Fisker Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg liker at Jericho er tilbake. Det gjør det mer sannsynlig at Studio 60 kan finne veien tilbake til tv-skjermen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Studio 60 = utrolig velskrevet og velspilt serie. For smart for amerikanerne er det en del som påstår. Nå har jeg kun sett 3 episoder, men resten skal sees snarlig. Synes Shark begynner å gå litt på tomgang. Gang på gang glemmer de å gjøre "background checks" også plutselig finner de ut, midt i rettssaken, at det er noe vitnet deres ikke har fortalt om, blir "voldtatt" i vitneboksen, men så går han hen og vinner senere. Første episode var knall, legger den i spoiler hvis det er noen som skal se den senere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Første episode var forfriskende, en seriemorder som utnytter alle lovens smutthull og vinner over Shark Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det noen har som har sett The Riches? Fant den på IMDb med Eddie Izzard både som skuespiller og forfatter. Det er vel noe man bør få med seg. 8773398[/snapback] Jeg så på første episode, og serien falt ikke i smak for min del. Jericho og Studio 60 er seriene ingen bør gå glipp av Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg følger med på RIiches, en veldig underholdene serie. Mye morsomt som skjer der men til tider blir det veldig dumt. Verdt og ta en titt, noen episoder som er sinnsjuke morsomme og noen du bare får lyst til å legge deg og sove ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Koser meg med Boston Legal. Mye småfestlig dialog. Digger Denny Crane. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Koser meg med Boston Legal. Mye småfestlig dialog. Digger Denny Crane. 8815199[/snapback] ja liker den serien selv, men den går så fuckings sent på tv3 at jeg ikke gidder å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ja liker den serien selv, men den går så fuckings sent på tv3 at jeg ikke gidder å se. 8815220[/snapback] TV3? Uff, nei. For mye reklame. Sesong 3 er akkurat ferdig i USA, dog. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg liker at Jericho er tilbake8804995[/snapback] Kommer Jericho tilbake? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ja! Hvis du hadde lest siste post på forrige side hadde du visst det du også. Jericho er tilbake folkens!De har bestemt seg for å sende nye episoder igjen. De har bestilt 7 episoder og regner med å starte å sende de i den såkalte "mid-season" sesongen, som er sånn ca. rundt Januar-April. June 6, 2007 To the Fans of Jericho: Wow! Over the past few weeks you have put forth an impressive and probably unprecedented display of passion in support of a prime time television series. You got our attention; your emails and collective voice have been heard. As a result, CBS has ordered seven episodes of “Jericho” for mid-season next year. In success, there is the potential for more. But, for there to be more “Jericho,” we will need more viewers. A loyal and passionate community has clearly formed around the show. But that community needs to grow. It needs to grow on the CBS Television Network, as well as on the many digital platforms where we make the show available. We will count on you to rally around the show, to recruit new viewers with the same grass-roots energy, intensity and volume you have displayed in recent weeks. At this time, I cannot tell you the specific date or time period that “Jericho” will return to our schedule. However, in the interim, we are working on several initiatives to help introduce the show to new audiences. This includes re-broadcasting “Jericho” on CBS this summer, streaming episodes and clips from these episodes across the CBS Audience Network (online), releasing the first season DVD on September 25 and continuing the story of Jericho in the digital world until the new episodes return. We will let you know specifics when we have them so you can pass them on. On behalf of everyone at CBS, thank you for expressing your support of “Jericho” in such an extraordinary manner. Your protest was creative, sustained and very thoughtful and respectful in tone. You made a difference. Sincerely, Nina Tassler President, CBS Entertainment P.S. Please stop sending us nuts smile.gif 8804978[/snapback] Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ARGH!! Jeg har klaget på folk som sutrer for mye over karakterer i serier, men nå er det min tur!! SHANE og kona i serien the shield! HYL SKRIK for et feigt rasshøl! Og verre blir det, har uheldigvis lest en spoiler, aaaaaw the pain! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvilken episode av frustrerte fruer vaar det som ble vist på tv2 på tirsdag? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen her som har sett på TV-serien "Huff"? Virker litt kult... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Noen her som har sett på TV-serien "Huff"? Virker litt kult... 8929905[/snapback] Har ikkje sett den, men virker kul ja. Fann den på tilbud på Amazon til ca. 14 pund, vurdere å bestille. Link Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kjøpt. Den begynner på ZTV om noen dager, det jeg har sett av den virker veldig bra. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Må få kjøpt King of Queens-sesongene. Ler så godt av Doug, helt glimrende type det der. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Wow, så nettopp at Oz har fått 9,3 på imdb. Det er jo høyere enn nr.1 på imdb's topp 250 liste. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvis du synes det er imponerende er det bare å besøke Firefly-siden. Fandom to the max! EDIT: Nei, det var ikke så høyt som jeg trodde. Band of Brothers og Red vs. Blue har veldig høye poengsummer da. EDIT2: Av en eller annen grunn begynte jeg å skrive engelsk. Time to break out the brunost. Endret 24. juni 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ok...Jeg lurer på om dere kan hjelpe meg og finne en tegneserie, som gikk på tv for mange år siden (ca. ni år...). Fant ingen "Hjelp meg og finne serien" tråd så jeg bare spør her... Det er lite jeg husker fra denne serien annet enn at sangen i introen var en saksofonsang, og at den handlet om en leopard elns som gikk på to ben (han var menneskelig liksom) også hadde han på seg litt sånn Indiana Jones aktige klær med sånn hatt og sånn... Det var en spennings-tegneserie for barn... Tror den gikk på "Barne tre'ern" for kanskje ni år siden... Noen som kan huske en serie som dette så hadde jeg blitt veldig glad! Hørte nemlig en saksofon sang for ikke lenge siden, og da begynte jeg og tenke på hva den tv serien het... Men kommer ikke på det! Blir gal av det...! Håper noen husker den serien! 8769471[/snapback] Bumper meg selv... Fortsatt ingen som husker det?! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg kan huske noe sånt, men ikke navnet eller noe sånt, men jeg har sett noe liknende. Anyways, alle her må inn på http://www.imdb.com/poll/ og stemme nå! Det handler om det skal være en top 100 for TV-serier. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei Blitt hekta på The Simpsons(Kjøpte sesong 8) og vil kjøpe en til, så hvilken skal jeg kjøpe?Vil ha Sesong 7 eller 9 pga de kule koverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå