Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bill Murray-spesialen på fredag er ordentlig kos, bortsett fra en litt treg start og sånt. Men etter det går de 56 minuttene spesialen består av fort over. På tide at vi får noe annet enn Michael Bublé og sånt til å synge julen inn. Kommer til å se den et par ganger til iløpet av jula, spesielt for de musikalske nummerene. 

https://www.youtube.com/watch?v=XJP3db3R014

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ved unntak av en bit av siste episode så var Deutschland 83 veldig bra, men jeg håper vi får Deutschland 86 om noen år som er planen før det avsluttes med Deutschland 89 med Berlin-murens fall. Jeg liker tanken til serieskaperne om en slags tv-saga som This is England (som startet som film, men ble fulgt av to miniserier med mesteparten av karakterene tilbake, ihvertfall de viktige). Det er nok av karakterer som ville vært interessant å se igjen år senere fra Deutschland 83.

Lenke til kommentar

Ved unntak av en bit av siste episode så var Deutschland 83 veldig bra, men jeg håper vi får Deutschland 86 om noen år som er planen før det avsluttes med Deutschland 89 med Berlin-murens fall. Jeg liker tanken til serieskaperne om en slags tv-saga som This is England (som startet som film, men ble fulgt av to miniserier med mesteparten av karakterene tilbake, ihvertfall de viktige). Det er nok av karakterer som ville vært interessant å se igjen år senere fra Deutschland 83.

Angående This is England, jeg har ikke sett 88 og 90. Vet ikke helt hvor jeg skal få tak i det. Kjøpte 86 på dvd for noen år siden.

Når det er sagt så er This is England noe av det beste som er laget innenfor film og tv, helt fenomenalt. Rått, brutalt og vakkert. Shane meadows er et geni når det gjelder tolking av harde tider for vanskeligstilte mennesker i England. Hyllhyll.

Lenke til kommentar

The Man in the High Castle var artige saker altså :) Håper å kruse igjennom resterende episoder i løpet av uken.

Sett hele første sesongen nå! Siste to-tre episodene er dritspennende :D Synes serien tok seg jevnt opp gjennom hele første sesongen (episode 2-5 er litt trege) (10 episoder). Håper Amazon lager mer! Særlig slutten av episode 9 og 10! Wowowow :)

Rotten Tomatoes 96% Fresh, 93% audience liked it... holder en knapp på at det kommer mer! Men synes det er rart serien ikke er solgt til f.eks Europa ennå når vi ikke har tilgang til Amazon Prime.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...