N5I7lXV9b88 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 I Forsvaret for øyeblikket, noe som betyr mye dødtid på kvelder og i helger, samt lite tilgang på nett. Hadde med meg en del serier, blant annet The Wire. Prøvd meg på denne før, men falt av. Dratt igjennom åtte episoder av sesong én denne helgen, og angrer så absolutt ikke Lenke til kommentar
SlitsomType Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Har siste eksamen i morgen. Har ferie i 34 dager. Skal begrave meg i alle TV-seriene jeg ikke fikk sett i høst. Skal se Fargo, The Leftovers, You're the Worst, Brooklyn Nine-Nine, Silicon Valley, Rectify, The Knick, The Leauge og MYE MER. Gleder meg så sjukt. TV-serier er livet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Vel, TV-serier gjør livet litt bedre! Men det finnes bedre ting 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ja, det finnes filmer 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Ikke nå for tiden, nei. TV har tatt først skuespillerne, så produsentene, så budsjettene. Vi mangler bare regissørene. Det kommer rundt 10 gode filmer i året, og 5 av dem er oppfølgere. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Gaming! GAMING! Neida, men jeg må si episodiske spill i år har vært knall. Vært gode på cliffhangere og det å følge opp i neste episode. Life is Strange føltes ut som en bra tenårings-historie tatt ut fra en bra utgave av Heroes. Game of Thrones-spillet til Telltale har vært også bra på sitt beste. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Glimrende SNL-episode! Ryan Gosling som vil møte julenissen er nesten Pulp Fiction-esque Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 (endret) Netflix-spesialen til Bill Murray og Sofia Coppola kommer til å stå på et par ganger iløpet av jula, spesielt for de musikalske nummerne. Elska bitene med Pheonix, Maya Rudolph, Jenny Lewis og "rapper" Chris Rock. Flere av de andre låtene var også brukbare, kanskje litt tidvis "drunken karaoke", men greit å skifte ut med alle de gamle julespesialene og det. Endret 6. desember 2015 av Maury Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ikke nå for tiden, nei. TV har tatt først skuespillerne, så produsentene, så budsjettene. Vi mangler bare regissørene. Det kommer rundt 10 gode filmer i året, og 5 av dem er oppfølgere. Ironi eller bare en Serieprat-bruker? Hvem vet! 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Gi meg 11 gode filmer fra 2015. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hadde jeg hatt 1 mnd. fri hadde TV-serier virkelig ikke vært hovedfokus for å si det sånn, men ok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Folk får se og gjøre hva dem vil. Endret 7. desember 2015 av Maury Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Eg har til stadighet en måned fri, men eg ser mer tv serier når eg er på jobb enn når eg har fri.... Lenke til kommentar
Populært innlegg Lord Britishface Skrevet 7. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2015 Gi meg 11 gode filmer fra 2015. Du var faktisk seriøs? Utrolig. Og til den vanvittig tåpelige påstanden om at industrien beveger seg mer mot TV: 4 av de 10 mest innbringende filmene noensinne kom ut i år, og det blir bare produsert flere og flere filmer. Storbritannia har doblet antall filmer vist på kino siden starten av 2000-tallet, og i Kina har salget av kinobilletter tredoblet seg på fem år. The Assassin, Ex Machina, Mad Max, Kumiko the Treasure Hunter, Beasts of No Nation, It Follows, What We Do in the Shadows, Girlhood, The Martian, Selma, The Salt of the Earth. Der har du elleve (én reboot, ingen oppfølgere), og det er bare en brøkdel av årets beste filmer. Og hvis du spør igjen når alle årets filmer har kommet på hjemmemedia, og jeg har fått en sjanse til å se en brøkdel til, da kan jeg kan gi deg en mye lenger liste. Det eneste jeg kan gi TV en fordel på er humor, med Man Seeking Woman, Veep, Louie, Review, Nathan for You og Detectorists. Selvsagt, igjen kan det være at jeg rett og slett har sett for få filmer. Til slutt, kan jeg få tippe hvilke filmer du har sett i år? Jeg går for Avengers, Ant-Man, Mission Impossible, Jurassic World og Furious 7. 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå