Corporal Jenkinson Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 You're the Worst er noe av det feteste på TVen for tiden ja! Spennende å se hvordan hovedkarakterene utvikler seg, spesielt Gretchen, Lindsay og Edgar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Na na na na na.......RIP Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Trenger en ny komiserie. Master of None et bra valg? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ja, spesielt de første episodene. Episode 2 og episode 5 er mine favoritter av de 10 episodene sesong 1 består av. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 True crime-fantaster kan få med seg Making of A Murderer 18. desember på Netflix, samme dagen som tilfeldigvis animerte Bill Burr-komiserien F is For Family kommer. Også annonsert at neste spesialen til Jimmy Carr blir bare å se på Netflix. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Skal ikke bli enkelt for Netflix og overgå The Jinx. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Sett andre episode av Ash vs Evil Dead, og fatter ikke at den ikke er mer populær og hypet. Maekn til fantastisk serie skal man lete lenge etter. Eneste minuset er at de ikke har copyrights til Army of Darkness, så dette er mer en oppfølger til Evil Dead 1 og 2. Selv når Ash forklarer hva som har skjedd før hopper han glatt over dette med tidsreiser, Sheila og alt det der. Men pytt, det gjør jo bare at vi er ferdig med "barnevennlig" Evil Dead, og tilbake i skrekk, blod og gørr. On one-liners, så klart. Ash er og blir Ash. Endret 9. november 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Har kun sett piloten, og det var rett og sett gjenomsyret herlig ja Rekker nok ikke å se episode 2 nå i kveld, men kjenner jeg gleder meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Skal ikke bli enkelt for Netflix og overgå The Jinx. Jeg tviler det blir så bra, men i likhet med The Jinx er det år bak arbeidet på dokuserien her også. 10 års arbeid pluss minus. Netflix kjøpte rettighetene for serien nå nylig, så dette er nok bare et prosjekt de kom over som HBO ikke var interessert i. Forståelig med tanke på likhetene med The Jinx (selv om det er ikke samme "story"). Festivalen som har verdenspremiere på Making A Murderer om noen dager er tilfeldigvis også en festival med HBO/HBO Docs som hovedsponsorer. Endret 10. november 2015 av Maury Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Gikk like greit i gang med andre sesong av Orange is the New Black iom jeg likte første sesong så godt, men selv om karaktergalleriet er like underholdende som i første sesong så virker det som om serien ikke lenger har noe plott? Så langt er denne sesongen en samling enkelthistorier uten at det er noen hovedhistorie eller rød tråd som limer det hele sammen. Det er fortsatt underholdende nok til at jeg vil se mer, men det føles mer retningsløst enn i første sesong. De droppet til og med hovedpersonen helt i en episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hvis det er noen sesong av Orange is The New Black som faktisk har en rød tråd så er det sesong 2. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Da venter jeg bare på at den skal dukke opp. Tror det var fjerde episoden jeg så i går. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Hvis du så fjerde episoden i går så har du sett det. Du er bare kanskje ikke klar over det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Tror jeg ga opp på omtrent samme tidspunkt. Mistet fullstendig interessen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Første sesong var vel basert på en sann hendelse, så da har det jo en naturlig start og slutt. Har ikke fullført den (men har lest en god del av boken), men det kan vel tyde på at sesong to er mer enn "shit, hva gjør vi nå?" sesong. Supernatural hadde mye av det samme. Serien skulle slutte etter femte sesong, men de ble "nødt" til å lage mer. Dermed: "Shit, hva gjør vi nå?", og vi fikk en sesong med en drøss uavhengige småhistorier som ikke gikk noen vei. Personlig ville jeg foretrukket om OitnB var en film, eller mini-serie. Det går sjelden bra å kunstig forlenge en serie som burde vært avlivet for lenge siden. Endret 10. november 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg synes Oitnb bare ble bedre og bedre. Fokus skiftet mer vekk fra Chapman og over til de øvrige innsatte og gjengmiljø i sesong 2. Sesong 3 tok mer for seg fengselet og de ansatte forøvrig. Om man liker det eller ikke er en smakssak. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Klagene her går vel mer spesifikt på at de forandret noe fra sesong 1 til 2. Jeg likte sesong 1, men ikke 2. Det er svært få som misliker sesong 1 men likevel ser sesong 2. Så min konklusjon er at de gjorde noe galt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Jepp. Fokuset flyttet nok litt mye fordi de ikke ante helt hva de skulle gjøre. Men det trenger jo ikke være negativt. Elsket f.eks Oz, og folk der (selv hovedpersoner) hadde en sterk tendens til å bli avlivet. Faktisk så mye at de vitset om at hvis du kom noen minutter for sent på jobb, ble du nesten automatisk skrevet ut av serien med en gang. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Ja, det var nesten like dødelig som å faktisk være i fengsel i USA... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg synes Oitnb bare ble bedre og bedre. Fokus skiftet mer vekk fra Chapman og over til de øvrige innsatte og gjengmiljø i sesong 2. Sesong 3 tok mer for seg fengselet og de ansatte forøvrig. Om man liker det eller ikke er en smakssak. Enig, selv om jeg hadde sesong 2 som en større favoritt enn sesong 3. Å ha en kreftpasient som sesongens store anker, en "hovedskurk" og den slutten var noe mer engasjerende enn mye av hva som pågikk i sesong 3 og spesielt sesong 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå