Duriello Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Om det frister med mer i noenlunde samme sjanger, litt undervurdert denne føler jeg, er normalt sett ikke glad i typisk sykehusdrama selv, men denne er bra. Steven Soderbergh har regi i alle 20 episoder. Kan ses på max. https://www.imdb.com/title/tt2937900/?ref_=nm_flmg_job_1_cdt_t_18 Takk for tips, skal gi den en shot! 😁 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Påskekrimen 2025. Aftenposten Vink har forskjellig vurderinger fra Nrk filmpolitiet over hvilke serier som er best, etter hva de har bedømt. 01 «Siste kapittel: Moonflower Murders», Nrk , 5 poeng. 07 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 02 «The Residence», Netflix, 5 poeng. Herlig komikrim 03 «When No One Sees Us», Max, 5 poeng 04 «Bergerac», Nrk, 4 poeng. 05 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 05 «Agatha Christie: Towards Zero», TV2 Play, 4 poeng. 02 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 06 «Vera» – sesong 14, Nrk, 4 poeng. 04 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng ----- 07 «Shetland» – sesong 9, Nrk. 06 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 08 «Nedgravde hemmeligheter» – sesong 6, nrk. 03 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 09 «The Marlow Murder Club» – sesong 2, TV2 Play. 09 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng 10 «Wisting» – sesong 5, Viaplay . 01 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 11 «Dalgliesh» – sesong 3, TV2 Play. 08 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 12 «The Au Pair», TV2 Play. 10 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Hei, hva heter denne skuespilleren igjen? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Gouldfan skrev (6 minutter siden): Hei, hva heter denne skuespilleren igjen? Paul Giamatti. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Subara skrev (12 timer siden): Påskekrimen 2025. Aftenposten Vink har forskjellig vurderinger fra Nrk filmpolitiet over hvilke serier som er best, etter hva de har bedømt. 01 «Siste kapittel: Moonflower Murders», Nrk , 5 poeng. 07 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 02 «The Residence», Netflix, 5 poeng. Herlig komikrim 03 «When No One Sees Us», Max, 5 poeng 04 «Bergerac», Nrk, 4 poeng. 05 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 05 «Agatha Christie: Towards Zero», TV2 Play, 4 poeng. 02 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 06 «Vera» – sesong 14, Nrk, 4 poeng. 04 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng ----- 07 «Shetland» – sesong 9, Nrk. 06 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 08 «Nedgravde hemmeligheter» – sesong 6, nrk. 03 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 09 «The Marlow Murder Club» – sesong 2, TV2 Play. 09 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng 10 «Wisting» – sesong 5, Viaplay . 01 hos NRK filmpolitiet, 4 poeng 11 «Dalgliesh» – sesong 3, TV2 Play. 08 hos NRK filmpolitiet, 3 poeng 12 «The Au Pair», TV2 Play. 10 hos NRK filmpolitiet, 2 poeng Blir Shetland og Nedgravde Hemmeligheter for min del. 👍 Blitt tradisjon nå. 😅 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Duriello skrev (1 time siden): Blir Shetland og Nedgravde Hemmeligheter for min del. 👍 Blitt tradisjon nå. 😅 Jeg har begynt på Nedgravde hemmeligheter. Veldig nedgravd og veldig realistiske skjebner, så jeg kjenner det helt inn i sjelen. Ser nok The Residence etterpå, for jeg trenger noe lettere. Spent på hva komikrim er 🙂 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Subara skrev (10 minutter siden): Jeg har begynt på Nedgravde hemmeligheter. Veldig nedgravd og veldig realistiske skjebner, så jeg kjenner det helt inn i sjelen. Ser nok The Residence etterpå, for jeg trenger noe lettere. Spent på hva komikrim er 🙂 The residence missa jeg, skal gi den en sjanse og. Prøvde meg på Wisting, men jeg klarer ikke å forbinde Nordin med noe annet en Mot i brøstet og Elling. 😅 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Duriello skrev (3 minutter siden): The residence missa jeg, skal gi den en sjanse og. Prøvde meg på Wisting, men jeg klarer ikke å forbinde Nordin med noe annet en Mot i brøstet og Elling. 😅 Husker godt Mot i Brøstet. Nordins karriere skjøt fart etterpå. Han er virkelig en allsidig skuespiller. Abonnerer ikke på Viaplay, så da blir det ikke den serien. Veldig mye å velge i mellom. Påsken er ikke så lang🙂 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Jeg syns på en måte vi har nok av «AI-roboter som snur seg mot menneskene», men denne virket jo mer lystig ispedd litt humor. Tror nok jeg holder an og ser mottakelsen litt, men kan funke som lett underholdning Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april La merke til at Bosch Legacy sesong 3 er ute. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet søndag kl 08:35 Del Skrevet søndag kl 08:35 (endret) 15 hours ago, Megaoctane said: La merke til at Bosch Legacy sesong 3 er ute. Vi har sett gjennom den. Det er vanlig god Bosch kvalitet, med unntak av den siste episoden som bare føltes rar, spesielt med tanke på at dette visstnok skal være den siste sesongen for Bosch. De introduserer bare en ny spinoffkarakter uten at serien får noen form for avslutning. Endret søndag kl 08:36 av Reg2000 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet søndag kl 08:44 Del Skrevet søndag kl 08:44 Duriello skrev (På 11.4.2025 den 20.54): Sesongavsluttning av The Pitt, hva skal jeg nå gjøre hver fredag? 🙄🙄 Hater normalt sykehusserier, men denne fenget noe voldsomt. Mulig greia er at det er fokus på jobben som gjøres, og ikke "who is dr grey f-ing?" greier.. 😅 En av de første seriene på mange år der jeg ikke har fiklet med mobilen mens jeg har sett den. Kudos! https://m.imdb.com/title/tt31938062/ Egner den seg for min veldig gravide sykepleier samboer, som også er en smule hormonell og emosjonell? Om Du bruker just watch så kan folk se hvor de Strømme også, og får inn rotten tomatoes scoren sammen med imdb. https://www.justwatch.com/no/tv-series/the-pitt Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet søndag kl 08:48 Del Skrevet søndag kl 08:48 Nimrad skrev (På 18.4.2025 den 9.29): Jeg syns på en måte vi har nok av «AI-roboter som snur seg mot menneskene», men denne virket jo mer lystig ispedd litt humor. Tror nok jeg holder an og ser mottakelsen litt, men kan funke som lett underholdning Du burde skrive hva den heter, for jeg får bare error på youtube linken du har vedlagt. Men med litt søking så tror jeg du lenker til murderbot? Megaoctane skrev (15 timer siden): La merke til at Bosch Legacy sesong 3 er ute. Er det bare jeg som synes bosch legacy er noe ræl? Digget Bosch, det er det første av politi/Krim jeg har satt på av egen fri vilje. Men legacy er kjedelig. Datteren er ikke så interessant synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 09:41 Del Skrevet søndag kl 09:41 Sjørøver skrev (55 minutter siden): Egner den seg for min veldig gravide sykepleier samboer, som også er en smule hormonell og emosjonell? Om Du bruker just watch så kan folk se hvor de Strømme også, og får inn rotten tomatoes scoren sammen med imdb. https://www.justwatch.com/no/tv-series/the-pitt Den er ganske realistisk (synes jeg) så kanskje ikke? 😅 Jeg spiste som regel middag når jeg så den, var ett par tilfeller der jeg angret på det. 😂 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 09:42 Del Skrevet søndag kl 09:42 Sjørøver skrev (52 minutter siden): Er det bare jeg som synes bosch legacy er noe ræl? Digget Bosch, det er det første av politi/Krim jeg har satt på av egen fri vilje. Men legacy er kjedelig. Datteren er ikke så interessant synes jeg. Datt av lasset på denne, mye pga det du skriver her. Nært slutten av sesong 2 så fikk jeg nok. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet søndag kl 12:44 Del Skrevet søndag kl 12:44 Noen som har sett sesong 2 av Last of Us? Synes jeg så noen lunkne anmeldelser, men jeg likte i hvert fall godt sesong 1. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet søndag kl 14:10 Del Skrevet søndag kl 14:10 Vi har sett Adolescence på Netflix. Ganske kult filmet og veldig intenst laget. Anbefales. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet søndag kl 16:58 Del Skrevet søndag kl 16:58 ilpostino skrev (2 timer siden): Vi har sett Adolescence på Netflix. Ganske kult filmet og veldig intenst laget. Anbefales. Den har en svak og brå slutt. Føler liksom at en ikke fikk noen konklusjon. Lenke til kommentar
Bone Skrevet onsdag kl 05:15 Del Skrevet onsdag kl 05:15 Dubious skrev (På 20.4.2025 den 18.58): Den har en svak og brå slutt. Føler liksom at en ikke fikk noen konklusjon. Høh.. Så rart hvordan man opplever ting forskjellig. Personlig synes både fruen og meg selv at dette var en råsterk slutt, uten manglende konklusjon. Serien står igjen som en av de absolutt beste miniseriene vi har sett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå