Sjalottløk Skrevet tirsdag kl 21:17 Del Skrevet tirsdag kl 21:17 Noen som har sett sesong 3 av Gangs of London? Er halveis, og jeg må si at dette er ikke veldig bra. Hadde gledet meg til denne. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet onsdag kl 06:44 Del Skrevet onsdag kl 06:44 The Avatar skrev (23 timer siden): Kom nyleg over den norske serien Beforeigners har blitt tilgjengeleg på Sky Showtime etter at den forsvant heilt frå nett etter at HBO Nordic vart til Max. Husker jeg helt feil om at den var på NRK i starten? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet onsdag kl 06:48 Del Skrevet onsdag kl 06:48 Nimrad skrev (1 minutt siden): Husker jeg helt feil om at den var på NRK i starten? Er ganske sikker på at den var HBO eksklusive, og at kritikken når HBO fjerna serien var at den vart heilt utilgjengeleg i Norge, normalbakken er det nettopp ved slike overgangar at serier blir lisensiert ut til andre. Mulig NRK var delvis involvert på produksjonssida eller med tilrettelegging sidan produksjonen foregikk i Norge og Oslo. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet onsdag kl 07:44 Del Skrevet onsdag kl 07:44 Så det er en HBO Nordic serie som ikke er/var tilgjengelig på Nordic? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet onsdag kl 08:35 Del Skrevet onsdag kl 08:35 On 3/28/2025 at 11:24 PM, Subara said: Svensk krim. Rebecka Martinsson 2. sesong, TV2Play. En fremgangsrik poitiadvokat reiser til hjemtraktene nord i landet i en sykemeldingsperiode og får fortiden litt for nært innpå livet. Hun blir fort engasjert i en ny drapssak, selv om hun egentlig skal ta det med ro. Jeg liker godt miljøskildringene og den nord-svenske dialekten, fra en bygd der tiden har stått stille, både i interiør- og personskildringer. Takk for tipset, liker slike serier. Merker jeg blir skikkelig irritert når sesongene til en serie ligger på forskjellige strømmetjenester... ser ut som ses. 1 ligger på Prime GRRR Lenke til kommentar
Subara Skrevet onsdag kl 10:54 Del Skrevet onsdag kl 10:54 (endret) bzzlink skrev (9 timer siden): Takk for tipset, liker slike serier. Merker jeg blir skikkelig irritert når sesongene til en serie ligger på forskjellige strømmetjenester... ser ut som ses. 1 ligger på Prime GRRR Enig. Jeg har tatt et standpunkt om å holde meg til NRK, TV2play og Netflix. Men det er jo mange flere strømmetjenester, og ofte vil man se noe som ligger bak betalingsmur. Jeg går glipp av mye bra film. Jeg har sett 1. sesong av Rebecka Martinsson, som er årsaken til at jeg ville se 2. sesong. I 1. sesong hadde Ida Engvoll hovedrollen. Ganske ulike personligheter som betyr mye for serien. Hvis jeg husker riktig, var nok Rebecka 1 med Ida Engvoll enda mer dramatisk i skuespillet, selv om det er nok av dramatikk i begge sesonger. Engvoll har en en litt kjøligere utstråling og utrykksfulle,"isblå"øyne. Tenker at sesong 2 med Sascha Zacharias i hovedrollen er litt mer "feel-good". Hun er på en måte litt mykere i trekkene/skuespillet, synes jeg. Endret onsdag kl 17:59 av Subara Lenke til kommentar
b-real Skrevet onsdag kl 15:55 Del Skrevet onsdag kl 15:55 Mythic quest hadde så mye potensiale men...huff..nei jeg klarer Poppy (Charlotte Nicdao) i hovedrollen...sett ut S04 nå og...vel..greit lettbent underholdning men ikke noe mer en det. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet onsdag kl 16:54 Del Skrevet onsdag kl 16:54 21 hours ago, ChopperRead said: Takk for svar! Har begynt på Sjakalen, jævlig bra etter 2 episoder iallefall. Skulle si denne men ser du har startet allerede. Kos deg! Helt fantastisk bra serie. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet onsdag kl 17:07 Del Skrevet onsdag kl 17:07 ChopperRead skrev (På 8.4.2025 den 8.39): Noen anbefalinger Bass reeves er skikkelig bra. Men tjenesten er søppel. Mye problemer med det meste. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet onsdag kl 17:39 Del Skrevet onsdag kl 17:39 Dubious skrev (9 timer siden): Så det er en HBO Nordic serie som ikke er/var tilgjengelig på Nordic? Mener den var på HBO Nordic i en god stund, men HBO hadde en "purge" i fjor eller hva det var, hvor de fjernet masse innhold. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet onsdag kl 20:53 Del Skrevet onsdag kl 20:53 Apple er det oppskrytt? The Foundation elsker jeg, men er ikke så mye annet interessant der hva jeg vet... Lenke til kommentar
Duriello Skrevet onsdag kl 20:57 Del Skrevet onsdag kl 20:57 Gouldfan skrev (3 minutter siden): Apple er det oppskrytt? The Foundation elsker jeg, men er ikke så mye annet interessant der hva jeg vet... Anbefaler å gi For all mankind en sjanse.👍🙂 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet onsdag kl 23:02 Del Skrevet onsdag kl 23:02 Duriello skrev (2 timer siden): Anbefaler å gi For all mankind en sjanse.👍🙂 Om du ikke får sove. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet torsdag kl 07:12 Del Skrevet torsdag kl 07:12 10 hours ago, Gouldfan said: Apple er det oppskrytt? The Foundation elsker jeg, men er ikke så mye annet interessant der hva jeg vet... Jeg likte disse: Slow Horses (8.3) For All Mankind (8.1) Lessons in Chemistry (8.2) Defending Jacob (7.8) Presumed Innocent (7.7) Bad Monkey (7.4) Hvis man bare skal se èn av dem så ville jeg ha anbefalt Slow Horses. Gary Oldman er fantastisk. Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet torsdag kl 08:10 Del Skrevet torsdag kl 08:10 (endret) Gouldfan skrev (11 timer siden): Apple er det oppskrytt? The Foundation elsker jeg, men er ikke så mye annet interessant der hva jeg vet... Kommer selvsagt an på hva din kopp te er men hvis du ikke smiler av Ted Lasso (8.8) så er du rimelig kjølig, Shrinking (8.1) er tidvis skikkelig gøy og Severance (8.7) er virkelig noe for seg selv Endret torsdag kl 08:12 av sofiemyr 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet torsdag kl 08:38 Del Skrevet torsdag kl 08:38 sofiemyr skrev (28 minutter siden): Kommer selvsagt an på hva din kopp te er men hvis du ikke smiler av Ted Lasso (8.8) så er du rimelig kjølig, Shrinking (8.1) er tidvis skikkelig gøy og Severance (8.7) er virkelig noe for seg selv Sjekket, jeg liker ikke han skuespilleren.. Han som spiller Ted. Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet torsdag kl 08:40 Del Skrevet torsdag kl 08:40 Gouldfan skrev (1 minutt siden): Sjekket, jeg liker ikke han skuespilleren.. Han som spiller Ted. Ikke jeg heller - men serien er knall 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet fredag kl 18:54 Del Skrevet fredag kl 18:54 Sesongavsluttning av The Pitt, hva skal jeg nå gjøre hver fredag? 🙄🙄 Hater normalt sykehusserier, men denne fenget noe voldsomt. Mulig greia er at det er fokus på jobben som gjøres, og ikke "who is dr grey f-ing?" greier.. 😅 En av de første seriene på mange år der jeg ikke har fiklet med mobilen mens jeg har sett den. Kudos! https://m.imdb.com/title/tt31938062/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet i går, 02:50 Del Skrevet i går, 02:50 The Rookie S01 er kjempebra, og S02 er fortsatt bra, men jeg synes serien har blitt utvannet med for mye som skjer i hver episode, uten en fullverdig konklusjon i episodene. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet i går, 06:04 Del Skrevet i går, 06:04 Duriello skrev (11 timer siden): Sesongavsluttning av The Pitt, hva skal jeg nå gjøre hver fredag? 🙄🙄 Hater normalt sykehusserier, men denne fenget noe voldsomt. Mulig greia er at det er fokus på jobben som gjøres, og ikke "who is dr grey f-ing?" greier.. 😅 Om det frister med mer i noenlunde samme sjanger, litt undervurdert denne føler jeg, er normalt sett ikke glad i typisk sykehusdrama selv, men denne er bra. Steven Soderbergh har regi i alle 20 episoder. Kan ses på max. https://www.imdb.com/title/tt2937900/?ref_=nm_flmg_job_1_cdt_t_18 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå